[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta

Data: 2009-09-28 19:29:19
Autor: Moon
[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta

Użytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9qpb4$jn9$1news.onet.pl...
Witam,

jakie orientacyjnie ponosiliście koszty za pierwszy przegląd gwarancyjny?
Obdzwoniłem dziś kilka serwisów - z uzyskanych informacji przegląd
w ramach którego planowana jest wymiana oleju i filtrów to 700-800 zł.
Auto to Chevrolet Spark.

Przeglad mojej vectry w zależności od miejsca wynosił od 500 do 750zł.
A zapłaciłem w końcu 430 zł - w Zduńskiej Woli.
Dealerzy Opla/Chv to zupełnie inna historia, część z nich to po prostu oszuści z "know-how".
moon

[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta