kosztorys akademika

Data: 2010-03-02 11:51:23
Autor: Thomas
kosztorys akademika
Witam, tak jak w temacie, o ile się orientuje to kosztorys to taka sama usługa jak fryzjer, ale może ktoś kiedyś robił orientacyjny kosztorys ile orientacyjnie kosztowałoby zbudowanie prywatnego akademika ( nie mniej niż na 1000 osób) w centrum miasta ( powiedzmy Wrocław, Warszawa, Poznań). Czy ktoś robił biznesplan ? Po ilu latach taka inwestycja się zwróci. ( No i ile trzeba wydać na łapówki dla kochanych włodarzy miasta :( ). Ktoś może mnie oświecić, dlaczego za budowe akademików w tym cholernym kraju nie może wziąść się inicjatywa prywatna ? , uhh rozumiem że przebicie dla innego biznesu per m2 jest większe, tak ? uhh bo np w moim akademiku wychodzi tak 270 zl za 5 - 6 m2, więc nie wiem.

Data: 2010-03-02 11:35:06
Autor: ońrad
kosztorys akademika
Dnia Tue, 02 Mar 2010 11:51:23 +0100, Thomas napisał(a):
:( ). Ktoś może mnie oświecić, dlaczego za budowe akademików w tym
cholernym kraju nie może wziąść się inicjatywa prywatna ?

takie akademiki juz istnnieja i powstaja kolejne

, uhh rozumiem
że przebicie dla innego biznesu per m2 jest większe, tak ? uhh bo np w
moim akademiku wychodzi tak 270 zl za 5 - 6 m2, więc nie wiem.

tyle w tym zolci i pesymizmu ze nie wiem czy powinienes o tym biznesie myslec powaznie ;)

--
body {
  name: '|<ońrad Karpieszu>|';

Data: 2010-03-02 16:07:36
Autor: HANA
kosztorys akademika

Użytkownik "Thomas" <arabel9@o2.pl> napisał w wiadomości news:hmiqic$jll$3inews.gazeta.pl...
[...]

policz 3 kpln/m2 plus cena dziaki i masz orientacyjne koszty.
reszta to juz zwykla matematyka
BTW projektuje rozne rzeczy w calej polsce i jakos jeszcze zaden wlodarz sie o lapowke nie dopominal a bylo kilka trudnych i kontrowersyjnych inwestycji.

pozdrawiam
Andrzej
www.hana.com.pl

Data: 2010-03-02 15:25:28
Autor: PioPio
kosztorys akademika

policz 3 kpln/m2 plus cena dziaki i masz orientacyjne koszty.
reszta to juz zwykla matematyka

Ja myślę, że 3.000 zł /m2 to trochę mało, za to to może wybudować w stanie
deweloperskim a akademik to trochę tak jak hotel musi mieć jakieś łóżko,
szafkę, łazienkę wykończoną. Dolicz jakieś 500 zł na wyposażenie i może się
zamkniesz. Aha i jeszcze jedna rzecz za korytarze i powierzchnie wspólne
możesz spokojnie policzyć 3.000 zł /m2. Aha i cena działki - trzeba doliczyć od 700-800 zł (Wrocław. Poznań, Łódź)do
co najmniej 1500 zł za m2 (Warszawa), jeśli mówimy o lokalizacji w miarę w
centrum.

Też pozdrawiam Też Andrzej

--

kosztorys akademika