koszt a4

Data: 2011-02-15 12:20:56
Autor: Piotr Czuba
koszt a4
Witam!
Pilnie potrzebuje informacji nt kosztów autostrady a4 z krk do
Zgorzelca (samochód osobowy).
Szukałem w internecie ale znalazłem tylko koszty niektórych,
pojedynczych odcinków tej trasy.
Z góry dziękuję

Data: 2011-02-15 21:30:06
Autor: Adam Krawczyk
koszt a4
Dnia Tue, 15 Feb 2011 12:20:56 -0800 (PST), użytkowmik Piotr Czuba
napisał(a):

[...]

Chodzi ci o dziś czy o przyszłość?

Adam Krawczyk - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

Data: 2011-02-15 12:45:26
Autor: Piotr Czuba
koszt a4
On 15 Lut, 21:30, Adam Krawczyk <adam-krawc...@aspam.secretkey.eu>
wrote:
Dnia Tue, 15 Feb 2011 12:20:56 -0800 (PST), u ytkowmik Piotr Czuba
napisa (a):

> Witam!
> Pilnie potrzebuje informacji nt koszt w autostrady a4 z krk do
> Zgorzelca (samoch d osobowy).
> Szuka em w internecie ale znalaz em tylko koszty niekt rych,
> pojedynczych odcink w tej trasy.
> Z g ry dzi kuj

Chodzi ci o dzi czy o przysz o ?

Adam Krawczyk - Ruda l ska
Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

o czwartek, czyli bardzo bliską przeszłość ;]

Data: 2011-02-15 21:59:55
Autor: Adam Krawczyk
koszt a4
Dnia Tue, 15 Feb 2011 12:45:26 -0800 (PST), użytkowmik Piotr Czuba
napisał(a):

o czwartek, czyli bardzo bliską przeszłość ;]

To ci J.F. odpowiedział.

8zl. w Balicach i 8zł w Brzęczkowicach czyli 16zl w jedną stronę.

Data: 2011-02-15 21:49:10
Autor: J.F.
koszt a4
On Tue, 15 Feb 2011 12:20:56 -0800 (PST),  Piotr Czuba wrote:
Pilnie potrzebuje informacji nt kosztów autostrady a4 z krk do
Zgorzelca (samochód osobowy).
Szukałem w internecie ale znalazłem tylko koszty niektórych,
pojedynczych odcinków tej trasy.

Bo jak na razie platne jest tylko z Krakowa do Katowic, dalej to juz jak sie tam z policjantami umowisz :-)

J.

koszt a4