[waw] kostka bauma w alejach ujazdowskich?

Data: 2009-06-08 10:22:35
Autor: granat
[waw] kostka bauma w alejach ujazdowskich?
ciekawe po co rozkladaja palety z czerwona kostka wzdluz ujazdowskich (plac na rozdrozu - belwederska), bo chyba nie dla pieszych? z tego co pamietam ciag pieszy ma miec nawierzchnie granitowa...

chwala sie ile to mln. pln wydadza na upiekszenie traktu krolewskiego, a efekt jest taki ze zerwali asfalt i w to miejsce uloza kostke jak na jakims supermarkotowym parkingu.

granat

Data: 2009-06-08 02:19:28
Autor: Szprota aka Stefandora
On 8 Cze, 10:22, granat <granat...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Wg. poniżej zalinkowanego artykułu, parkingi mają być wykonane z cegły
klinkierowej - może to to, co widziałeś... mam nadzieję, że to nie
kostka na ściezkę.

http://warszawa.naszemiasto.pl/wydarzenia/965846.html

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-08 11:37:53
Autor: granat
Szprota aka Stefandora pisze:

[...]

oby tak bylo.
akcja rozstawiania na calej dlugosci palet z czerwonymi betonowymi bloczkami szla pelna para. miejmy nadzieje ze to faktycznie tylko na parking, inaczej porazka roku.

granat

Data: 2009-06-08 02:48:21
Autor: Szprota aka Stefandora
On 8 Cze, 11:37, granat <granat...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

akcja rozstawiania na calej dlugosci palet z czerwonymi betonowymi
bloczkami szla pelna para. miejmy nadzieje ze to faktycznie tylko na

Dzwoniłam do biura ZDM, ale osoba mogąca powiedzieć coś więcej na
temat tego remontu wybyła na cały dzień... będzie jutro, więc jeżeli
się do jutra nic nie wyklaruje, to zadzwonię ponownie. A jeżeli ktoś
będzie tam jechał w godzinach pracy, to niech podpyta robotników -
może cos powiedzą.

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-09 23:56:10
Autor: schliesky
Szprota aka Stefandora wrote:
On 8 Cze, 11:37, granat <granat...@poczta.onet.pl> wrote:

będzie tam jechał w godzinach pracy, to niech podpyta robotników -
może cos powiedzą.

Ktoś mógłby się przykuć do tych palet z kostką.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-06-10 10:18:05
Autor: granat
schliesky pisze:

Ktoś mógłby się przykuć do tych palet z kostką.

alarm odwolany!
na sciezce juz miejscami wylano asfalt.
w paletach faktycznie czerwone cegly a nie nasza ulubiona kostka.

granat

Data: 2009-06-10 03:44:50
Autor: Szprota aka Stefandora
schliesky pisze:
> Ktoś mógłby się przykuć do tych palet z kostką.

On 10 Cze, 10:18, granat <granat...@poczta.onet.pl> wrote:
alarm odwolany!

Ufff... bo już miałam zmieniać plany długoweekendowe....

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-11 15:03:04
Autor: Titus Atomicus
kostka bauma w alejach ujazdowskich?
In article <h0nq7b$38d$1@news.onet.pl>,
 granat <granat_99@poczta.onet.pl> wrote:

schliesky pisze:

> Ktoś mógłby się przykuć do tych palet z kostką.

alarm odwolany!
na sciezce juz miejscami wylano asfalt.

Tylko dziwna sprawa, ze na calej dlugosci nie ma odplywu.
W czasie wiekszego deszczu to ta sciezka jak strumien bedzie wygladala...

TA

Data: 2009-06-08 10:46:41
Autor: Rafał Wawrzycki
[waw] kostka bauma w alejach ujazdowskich?
Dnia 08 cze 2009 w liście [news:h0ihob$65q$2news.onet.pl] granat
[granat_99@poczta.onet.pl] napisał(a):
chwala sie ile to mln. pln wydadza na upiekszenie traktu
krolewskiego, a efekt jest taki ze zerwali asfalt i w to miejsce
uloza kostke jak na jakims supermarkotowym parkingu.

No bez jaj! Aż podjadę dzisiaj spojrzeć...

--
Pozdrawiam, Rafał W.

[waw] kostka bauma w alejach ujazdowskich?