koszt lakierowania podeynczego elementu

Data: 2012-03-15 10:12:10
Autor: Chris
koszt lakierowania podeynczego elementu
lamia nabazgrał(a):

rozumiem że to nudne pytanie ;/
- dostałam wycenę szkody (z PZU) i nie jestem pewna, czy jest ona
adekwatna (oczywiście pojadę dowarsztatu to się dowiem - ale może tak z
grubsza jakąś  opinię bym pozyskała od kogoś)

Ogólnie chcą cię wydymać i to bez mydła ...

W zeszłym roku lekko zarysowane drzwi, kolega z pracy żle wyliczył parkowanie i przytarł zdeżakiem  :)
Wycena pracy lakiernika 600 zł za robotę, do w/w skierowanie było z ASO bo nie mają własnej lakierni tylko podwykonawcę 3km dalej.

koszt lakierowania podeynczego elementu