koszty gotówki z KK polbanku

Data: 2011-03-02 13:54:01
Autor: main
koszty gotówki z KK polbanku
Wypłaciłem sobie z KK Polbanku i nie czytałem cennika to mam KU przestrodze 1 2010-12-29 Transfer z KK_Polbank do gotówka zł -3 000,00 -3 000,00 2 2010-12-29 prowizja za wyplate z KK polbanku 1,5% zł -45,00 -45,00 3 2011-01-14 odsetki za KK polbanku zł -27,81 -27,81 4 2011-02-03 Transfer do KK_Polbank zł 3 072,81 3 072,81 5 2011-02-15 odsetki z KK polbanku zł -31,08 -31,08 to jest coś koło 41% kosztów/rok

nigdy więcej chrzanić pólbank karta już zastrzeżona żeby nie kusiło
nie toleruje jak ktoś mnie zanadto okrada

Data: 2011-03-02 05:34:56
Autor: lukasm
koszty gotówki z KK polbanku
On 2 Mar, 13:54, main <x...@wp.pl> wrote:
Wyp aci em sobie z KK Polbanku i nie czyta em cennika to mam

No tak, masz babo placek. A właściwie zakalec.

Data: 2011-03-02 14:00:32
Autor: brum
koszty gotówki z KK polbanku
nigdy więcej

zrozumiale

chrzanić pólbank

gdyz ?

karta już zastrzeżona żeby nie kusiło

slusznie

nie toleruje jak ktoś mnie zanadto okrada

kto Cie okradl ? i ewentualnie co znaczy "zanadto" ?

Data: 2011-03-02 17:20:48
Autor: main
koszty gotówki z KK polbanku

chrzanić pólbank

gdyz ?

"cykl życia klienta", najpierw bank klienta, potem klient bank

nie toleruje jak ktoś mnie zanadto okrada

kto Cie okradl ? i ewentualnie co znaczy "zanadto" ?

Ależ to jest bardzo osobista ocena (do sądu nie idę) Jeżeli sądzę że pólbank za pomocą swojej KK mnie oszukał/wyłudził to tak JEST. Bez względu na cennik umowy procedury i inne okoliczności.
<zart> Coś na wzór "incepcji" idea zaszczepiona materializuje się </zart>

Data: 2011-03-02 14:05:41
Autor: spammtrapp
W dniu 2011-03-02 13:54, main pisze:
Wypłaciłem sobie z KK Polbanku i nie czytałem cennika to mam
KU przestrodze

nigdy więcej chrzanić pólbank
karta już zastrzeżona żeby nie kusiło
nie toleruje jak ktoś mnie zanadto okrada

A dlaczego chrzanisz bank a nie siebie?

Data: 2011-03-02 15:31:01
Autor: MichalL
koszty gotówki z KK polbanku
Gotówka z każdej karty kredytowej bardzo dużo kosztuje.

MichalL

Data: 2011-03-02 17:25:55
Autor: main
Dnia Wed, 2 Mar 2011 15:31:01 +0100, MichalL napisał(a):

Gotówka z każdej karty kredytowej bardzo dużo kosztuje.

Wiem ale nigdy tego nie liczyłem i wartości były mi obce
chociaż są wyjątki np. KK BZWBK 1% co daje 6-12% rok

Data: 2011-03-02 17:19:24
Autor: spa

Użytkownik "main" <xxx@wp.pl> napisał w wiadomości news:1o7zefnui1i87$.jbir2evkjjfm.dlg40tude.net...
Wypłaciłem sobie z KK Polbanku i nie czytałem cennika to mam
nie toleruje jak ktoś mnie zanadto okrada

A tolerujesz winę własną ?

http://www.comperia.pl/karta-kredytowa-i-bankomat-to-moze-byc-drogi-zestaw-comperia-mowi-dlaczego.html
http://banki.elfin.pl/elfin_radzi/1,65,ktora-karta-wyciagac-gotowke-z-bankomatu.html
http://kasa.wiadomosci24.pl/strony-z-trescia/Eksperci/Finanse/Zagraniczne-wakacje-z-karta-kredytowa

"Gdy wieczorne zgasną zorze. Zanim głowę do snu złożę. Modlitwę moją zanoszę. Bogu ojcu i synowi, dopierdolcie sąsiadowi. Dla siebie o nic nie proszę, tylko mu dosrajcie proszę. Kto ja jestem? Polak mały. Mały zawistny i podły. Jaki znak mój - krwawe gały. Oto wznoszę moje modły, do Boga, Marii i Syna, zniszczcie tego skurwysyna. Mego brata sąsiada, tego wroga, tego gada. Żeby mu okradli garaż, żeby go zdradzała stara, żeby mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się córka z czarnym, i w ogóle żeby miał marnie. Żeby miał AIDS, zabijaka, oto modlitwa Polaka."

Data: 2011-03-02 17:38:59
Autor: main
Dnia Wed, 2 Mar 2011 17:19:24 +0100, spa napisał(a):

Wypłaciłem sobie z KK Polbanku i nie czytałem cennika to mam
nie toleruje jak ktoś mnie zanadto okrada

A tolerujesz winę własną ?

jaką winę własną?
koszmarna drożyzna o której informuję  dla tych którzy nie wiedzą i to
wszystko. Nie kupuj/korzystaj bo drogo. Wzorem dawnych czasów kiedy ludzie
wzajemnie się informowali o Janosikach czy innych Rumcajsach.

Data: 2011-03-02 17:49:07
Autor: spa

Użytkownik "main" <xxx@wp.pl> napisał w wiadomości news:zm427r99r027$.1hqdhxqxvbvq3.dlg40tude.net...
jaką winę własną?
koszmarna drożyzna o której informuję  dla tych którzy nie wiedzą i to

Ciesz się, że sparzyłeś się w Polbanku.
Ta sama nauka w innych bankach byłaby droższa
Bodajże tylko w przypadku jednej KK byłoby taniej

Data: 2011-03-02 18:04:38
Autor: brum
[...]

drogo, to fakt
czasem mozna miec potrzebe skorzystania i wowczas warto wiedziec, jakie sa oplaty
jednak nie rozumiem, dlaczego nazywasz bank zlodziejem i oszustem
Twoja subiektywna opinia na temat cen moze miec racje bytu, ale wydaje mi sie, ze nie rozumiesz, co kryje sie pod pojeciami kradziezy i oszustwa
chcesz wzmocnic swoja wypowiedz ? to dodaj morderce, gwalciciela, pedofila - te pojecia pasuja tu tak samo dobrze, jak zlodziej i oszust
a, i mozesz dodac szczypte faszysty i komunisty, dla kazdego cos milego

Data: 2011-03-02 22:34:49
Autor: main
Dnia Wed, 2 Mar 2011 18:04:38 +0100, brum napisał(a):

[...]

dzięki za inspirację tak sobie wykombinowałem 1- Bank pożycza 3000 na 12 miesięcy po 19% i zarabia +- 310 zł tj. _10%_

2- Bank wydaje KK z limitem 3000, ja wydaję 1500 co miesiąc, obciążając
merczanta/sklep 3% (1500x12)x3%=18% limitu karty, plus opłaty roczne plus
opłaty na jeleniach wypłacających z bankomatu, wartość spokojne osiągnie
_20%_. Teraz rozumie dlaczego KK otrzymałem na podpis a kredyt musiałem poprzeć
workiem wszelakich zaświadczeń.

Data: 2011-03-02 17:37:23
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 2 Mar 2011 13:54:01 +0100, main napisał(a):

nigdy więcej chrzanić pólbank karta już zastrzeżona żeby nie kusiło
nie toleruje jak ktoś mnie zanadto okrada

 Jak się potniesz nożem, to też zwalasz winę na producenta?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-02 20:23:18
Autor: Animka
koszty gotĂłwki z KK polbanku
[...]

Ja im musiałam zapłacić 30 zł za zamknięcie konta (po spłaceniu kredytu)!
A dawniej było tak, że to banki przysyłały informację i podziękowanie za spłacony kredyt.

--
animka

koszty gotówki z KK polbanku