[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta

Data: 2009-09-28 21:34:08
Autor: masti
[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta
Dnia pięknego Mon, 28 Sep 2009 18:48:06 +0200, osobnik zwany pavellz
wystukał:

Witam,

jakie orientacyjnie ponosiliście koszty za pierwszy przegląd
gwarancyjny?

nie wiem bo nie kupuję nowych. przegląd Jeepa to jakieś 450 zł :P
--
Ford Mondeo 1.8, Jeep Grand Cherokee 3.0
mst <at> gazeta <.> pl

[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta