kosz na śmiecie centralnie na ścieżce

Data: 2010-03-08 01:45:27
Autor: pianagol[LUB]
kosz na śmiecie centralnie na ścieżce
Użytkownik "Władek Kordian" <wladkord@gmail.com> napisał w wiadomości news:55fd8788-7487-45b7-ab8c-a20b0a0230e2d2g2000yqa.googlegroups.com...
W Lublinie na Smorawińskiego centralnie na pasie rowerowym znajduje
się betonowy kosz, trzysta kilo wg tego co doczytałem. Jechałem
tamtędy rowerem w nocy wracając z takiego małego wypadu na otwarcie
sezonu no i przywaliłem w niego. Akurat stoi w takim miejscu że

<ciach>

Teraz pytanko: jest sens zgłosić to, nie wiem, Straży Miejskiej? A
może od razu prokuraturze? Bądź co bądź to zagrożenie.

Lampkę oczywiście miałeś...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2010-03-08 01:56:06
Autor: arturbac
W dniu 2010-03-08 01:45, pianagol[LUB] pisze:
Teraz pytanko: jest sens zgłosić to, nie wiem, Straży Miejskiej? A
może od razu prokuraturze? Bądź co bądź to zagrożenie.

Lampkę oczywiście miałeś...

Powinien mieć lampkę widoczną z deleka ale nie koniecznie oświetlającą
drogę. Ponadto w terenie zabudowanym ulice w tym DDR powinny być
oświetlone po zmroku.

Data: 2010-03-08 10:39:19
Autor: pianagol[LUB]
kosz na śmiecie centralnie na ścieżce

===============================

Użytkownik "arturbac" <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> napisał w wiadomości news:hn1hva$n8u$1news.task.gda.pl...
[...]

Czyli nie dostosował prędkości do warunków...

Ponadto w terenie zabudowanym ulice w tym DDR powinny być
oświetlone po zmroku.

Ale masz jakieś podparcie na to?

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2010-03-08 04:13:13
Autor: Władek Kordian
kosz na śmiecie centralnie na ścieżce
Ja nie twierdzę, że nie przeszarżowałem. Za mocno przycisnąłem sądząc
że pieszy złazi mi z drogi i to się zgadza, ale ten kawał betonu zlewa
się kolorystycznie z otoczeniem. Do tego w tym miejscu jest kiepskie
oświetlenie, człowiek raczej spodziewa się czegoś takiego. Innych
pieszych, rowerzystów nawet psów nie było uznałem że mogę bezpiecznie
dać gazu. Dałem, zobaczyłem kosz, ułamek sekundy zanim do mnie
dotarło, wcisnąłem hamulce i zawadziłem o kosz, nie chcąc wjechać w
d... pieszego. A potem już siedziałem na tyłku na ścieżce.

Szybki quzik: czy jeśli kierowca samochodu puknie się z koszem
wypchniętym przez dresiarstwo na jezdnie uznaje się, że nie dostosował
prędkości do warunków?

Kamizelke miałem ale w sakwie. Myślicie że refleksy odbitego od niej
światła w pore padłyby na kosz i wyróżniły go z tła? ;))))))

Data: 2010-03-08 13:34:05
Autor: Wojtek Paszkowski

"Władek Kordian" <wladkord@gmail.com> wrote in message news:e57617a4-f3f9-4940-acd2-7533307977db15g2000yqi.googlegroups.com...

Szybki quzik: czy jeśli kierowca samochodu puknie się z koszem
wypchniętym przez dresiarstwo na jezdnie uznaje się, że nie dostosował
prędkości do warunków?

tak też bywa, choć również szuka się tego, kto ten kosz wystawił. A'propos kosza i innych wynalazków na drogach: histora tragiczna z mocną nutą regionalnej specyfiki:

http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090510/REGION05/431297924
http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090627/MAGAZYN/204278617
http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090624/REGION05/833112429

pozdr

Data: 2010-03-08 13:43:12
Autor: zly
Dnia Mon, 8 Mar 2010 04:13:13 -0800 (PST), Władek Kordian napisał(a):

Kamizelke miałem ale w sakwie. Myślicie że refleksy odbitego od niej
światła w pore padłyby na kosz i wyróżniły go z tła? ;))))))

Nie, ale kosz mógłby zobaczyć cieibe i usunąć się z drogi. ;P
--
marcin

Data: 2010-03-08 06:23:48
Autor: kaczor1
kosz na śmiecie centralnie na ścieżce
On 8 Mar, 13:43, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
Dnia Mon, 8 Mar 2010 04:13:13 -0800 (PST), W adek Kordian napisa (a):

> Kamizelke mia em ale w sakwie. My licie e refleksy odbitego od niej
> wiat a w pore pad yby na kosz i wyr ni y go z t a? ;))))))

Nie, ale kosz m g by zobaczy cieibe i usun si z drogi. ;P
--
marcin

Ten przypadek jasno i dobitnie pokazuje, jak ważne jest zakładanie
kamizelek odblaskowych.

Noszenie ich powinno być obowiązkowe - dla wszystkich koszy w terenie
zabudowany.
;-)

Pozdrawiam
Roland
--
"Zapylała raz pszczółka pewnego badyla
Wtem czuje, a od tyłu też ją ktoś zapyla

Data: 2010-03-08 06:27:30
Autor: kaczor1
> [...]

--
marcin

Ten przypadek jasno i dobitnie pokazuje, jak ważne jest zakładanie

Dla wszystkich koszy w terenie zabudowanym.

Pozdrawiam
Roland

Data: 2010-03-09 11:17:33
Autor: pianagol[LUB]

Użytkownik "Władek Kordian" <wladkord@gmail.com> napisał w wiadomości news:e57617a4-f3f9-4940-acd2-7533307977db15g2000yqi.googlegroups.com...
Szybki quzik: czy jeśli kierowca samochodu puknie się z koszem
wypchniętym przez dresiarstwo na jezdnie uznaje się, że nie dostosował
prędkości do warunków?

Panie władzo, to wszystko tak nagle się działo, ten walec drogowy to zupełnie znikąd mi nagle prosto pod koła wyskoczył...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2010-03-09 11:54:05
Autor: johnkelly
pianagol[LUB] pisze:

[...]

Znaczy się roboty drogowe nie były oznakowane?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu
................... blog: www.maciejrozalski.eu ...................

Data: 2010-03-12 14:23:33
Autor: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel K udłaty Konservateesta
kosz na śmiecie centralnie na ścież ce
To wszystko przez to, że kasku nie miałeś! ;-)

Data: 2010-03-08 10:42:41
Autor: Mariusz Kruk
kosz na śmiecie centralnie na ścieżce
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "pianagol[LUB]"
[...]

Nie przesadzaj. Zaraz się okaże, że wszystkie kolizje i wypadki są
konsekwencją niedostosowania prędkości, bo przecież jakby samochód się
nie poruszał, to by w nic nie wjechał.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2010-03-08 12:02:04
Autor: pianagol[LUB]

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnhp9hkh.20j.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

No cóż, niech próbuje zatem... I podzieli się doświadczeniem...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2010-03-08 08:00:06
Autor: zly
kosz na śmiecie centralnie na ścieżce
Dnia Mon, 8 Mar 2010 01:45:27 +0100, pianagol[LUB] napisał(a):

Lampkę oczywiście miałeś...

I kask?
--
marcin

Data: 2010-03-08 10:56:24
Autor: Fabian
zly pisze:
Dnia Mon, 8 Mar 2010 01:45:27 +0100, pianagol[LUB] napisał(a):

Lampkę oczywiście miałeś...

I kask?

A kamizelkę!?

Fabian.

Data: 2010-03-08 11:47:21
Autor: Coaster
Fabian wrote:
zly pisze:
Dnia Mon, 8 Mar 2010 01:45:27 +0100, pianagol[LUB] napisał(a):

Lampkę oczywiście miałeś...
I kask?

A kamizelkę!?

Nie zapomnij o _gumie_! ;-)

--
PoZdR
"The average Joe bike guy is head to toe spandex

kosz na śmiecie centralnie na ścieżce