koszty sÄ?dowe?

Data: 2014-02-08 14:51:40
Autor: Krasnal
koszty sÄ?dowe?
Ile mogą wynosić koszty sądowe w przypadku przegranej sprawy w Sądzie Pracy? Czy bez zatrudnienia adwokata bo takiej kasy nie ma( 600 zł za napisanie pozwu,400 zł za każdą rozprawę)jest szansa na wygranie takiej sprawy?

Krasnal
______________

Tajna Organizacja WalczÄ…cych Krasnali

-- -

Data: 2014-02-08 14:20:35
Autor: Budzik
koszty s?dowe?
Użytkownik Krasnal krasnalki2000@poczta.onet.pl ...

Ile mog± wynosić koszty s±dowe w przypadku przegranej sprawy w S±dzie Pracy? Czy bez zatrudnienia adwokata bo takiej kasy nie ma( 600 zł za napisanie pozwu,400 zł za każd± rozprawę)jest szansa na wygranie takiej sprawy?

Tak, jest szansa...

Jakie pytanie, taka odpowiedĽ...

Data: 2014-02-08 16:11:46
Autor: Krasnal
koszty s?dowe?
W dniu 2014-02-08 15:20, Budzik pisze:
[...]

Ale pierwsze pytanie było konkretne:-)
ile mog± wynosić koszty s±dowe  w przypadku przegranej?
bo szansa na wygran± jest ale...."s±d s±dem ale sprawiedliwo¶ć musi być po naszej stronie"-cytuję z filmu "Sami swoi"
Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walcz±cych Krasnali

-- -
Ta wiadomo¶ć e-mail jest wolna od wirusów i zło¶liwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-02-08 17:10:41
Autor: Liwiusz
koszty s?dowe?
W dniu 2014-02-08 16:11, Krasnal pisze:
Tak, jest szansa...

Jakie pytanie, taka odpowiedĽ...

Oceniaj±c po pytaniu uznałbym, że nie ma szans samodzielnej wygranej.

Ale pierwsze pytanie było konkretne:-)
ile mog± wynosić koszty s±dowe  w przypadku przegranej?
bo szansa na wygran± jest ale...."s±d s±dem ale sprawiedliwo¶ć musi być
po naszej stronie"-cytuję z filmu "Sami swoi"

A co to za sprawa, o co, jaka warto¶ć przedmiotu sporu, no i o jakie koszty ci chodzi - o koszty twoje poniesione w sprawie, o koszty dla strony przeciwnej wygrywaj±cej, czy co¶ jeszcze innego?

--
Liwiusz

Data: 2014-02-10 08:21:04
Autor: Danusia
koszty s?dowe?

Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ld5ku8$61p$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2014-02-08 16:11, Krasnal pisze:
Tak, jest szansa...

Jakie pytanie, taka odpowiedĽ...

Oceniaj±c po pytaniu uznałbym, że nie ma szans samodzielnej wygranej.

W S±dzie Pracy więc na pewno przeciwko pracodawcy. Pracodawca będzie miał dobrego adwokata, który wspólnie z Sędzi± będzie stosował kruczki prawne. Twoje szanse s± żadne. Jeżeli chcesz to koniecznie wygrać, weĽ kredyt, wynajmij dobrego adwokata i ż±daj zwrotu jego kosztów w wyroku. Pamiętaj że sprawa nie zakończy się w pierwszym postępowaniu i będzie apelacja.

pozdr

Data: 2014-02-11 12:36:55
Autor: wromek
koszty s?dowe?
[...]

Pod warunkiem, że zas±dzone koszty zastępstwa procesowego nie przewyższ± kosztów wynajęcia adwokata.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2014-02-16 20:26:25
Autor: Zbynek Ltd.
koszty s??????
Danusia napisał(a) :

W S±dzie Pracy więc na pewno przeciwko pracodawcy. Pracodawca będzie miał dobrego adwokata, który wspólnie z Sędzi± będzie stosował kruczki prawne.

Mój pracodawca miał dobrego adwokata, który przybliżył jego przegran± :-)
Nie, nie przekupiłem Sędziego. Tego adwokata też nie :-)

Twoje szanse s± żadne.

Z tym to różnie bywa.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-02-08 19:36:17
Autor: Stokrotka
koszty sÄ?dowe?

Ile mogą wynosić koszty sądowe w przypadku przegranej sprawy w Sądzie
Pracy?
Życie, do mnie stszelali na terenie sądu, więc sam się namyśl.

600 zĹ‚ za  napisanie pozwu,
Idź do inspekcji pracy, tam na ścianie są wzory, a może i w internecie na stronie PIP znajdziesz, to nie jest trudne ja pisałam sama, i żaden adwokat się nie czepiał dobże było ( a było ze 4, więcej widziało i czytało jak myślę ze zrozumieniem), a to co było źle, to i tak żaden nie zwrucił na to uwagi (brak odrębnego wniosku formalnego o pszywrucenie terminu w sprawie korekty świadectwa pracy, ale w pozwie było by była korekta świadectwa, a pozew był bardzo mało po terminie). Nie wiedziałm jeszcze wtedy, że to się nazywa wniosek formalny i co to jest wniosek formalny.
To że do mnie stszelano po iluś latah trwania sprawy dowodzi, że było dobże, że normalnie tej sprawy nie dało się pszegrać.

400 zł za każdą rozprawę)jest szansa na wygranie takiej sprawy?
jw.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a