[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta

Data: 2009-09-28 19:12:04
Autor: Pan Piskorz
[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta
jakie orientacyjnie ponosiliście koszty za pierwszy przegląd gwarancyjny?

sądzę, że więcej niż rok (więc trzeba wykonać kompletną inspekcję),
więc podana cena to luz

P.

Data: 2009-09-28 19:27:51
Autor: pavellz
[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta

sądzę, że więcej niż rok (więc trzeba wykonać kompletną inspekcję),
więc podana cena to luz

Czyżby? To małe miejskie autko. Dla porównania ceny przeglądów Suzuki
(marki było nie było nieco wyżej w hierarchii GM, także cenowo). Wychodzi mi u nich połowa podanej stawki.
http://www.klubsuzuki.pl/printview.php?t=759&start=30&sid=63595dd95d85a72c29c822af66d308e7

Auto jest pół roku po poprzednim przeglądzie przedsprzedażnym.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-09-28 21:34:08
Autor: masti
[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta
Dnia pięknego Mon, 28 Sep 2009 19:27:51 +0200, osobnik zwany pavellz
wystukał:

[...]

a potem niektórzy mówią, że nowe to taki zajebiste bo nic nie trzeba robić :)

a te 7 lat gwarancji to jak?

--
Ford Mondeo 1.8, Jeep Grand Cherokee 3.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-29 13:07:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:

a potem niektórzy mówią, że nowe to taki zajebiste bo nic nie trzeba
robić :)

a te 7 lat gwarancji to jak?

Ceny masz poniĹźej.
Niewiele odbiegają od cen przeglądu w aucie 15 letnim.

[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta