koszt lakierowania podeynczego elementu

Data: 2012-03-14 18:55:11
Autor: Cavallino
koszt lakierowania podeynczego elementu

Użytkownik "lamia" <lamia3c@powietrze.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jjqlis$dc5$1@node2.news.atman.pl...
rozumiem że to nudne pytanie ;/
- dostałam wycenę szkody (z PZU) i nie jestem pewna, czy jest ona adekwatna
(oczywiście pojadę dowarsztatu to się dowiem - ale może tak z grubsza jakąś opinię bym pozyskała od kogoś)
Uszkodzenie to zwykłe porysowanie dwóch par drzwi (2 szt) - takie jak gwożdziem czy innym kluczem - jednak pewnie trzeba zakalierować dwa elementy (?) - czy 230 zł za lakierowanie elemntu to ok?

Ja onegdaj za 1 cm uszkodzenie lakieru na drzwiach (drzwiami innego auta) dostałem ponad 500 zł, więc jeśli Tobie tyle proponują za 2 drzwi, to jawne naciągactwo.

koszt lakierowania podeynczego elementu