Data: 2011-04-08 14:52:28 | |
Autor: Maciej Ślużyński | |
koszty przed rozpoczęciem działalności | |
Firma zaczyna działalność od 1 maja, ale dokumenty (wpis, NIP) już są.
No, ale trzeba zrobić pieczątkę, kupić program księgowy i jeszcze parę rzeczy. Stąd pytanie - czy na wszystkie kupowane w kwietniu rzeczy można wziąć faktury VAT i potem, w maju, je zaksięgować? Czy lepiej kupować na imienne rachunki i je zaksięgować? -- Pozdrawiam serdecznie Maciej Ślużyński |
|
Data: 2011-04-08 19:20:05 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
koszty przed rozpoczęciem działalności | |
On Fri, 8 Apr 2011, Maciej Ślużyński wrote:
Firma zaczyna działalność od 1 maja, ale dokumenty (wpis, NIP) już są. IMO - właśnie tak. Czy lepiej kupować na imienne rachunki i je zaksięgować? A co z VATem? pzdr, Gotfryd |
|