koszty gotówki z KK polbanku

Data: 2011-03-02 14:00:32
Autor: brum
koszty gotówki z KK polbanku
nigdy więcej

zrozumiale

chrzanić pólbank

gdyz ?

karta już zastrzeżona żeby nie kusiło

slusznie

nie toleruje jak ktoś mnie zanadto okrada

kto Cie okradl ? i ewentualnie co znaczy "zanadto" ?

Data: 2011-03-02 17:20:48
Autor: main
koszty gotówki z KK polbanku

chrzanić pólbank

gdyz ?

"cykl życia klienta", najpierw bank klienta, potem klient bank

nie toleruje jak ktoś mnie zanadto okrada

kto Cie okradl ? i ewentualnie co znaczy "zanadto" ?

Ależ to jest bardzo osobista ocena (do sądu nie idę) Jeżeli sądzę że pólbank za pomocą swojej KK mnie oszukał/wyłudził to tak JEST. Bez względu na cennik umowy procedury i inne okoliczności.
<zart> Coś na wzór "incepcji" idea zaszczepiona materializuje się </zart>

koszty gotówki z KK polbanku