koszt uzyskania przychodu

Data: 2009-02-24 09:00:40
Autor: witek
koszt uzyskania przychodu
Marcin Wójcik wrote:
Witam.
Powiedzcie czy dobrze rozumuję.
Koszt uzyskania przychodu miejscowe to 111.25 /mies za miejscowe 139.06 /mies
zatrudniony byłem przez 8 mcy "miejscowo" przez 4 "zamiejscowo"

czyli teoretycznie koszt uzyskania jest równy 8*111.25 + 4*139.06
ale wyczytałem że można podnieść koszty uzyskania w przypadku posiadania biletów imiennych. I teraz posiadam 3 bilety (czwarty zgubiłem) są to bilety miesięczne (440 zł)
Czy w moim wypadku koszt uzyskania to

8*111,25 + 3* 440 + 139,06 ???

Wydaje się to logiczne tylko ze nasze prawo podatkowe często nie ma nic wspólnego z logiką

p,M

Nie.
Bilety są zamiast a nie plus.

więc
albo 8 * 111.24+ 4*139.06
albo 3*440 zł  przy czym mam poważne wątpiliwości co do tych biletów. co to za bilety i czy łapią się w kryteria określone w ustawie.

Data: 2009-02-25 11:47:56
Autor: Marcin Wójcik
koszt uzyskania przychodu
witek pisze:
Marcin Wójcik wrote:
[...]

bilety imienne, 30 dniowe, oprócz imienia i nazwiska jest również numer dowodu osobistego

Data: 2009-02-25 08:14:47
Autor: witek
koszt uzyskania przychodu
Marcin Wójcik wrote:

bilety imienne, 30 dniowe, oprócz imienia i nazwiska jest również numer dowodu osobistego

lenistwo sie szerzy w narodzie.
Przeczytaj i odpowiedz sobie na pytanie czy łapiesz się na te środki transportu.

11. Jeżeli roczne koszty uzyskania przychodów, o których mowa w ust. 2, są niższe od wydatków na dojazd do zakładu lub zakładów pracy

*****środkami transportu autobusowego, kolejowego, promowego lub komunikacji miejskiej******

, w rocznym rozliczeniu podatku koszty te mogą być przyjęte przez pracownika lub przez płatnika pracownika w wysokości wydatków faktycznie poniesionych, udokumentowanych wyłącznie imiennymi biletami okresowymi.

Data: 2009-02-26 08:00:30
Autor: Marcin Wójcik
koszt uzyskania przychodu
witek pisze:
Marcin Wójcik wrote:

bilety imienne, 30 dniowe, oprócz imienia i nazwiska jest również numer dowodu osobistego

lenistwo sie szerzy w narodzie.
witku, nie bardzo wiem o co Ci chodzi z tym lenistwem. Wiedziałem że te bilety spełniają wymogi ustawy a napisałem to gdyż
>witek wrote:
przy czym mam poważne wątpiliwości co do tych biletów.co to za bilety i czy łapią się w kryteria określone w ustawie.

tak żeby rozwiać twoje wątpliwości.

koszt uzyskania przychodu