koszty komornika po uchyleniu nakazu zapłaty?

Data: 2012-04-26 20:37:42
Autor: CPL
koszty komornika po uchyleniu nakazu zapłaty?
Przypomnę wątek "Wyrok i jego nieotrzymanie - zmiana miejsca zamieszkania" z dnia 12.03.2012. W okresie gdy się przemeldowywałem dostałem informację od komornika o tytule na podstawie wyroku z e-sądu, z którym się nie miałem jak zapoznać. Wyrok zapadł, firma windykacyjna zgłosiła się do komornika sądowego, ten zgłosił się do mnie. Koszty komornicze naliczyli mi na jakieś 600 zł (+ to co w wyroku i odsetki). Zgodnie z Waszymi sugestiami napisałem prośbę o przywrócenie i napisałem sprzeciw. Dostałem z sądu świstek o uchyleniu klauzuli wykonalności. Wysłałem do do komornika z rządaniem zaprzestania egzekucji. Po miesiącu otrzymałem od niego pismo, że na wniosek powoda umarzają postępowanie komornicze, a koszty ok 50 zł jestem winny ... ja :) Czegoś tu nie rozumiem, odwołałem się od wyroku, z jakiej paki mam jakiekolwiek koszty bez wyroku ponosić? Nie chcę, by z tych 50 zł zrobiło się tysiąc co u komorników się zdarza. Co radzicie? Mogę jutro zeskanować pismo do wglądu i podesłać.

koszty komornika po uchyleniu nakazu zapłaty?