kosz na śmiecie centralnie na ścieżce

Data: 2010-03-08 08:04:17
Autor: MadMan
kosz na śmiecie centralnie na ścieżce
Dnia Sun, 7 Mar 2010 14:16:26 -0800 (PST), Władek Kordian napisał(a):

Teraz pytanko: jest sens zgłosić to, nie wiem, Straży Miejskiej? A
może od razu prokuraturze? Bądź co bądź to zagrożenie.

Jeśli poniosłeś jakieś straty to pisałbym do zarządcy dróg o ich
pokrycie ze względu na obiekt znajdujący się w skrajni drogi dla
rowerów. Kosz tam stać nie może. Przestawienie na jezdnię jest niezłym pomysłem :) Najlepiej zrobić to w
nocy. Można dla "wyrównania szans" powiesić jakiś odblask na koszu. Najlepiej zainteresować sprawą zarządcę drogi po prostu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-08 08:20:30
Autor: johnkelly
MadMan pisze:
[...]

A zarządca tak się przejmie, że hoho.

Niestety w przeważającej większości zarządców dróg należy "tresować" a nie zainteresowywać.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu
................... blog: www.maciejrozalski.eu ...................

Data: 2010-03-08 07:59:02
Autor: Budzik
kosz na śmiecie centralnie na ścieżce
Użytkownik johnkelly stara@maciejrozalski.eu ...

Niestety w przeważającej większości zarządców dróg należy "tresować" a nie zainteresowywać.

to moze wstawic ten kosz w drzwi urzędu...

kosz na śmiecie centralnie na ścieżce