[wolnosciowe] koszyk przymusowy czy nie?

Data: 2009-11-20 10:29:29
Autor: fir
[wolnosciowe] koszyk przymusowy czy nie?
Jestem czlowiekiem zdecydowanie wolnosciowym - mam wolnosciowe
zapatrywania na wiele spraw, wiele przymusów i zakazow naszej
władzy mnie lekko zbrzydza (chcialbym tez oczywiscie
promowac taką postawe i pozdrawiam wszystkich wojownikow)

Tutaj mam pytanie dotyczace kwestii koszyka w supermarkecie -
czy jesli np nic nie chce kupic i tylko wskoczyc do supersamu
looknąc po ile są jabłka ktoś moze mnie zmusić abym wział
koszyk - wszedl z koszykiem i wyszedl z koszykiem? Mam nadzieje ze
nie i ze prawo gwarantuje mi stan taki ze spokojnie moge sie
usmiechnac i powiedziec 'dzięki, wygodniej mi bez koszyka'

firey

Data: 2009-11-20 09:33:23
Autor: januszek
fir napisał(a):

[...]

Ja stosuje filozofie omijania sklepow w ktorych "Wejscie tylko
z koszykiem". Z tym, ze dawno juz nie mialem okazji do praktycznej jej zastosowania bo jakos wydaje sie ze w mojej okolicy takich sklepow juz nie ma ;)

j.

Data: 2009-11-20 11:35:14
Autor: fir
fir napisał(a):

> [...]

z koszykiem". Z tym, ze dawno juz nie mialem okazji do praktycznej jej zastosowania bo jakos wydaje sie ze w mojej okolicy takich sklepow juz nie ma ;)

dobrze ze nie jestem sam ktory nie lubi byc zmuszanym do noszenia
pustego koszyka ale chcialbym wiedziec czy moge po prostu odmowic
czy tez ktos moze mnie zasadniczo probowac zmusic (choć to absurdalne) :-/

moze ktos wie?

Data: 2009-11-20 03:01:03
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
koszyk przymusowy czy nie?
On Nov 20, 10:35 am, "fir" <profesor_kinb...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

pustego koszyka ale chcialbym wiedziec czy moge po prostu odmowic
czy tez ktos moze mnie zasadniczo probowac zmusic (choć to absurdalne) :-/

Ale naprawde nie masz innych problemow? Wchodzisz, nie bierzesz
koszyka, grzecznie dziekujesz za sugestie i tyle.

Data: 2009-11-20 12:37:07
Autor: RadoslawF
koszyk przymusowy czy nie?
Dnia 2009-11-20 12:01, Użytkownik frank.castle0407@googlemail.com napisał:

Ale naprawde nie masz innych problemow? Wchodzisz, nie bierzesz
koszyka, grzecznie dziekujesz za sugestie i tyle.

Na brak koszyka ostatni raz jakaś Ważna Pani Sklepowa zwróciła
mi uwagę w czasach jedynie słusznego socjalizmu.
Ktoś teraz zwraca uwagę na takie pierdoły ?

Pozdrawiam

Data: 2009-11-20 13:30:45
Autor: gardziej
[...]

te na kolkach wolno jezdzace koszyki, ktore halasuja na przerwach miedzy plytkami podlogi sa po to, zebys dluzej i wolniej chodzil kolo regalow i kupil "cos jeszcze".

u nas jest sklep, dosyc drogi, nie robie tam zakupow ale maja dobre bulki, wiec od czasu do czasu wbiegam tylko po nie, wiem gdzie leza, zafoliowane po piec i zawsze slysze tekst za plecami "na sale prosze wchodzic z koszykiem!". zwykle zanim pani zareaguje bardziej jestem juz przy kasie i koszyk mi niepotrzebny, ale takie rzeczy jeszcze sie zdazaja...

Data: 2009-11-20 13:54:33
Autor: Henry(k)
Dnia Fri, 20 Nov 2009 10:29:29 +0100, fir napisał(a):

[...]

W archiwum był taka dyskusja - możesz wejść z koszykiem, nie musisz
zostawiać plecaka i nie musisz się dać rozebrać ochronie przy wyjściu
jak stwierdzą że z plecakiem to pewnie złodziej...

Ja tam jestem zwolennikiem zakazów - mamy za głupie społeczeństwo żeby im na wszystko pozwalać.
Zresztą widać że jesteś z młodego pokolenia skoro wejście bez koszyka to
dla Ciebie takie wielki przejaw wolności...

Pozdrawiam,
                  Henry

Data: 2009-11-21 11:22:16
Autor: Andrzej Lawa
Henry(k) pisze:

Ja tam jestem zwolennikiem zakazów - mamy za głupie społeczeństwo żeby im na wszystko pozwalać.

To won do Korei Północnej.

Data: 2009-11-22 19:23:59
Autor: Henry(k)
[wolnosciowe] koszyk przymusowy czy nie?
Dnia Sat, 21 Nov 2009 11:22:16 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

To won do Korei Północnej.

Po co... wystarczy poczekać... ;-)

Pozdrawiam,
                Henry

Data: 2009-12-07 09:16:59
Autor: profesor kinbote
> [...]

Ja tam jestem zwolennikiem zakazów - mamy za głupie społeczeństwo żeby im na wszystko pozwalać.

Nie za mądre (jest to twoje stwierdzenie)

Zresztą widać że jesteś z młodego pokolenia skoro wejście bez koszyka to
dla Ciebie takie wielki przejaw wolności...

Nie wielki tylko zwykły - im wiekszego drobiazgu nie mozesz zrobic
tym w pewnym sensie jest to glupsze. Kiedys usiadlem na krawężniku
by odpoczac czy zawiazac buta i policja sie do mnie przyczepiła (głąby
wrecz niewiarygodne) Nie mozesz moze dac dokladnie linka do tego watku o ktorym piszesz - gdzie to jest:

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.soc.prawo

chetnie bym to przejrzał, dzięki ew

fir

Pozdrawiam,
                  Henry

--

[wolnosciowe] koszyk przymusowy czy nie?