koszty uboczne

Data: 2009-05-02 08:24:02
Autor: autor
koszty uboczne
Witam!
Czy koszty uboczne zakupu w ksiedze odnosza sie tylko do materialow i towarow
handlowych? Przykladowo gdy kupuje literature specjalistyczna i ksieguje w inne wydatki, a faktura zaweira koszty wysylki to te koszty wysylki mam ksiegowac w kosztach
ubocznych a reszte w innych czy jak ?

Data: 2009-05-02 11:01:11
Autor: SDD
koszty uboczne

Użytkownik " autor" <niestety_to_konto_jest_zajete@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtgvv2$cma$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Czy koszty uboczne zakupu w ksiedze odnosza sie tylko do materialow i towarow
handlowych?

Tylko.

Przykladowo gdy kupuje literature specjalistyczna i ksieguje w inne wydatki,
a faktura zaweira koszty wysylki to te koszty wysylki mam ksiegowac w kosztach
ubocznych a reszte w innych czy jak ?

Wszystko w innych.

Pozdrawiam
SDD