koszt lakierowania podeynczego elementu

Data: 2012-03-15 18:19:02
Autor: radekp@konto.pl
koszt lakierowania podeynczego elementu
Wed, 14 Mar 2012 18:47:33 +0100, w <jjqlis$dc5$1@node2.news.atman.pl>, "lamia"
<lamia3c@powietrze.pl> napisał(-a):

Czy udać się z naprawą do ASO? czy nie koniecznie (honda civic 2009, jeszcze na gwarancji)

To tylko i wyłącznie do ASO. Bez naprawy w ASO stracisz gwarancję na
lakier/perforację tych blach. A tej gwarancji masz pewnie z 6-10 lat.

Dowiedziałam się, że mogę przedłożyć w PZU kosztorys naprawy - jednak wyjasniono mi, że nie koniecznie zostanie kwota z niego uznana. .. .

No pewnie, że tak mówią, to w ich interesie nie płacić pełnej kwoty :).

Jak bedzie bajlepiej? Dzięki za pomoc

Wstawić do ASO na naprawę bezgotówkową. Oni załatwią to sami z PZU.

koszt lakierowania podeynczego elementu