Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo.podatki   »   koszty przed rozpoczęciem działalności

koszty przed rozpoczęciem działalności

Data: 2011-04-08 14:52:28
Autor: Maciej Ślużyński
koszty przed rozpoczęciem działalności
Firma zaczyna działalność od 1 maja, ale dokumenty (wpis, NIP) już są.

No, ale trzeba zrobić pieczątkę, kupić program księgowy i jeszcze parę rzeczy.

Stąd pytanie - czy na wszystkie kupowane w kwietniu rzeczy można wziąć faktury VAT i potem, w maju, je zaksięgować? Czy lepiej kupować na imienne rachunki i je zaksięgować?

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

Data: 2011-04-08 19:20:05
Autor: Gotfryd Smolik news
koszty przed rozpoczęciem działalności
On Fri, 8 Apr 2011, Maciej Ślużyński wrote:

Firma zaczyna działalność od 1 maja, ale dokumenty (wpis, NIP) już są.

No, ale trzeba zrobić pieczątkę, kupić program księgowy i jeszcze parę rzeczy.

Stąd pytanie - czy na wszystkie kupowane w kwietniu rzeczy można wziąć faktury VAT i potem, w maju, je zaksięgować?

IMO - właśnie tak.

Czy lepiej kupować na imienne rachunki i je zaksięgować?

  A co z VATem?

pzdr, Gotfryd

koszty przed rozpoczęciem działalności

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona