[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta

Data: 2009-10-04 12:43:45
Autor: P_ablo
[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta

Użytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9qpb4$jn9$1news.onet.pl...

Czy ceny są kształtowane przez centralę Chevroleta czy są kreatywnym
wynalazkiem danego serwisu?

Polskie serwisy to jakies maszynki do strzyzenia baranow!
Wiecznie tylko jecza, ze zle sie dzieje w branzy a coraz wiecej salonow buduja. Niedlugo salonow bedzie nacpane wiecej niz aptek. Kryzys podobno jest, a tu Polody (Nissan) nowy salon przy Mieszka I w Poznaniu. Karlik (Volvo/Jaguar) molocha po Ilowskim (Mercedes) kupil i salon multibrandowy otwiera, tak maly ruch ma, ze Bentleyem podjezdza dogladac ukladanie kostki brukowej.

Cawaniactwo lobbuje w sprawach akcyzy bo im sie prywatny import nie podoba... czlowiek sobie jakies 5 litrowe jezdzidlo sprowadzi i mu prawie 30 tys akcyzy dopierdola - masakra.

Picasso

Data: 2009-10-04 12:53:10
Autor: J.F.
On Sun, 4 Oct 2009 12:43:45 +0200,  P_ablo wrote:
[...]

Jak jest kryzys, to mozna taniej nieruchomosc postawic. Jak ktos ma wolne srodki, to dobra inwestycja i zawsze sie pozniej
sprzeda/wynajmie :-)

J.

Data: 2009-10-04 13:42:44
Autor: kogutek
[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta
On Sun, 4 Oct 2009 12:43:45 +0200,  P_ablo wrote: >Polskie serwisy to jakies maszynki do strzyzenia baranow!
>Wiecznie tylko jecza, ze zle sie dzieje w branzy a coraz wiecej salonow >buduja. Niedlugo salonow bedzie nacpane wiecej niz aptek. Kryzys podobno >jest, a tu Polody (Nissan) nowy salon przy Mieszka I w Poznaniu. Karlik Jak jest kryzys, to mozna taniej nieruchomosc postawic. Jak ktos ma wolne srodki, to dobra inwestycja i zawsze sie pozniej
sprzeda/wynajmie :-)

J.

To część prawdy. Inna cześć jest taka że na tym kawałku ziemi mieszkają głupi i
zawistni ludzie. Jak jednemu coś pójdzie to zaraz wszyscy mający możliwości go
powielają. I w ten sposób potrafią popsuć najlepszy interes.  --

Data: 2009-10-04 14:46:10
Autor: J.F.
On Sun, 04 Oct 2009 13:42:44 +0200,  kogutek wrote:
[...]

Zaraz zaraz - ale to jest podstawowy mechanizm w kapitalizmie, nazywa
sie konkurencja i zapewnia niskie ceny dla ludnosci :-)

J.

Data: 2009-10-04 21:14:54
Autor: kogutek
[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta
On Sun, 04 Oct 2009 13:42:44 +0200,  kogutek wrote: >> On Sun, 4 Oct 2009 12:43:45 +0200,  P_ablo wrote: >> Jak jest kryzys, to mozna taniej nieruchomosc postawic. >> Jak ktos ma wolne srodki, to dobra inwestycja i zawsze sie pozniej
> [...]

Zaraz zaraz - ale to jest podstawowy mechanizm w kapitalizmie, nazywa
sie konkurencja i zapewnia niskie ceny dla ludnosci :-)

Nie myl konkurencji z polską konkurencją mającą najczęściej cechy sabotażu. Na
dodatek takiego że najwięcej szkodzi się sobie. Niedaleko mnie kiedyś był jeden
sklep z wódką i żabka. Teraz jest sześć. Czy to znaczy że ludzie w tym rejonie
piją trzy razy więcej. Bo według mnie to zarobek rozłożył się z 2 na 6 i interes
zrobił się do dupy.   --

Data: 2009-10-05 13:24:23
Autor: Ghost

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:6c76.000001c1.4ac8f42enewsgate.onet.pl...

> [...]

Nie myl konkurencji z polską konkurencją mającą najczęściej cechy sabotażu. Na
dodatek takiego że najwięcej szkodzi się sobie.

JaciekreceskadTysiewziales?

Data: 2009-10-04 17:14:22
Autor: Ghost

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:6c76.00000182.4ac88a34newsgate.onet.pl...
> [...]

zawistni ludzie. Jak jednemu coś pójdzie to zaraz wszyscy mający możliwości go
powielają. I w ten sposób potrafią popsuć najlepszy interes.

Ojezu co za debil.

Data: 2009-10-04 21:03:20
Autor: kogutek
> [...]

> zawistni ludzie. Jak jednemu coś pójdzie to zaraz wszyscy mający > możliwości go
> powielają. I w ten sposób potrafią popsuć najlepszy interes.

Nie pierwszy i nie ostatni debil co mu się wydaje że jak komuś idzie to jemu też
pójdzie. --

Data: 2009-10-04 21:11:13
Autor: Ghost

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:6c76.000001be.4ac8f178newsgate.onet.pl...

> [...]

Ojezu co za debil.

Nie pierwszy i nie ostatni debil co mu się wydaje że jak komuś idzie to jemu też

Hmm, wiekszy niz myslalem.

Data: 2009-10-04 16:34:36
Autor: P_ablo
[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:7ivgc5tlo53v8iemh8mo90puc1e2iinub84ax.com...

Jak jest kryzys, to mozna taniej nieruchomosc postawic.
Jak ktos ma wolne srodki, to dobra inwestycja i zawsze sie pozniej
sprzeda/wynajmie :-)

Mozna taniej postawic, ale tak czy inaczej jeszcze niedawno zewszad slyszalo sie o potrzebie rozruszania rynku a nawet doraznej pomocy dla tej branzy. Budowanie _kolejnego_ salonu raczej swiadczy o tym, ze nie jest najgorzej.

A wracajac do cen, serwis Porsche w Berlinie bierze 60 euro za roboczogodzine z drobna znizka a Porsche Centrum Poznan ma stawke wyjsciowa na poziomie 120 euro... Nawet gdyby dali 7% rabatu ( ktory daja od reki na czesci), to i tak nie bedzie 60!

Picasso

[DC] koszty przeglądu - nigdy więcej Chevroleta