kosztorys akademika

Data: 2010-03-02 11:35:06
Autor: oñrad
kosztorys akademika
Dnia Tue, 02 Mar 2010 11:51:23 +0100, Thomas napisał(a):
:( ). Ktoś może mnie oświecić, dlaczego za budowe akademików w tym
cholernym kraju nie może wziąść się inicjatywa prywatna ?

takie akademiki juz istnnieja i powstaja kolejne

, uhh rozumiem
że przebicie dla innego biznesu per m2 jest większe, tak ? uhh bo np w
moim akademiku wychodzi tak 270 zl za 5 - 6 m2, więc nie wiem.

tyle w tym zolci i pesymizmu ze nie wiem czy powinienes o tym biznesie myslec powaznie ;)

--
body {
  name: '|<oÅ„rad Karpieszu>|';

kosztorys akademika