koszty sÄ?dowe?

Data: 2014-02-08 19:36:17
Autor: Stokrotka
koszty sÄ?dowe?

Ile mogą wynosić koszty sądowe w przypadku przegranej sprawy w Sądzie
Pracy?
Życie, do mnie stszelali na terenie sądu, więc sam się namyśl.

600 zÅ‚ za  napisanie pozwu,
Idź do inspekcji pracy, tam na ścianie są wzory, a może i w internecie na stronie PIP znajdziesz, to nie jest trudne ja pisałam sama, i żaden adwokat się nie czepiał dobże było ( a było ze 4, więcej widziało i czytało jak myślę ze zrozumieniem), a to co było źle, to i tak żaden nie zwrucił na to uwagi (brak odrębnego wniosku formalnego o pszywrucenie terminu w sprawie korekty świadectwa pracy, ale w pozwie było by była korekta świadectwa, a pozew był bardzo mało po terminie). Nie wiedziałm jeszcze wtedy, że to się nazywa wniosek formalny i co to jest wniosek formalny.
To że do mnie stszelano po iluś latah trwania sprawy dowodzi, że było dobże, że normalnie tej sprawy nie dało się pszegrać.

400 zł za każdą rozprawę)jest szansa na wygranie takiej sprawy?
jw.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a