kotwa zabezpieczajca

Data: 2012-08-12 21:22:07
Autor: Micha Pysz
kotwa zabezpieczajca
Potrzebuj kupi kotw do zamocowania acucha.

Zastanawiam si nad trzeba:
Abus WBA100
http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/locks/product/review-abus-- wba100-ground-anchor-09-35287

Oxford Rota Force
http://www.motocyklowo.pl/Kotwa_Oxford_Rota_Force_niebieska-3568.html

Kryptonite Stronghold
http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/locks/product/review-kryptonite-stronghold-ground-anchor-19280

Moe kto poleci ktr?

mp.

Data: 2012-08-12 22:11:47
Autor: ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-12 21:22, Michał Pysz pisze:
Potrzebuję kupić kotwę do zamocowania łańcucha.

Zastanawiam się nad trzeba:
[...]

Może ktoś polecić którąś?

Jasne. Jak najbardziej którąś polecam.

A żeby się strasznicy tego foruma nie czepili, to wyjaśnię zwięzłość wypowiedzi: na amatora wystarczy najtańsza z tych trzech. Na zawodowca nie pomoże najlepsza.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-12 22:46:08
Autor: Michał Pysz
kotwa zabezpieczająca
Jasne. Jak najbardziej którąś polecam.

A żeby się strasznicy tego foruma nie czepili, to wyjaśnię zwięzłość
wypowiedzi: na amatora wystarczy najtańsza z tych trzech. Na zawodowca
nie pomoże najlepsza.

No pewnie masz rację.
Ale gdybym wiedział, którą wybrać to bym nie pytał, liczyłem więc na opinię użytkowników, którzy mogą podpowiedzieć coś w stylu "ta jest super bo ma fajny kolor" albo "tej nie kupuj bo coś tam".
I choć to nie będzie może miało wpływu na finalne bezpieczeństwo to jakoś mi pomoże wybrać.

Bo jakoś w losowanie trójścienną monetą nie mam ochoty ;-)

mp.

Data: 2012-08-12 23:27:25
Autor: ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-12 22:46, Michał Pysz pisze:
[...]

Dla mnie odpowiedź w tym przypadku nasuwa się sama - weź najtańszą, a resztę przelej do baku.
Gdybyśmy tu dyskutowali o instalacjach alarmowych, to by się można licytować na plusy i minusy.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-12 22:28:31
Autor: duddits
kotwa zabezpieczajca
W dniu 2012-08-12 21:22, Micha Pysz pisze:
Kryptonite Stronghold
http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/locks/product/review-kryptonite-stronghold-ground-anchor-19280

Moe kto poleci ktr?

Ja mam t w garau. C mog powiedzie, sprawia solidne wraenie. Do tej pory mi rce lataj od wiercenia dziur pod ruby mocujce :)

Pki co jeszcze nikt nie testowa jej wytrzymaoci ;)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-08-12 22:43:00
Autor: Micha Pysz
kotwa zabezpieczajca
Ja mam t w garau. C mog powiedzie, sprawia solidne wraenie. Do
tej pory mi rce lataj od wiercenia dziur pod ruby mocujce :)
Czyli to prawda, e trzeba 16tk dziury wyrba?

Pki co jeszcze nikt nie testowa jej wytrzymaoci ;)

Mi si chyba te ta podoba najbardziej.
Mam tylko jedno ale: rednica prta, z ktrego jest uchwyt to tylko 6mm.

ABUS ma ponad 2 razy grubszy ten uchwyt. A Oxford to chyba nawet 26mm.

mp.

Data: 2012-08-13 14:36:10
Autor: duddits
kotwa zabezpieczajca
On 12.08.2012 22:43, Micha Pysz wrote:
Czyli to prawda, e trzeba 16tk dziury wyrba?

A nie pamitam, ale ostro byo ... ;)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-08-13 00:11:54
Autor: Mikolaj Jopczynski
kotwa zabezpieczajca
[...]

A ja odpowiem inaczej ..... pierwszy lepszy slusarz/spawacz/metaloplastyk/zlota raczka. Plytka kwadratowa o grubosci min 5mm (stalowa) do tego otwory, oczko ze sruby od bidy (lub wygiety pret) - calosc zespawac, pomalowac minia czy czyms tam i zmiescisz sie w 50 zl.

Mam cos takiego na swoim miejscu parkingowym.

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-08-13 00:40:39
Autor: ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-13 00:11, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Nie no, jak kolega sugeruje się nawet stylistyką, to takie rozwiązanie raczej odpada, choć dobrze pomyślane, wykonane i zamontowane mogłoby skutecznością przebijać najlepsze z tych sklepowych, dedykowanych.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-13 09:26:03
Autor: Micha Pysz
kotwa zabezpieczajca
[...]

No co takiego wanie miaem do niedawna. Zostao spacyfikowane skutecznie i chronione obiekty wyparoway.

Dlatego wol co co jest dedykowane i zrobione z materiau troszk odporniejszego na cicie.

mp.

Data: 2012-08-13 09:34:06
Autor: Mikolaj Jopczynski
kotwa zabezpieczajca
W dniu 2012-08-13 09:26, Micha Pysz pisze:
[...]

Wszystko zalezy kto, jak i z czego Ci to zrobi. Nie ma zabezpieczenia nie do zlamania, ale uwazam, ze zrobienie takiego patentu to pikus, a smiem twierdzic, ze dobrze wykonane bedzie sie mocniej trzymalo niz "oryginal".

Data: 2012-08-13 12:53:19
Autor: jahi
kotwa zabezpieczajca
Micha Pysz wrote:

> [...]

skutecznie i chronione obiekty wyparoway.

Dlatego wol co co jest dedykowane i zrobione z materiau troszk

Link do dyskusji:
http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=29&t=1938&hilit=kotwa

Na samym kocu masz finalny produkt.

Data: 2012-08-13 08:15:28
Autor: WIADRO
kotwa zabezpieczajca
Witam

Oglnie chodzi o to samo wszdzie.. W zalenoci do czego chcesz to mocowa tj. do jakiego podoa. Jak dla mnie najlepszym rozwizaniem (tj. cena/jako) jest zakup kleju do kotew np. Hilti typu HVU , HVY lub innej firmy (fisher itp)
oraz zakupu prta zbrojeniowego zagitego na 180st. o jak najgrubszej rednicy. Wiercisz udarem tylko dwa otwory, klej i lepiej trzyma ni koki rozporowe.

Data: 2012-08-13 18:19:37
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-13 17:15, WIADRO pisze:
Witam

Ogólnie chodzi o to samo wszędzie..
W zależności do czego chcesz to mocować tj. do jakiego podłoża.
Jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem (tj. cena/jakość) jest
zakup kleju do kotew np. Hilti typu HVU , HVY lub innej firmy (fisher itp)
oraz zakupu pręta zbrojeniowego zagiętego na 180st. o jak najgrubszej średnicy.
Wiercisz udarem tylko dwa otwory, klej i lepiej trzyma niż kołki rozporowe.

A gdyby tak młotem pneumatycznym wyjebać dziurę o średnicy 33,33 cm i głębokości 66,66 cm, włożyć oczkową dalbę cumowniczą i zalać betonem?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-14 06:55:49
Autor: Piotr Klimek
kotwa zabezpieczajca
Dnia (Mon, 13 Aug 2012 18:19:37 +0200) ktos podajacy sie za ?(?.?)? ? ???
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

A gdyby tak motem pneumatycznym wyjeba dziur o rednicy 33,33 cm i gbokoci 66,66 cm, woy oczkow dalb cumownicz i zala betonem?

Czujesz wewntrzny przymus napisania czegokolwiek w kadym wtku?

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-08-14 06:59:13
Autor: Adam Wysocki
kotwa zabezpieczajca
Piotr Klimek <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:

Czujesz wewntrzny przymus napisania czegokolwiek w kadym wtku?

Daj spokj, to troll-idiota. Poczytaj co wypisuje na pl.pregierz.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

Data: 2012-08-14 14:16:06
Autor: Ivam
kotwa zabezpieczająca
On Tue, 14 Aug 2012 06:59:13 +0000 (UTC), gophi.at.chmurka.net@nospam.invalid (Adam Wysocki) wrote:
Daj spokój, to troll-idiota. Poczytaj co wypisuje na pl.pregierz.

O kurwa! Jaki no-lajf. Przecież on musi całymi dniami nić nie robić tylko na necie siedzieć. W dzisiejszych czasach prawdziwe dziecko neostrady-to gatunek wymarły musimy go chronić i bronić przed oprawcami pokroju AZta czy Kucza!

--

pzdr:
Ivam

Data: 2012-08-14 14:35:44
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 14:16, Ivam pisze:
[...]

Nie pisz na grupę podczas jazdy! Nie wiesz, że to niebezpieczne?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-14 14:48:43
Autor: Ivam
kotwa zabezpieczająca
On Tue, 14 Aug 2012 14:35:44 +0200, "╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻"<sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Nie pisz na grupę podczas jazdy! Nie wiesz, że to niebezpieczne?

Dajesz jeszcze! Na pióro ćwierćwiecza idziesz miszczu.

--

pzdr:
Ivam

Data: 2012-08-14 15:32:41
Autor: Kuczu
kotwa zabezpieczająca
[...]

Nie przed nami tylko przed grupa kolesiow ktorzy knuja spisek przeciwko biednej niekochanej mlodziezy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-14 15:51:25
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 15:32, Kuczu pisze:
[...]

Raczej sfrustrowanym, zakompleksionym staruszkom, którzy się smucą, że to se ne vrati i odreagowują na niebiednej, często kochanej młodzieży, która ma na to serdecznie wyjebane. :)

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-14 16:33:01
Autor: Kuczu
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 15:51, "╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻" pisze:

Raczej sfrustrowanym, zakompleksionym staruszkom, którzy się smucą, że
to se ne vrati i odreagowują na niebiednej, często kochanej młodzieży,
która ma na to serdecznie wyjebane. :)

Staruszki sobie dzisiaj motocyklami pojezdzily. A Ty ?

Data: 2012-08-14 19:06:50
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 16:33, Kuczu pisze:
[...]

Ja wczoraj.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-14 17:29:54
Autor: AZ
kotwa zabezpieczająca
On 2012-08-14, ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻ <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

Staruszki sobie dzisiaj motocyklami pojezdzily. A Ty ?

Ja wczoraj.

Klamiesz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-14 19:31:12
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
On 2012-08-14, ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻ <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

Staruszki sobie dzisiaj motocyklami pojezdzily. A Ty ?

Ja wczoraj.

Klamiesz.

Udowodnij.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-14 17:40:42
Autor: AZ
kotwa zabezpieczająca
On 2012-08-14, ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻ <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

Staruszki sobie dzisiaj motocyklami pojezdzily. A Ty ?

Ja wczoraj.

Klamiesz.

Udowodnij.

Co tu udowadniac skoro sam pisales wielokrotnie, ze posiadasz skuter
a nie motocykl.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-14 19:47:41
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 19:40, AZ pisze:
On 2012-08-14, ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻ <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

[...]

Kłamiesz.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-14 20:58:07
Autor: Michał Pysz
kotwa zabezpieczająca

Udowodnij.

Co tu udowadniac skoro sam pisales wielokrotnie, ze posiadasz skuter
a nie motocykl.

Kłamiesz.

Panowie załóżcie sobie jakiś nowy wątek do okładania się.

Ja się w międzyczasie zastanawiam czy nie użyć jakiejś grubej rurki stalowej. Do rurki włożyłbym stalowe linki i zalał betonem.

Trudno będzie takie coś przeciąć.

Wy się okładacie a ja sobie taki wyścig zbrojeń robię :-)

mp.

Data: 2012-08-14 19:03:46
Autor: AZ
kotwa zabezpieczająca
On 2012-08-14, Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> wrote:

Wy się okładacie a ja sobie taki wyścig zbrojeń robię :-)

A nie bedzie prosciej, szybciej i skuteczniej po prostu wykupic AC
jak sprzet wartosciowy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-14 21:14:36
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
On 2012-08-14, Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> wrote:

Wy się okładacie a ja sobie taki wyścig zbrojeń robię :-)

A nie bedzie prosciej, szybciej i skuteczniej po prostu wykupic AC
jak sprzet wartosciowy?

Albo wynająć licencjonowanego ochroniarza, żeby czuwał przy nim, gdy nie jeździ. Prosto, szybko, skutecznie. No, rewelacja - jednym słowem!

(Psst, ten wątek jest o kotwach...)

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-14 21:41:52
Autor: Leszek Karlik
kotwa zabezpieczająca
On Tue, 14 Aug 2012 21:03:46 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]
A nie bedzie prosciej, szybciej i skuteczniej po prostu wykupic AC
jak sprzet wartosciowy?

Mój brat miał AC. Teraz ma kasę, ale od paru miesięcy nie ma
motocykla i jakbym ja nie miał dwóch, to by nie miał na czym
jeździć przez całe lato. AC jest fajne, ale lepiej jednak mieć
motocykl nieukradziony.

PS. Pomysł z prętem zbrojeniowym niezły, tylko gdzie kupić pręt
zbrojeniowy na sztuki i to wygięty o 180 stopni? Na allegro
nie ma ;-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-08-14 21:07:14
Autor: AZ
kotwa zabezpieczająca
On 2012-08-14, Leszek Karlik <leslie@hell.pl> wrote:

PS. Pomysł z prętem zbrojeniowym niezły, tylko gdzie kupić pręt
zbrojeniowy na sztuki i to wygięty o 180 stopni? Na allegro
nie ma ;-)

Podejsc na jakas budowe ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-14 23:58:36
Autor: Michał Pysz
kotwa zabezpieczająca
On 2012-08-14, Leszek Karlik <leslie@hell.pl> wrote:

PS. Pomysł z prętem zbrojeniowym niezły, tylko gdzie kupić pręt
zbrojeniowy na sztuki i to wygięty o 180 stopni? Na allegro
nie ma ;-)

Podejsc na jakas budowe ;-)

A nie jest czasem tak, że pręt zbrojeniowy to zwykłą piłką do metalu bez problemu po cichutku się tnie?

mp.

Data: 2012-08-15 00:15:21
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
On 2012-08-14, Leszek Karlik <leslie@hell.pl> wrote:

[...]

A tam, tnie:
http://www.youtube.com/watch?v=myR0rjBOVa4

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-15 00:34:06
Autor: Michał Pysz
kotwa zabezpieczająca
A nie jest czasem tak, że pręt zbrojeniowy to zwykłą piłką do metalu bez
problemu po cichutku się tnie?

A tam, tnie:
http://www.youtube.com/watch?v=myR0rjBOVa4
No właśnie, to coś równie odpornego to ja już miałem.
Moje nawet było lepsze bo wymagało cięcia na kilka razy a potem odgięcia.

Tym razem wole coś ze stali, która się takim nożycom tak łatwo nie poddaje no i się nie będzie dała odgiąć.

mp.

Data: 2012-08-15 00:44:58
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-15 00:34, Michał Pysz pisze:
[...]

No to średnica, średnica i jeszcze raz hartowana. I chyba tyle w tym temacie.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-17 09:29:25
Autor: Roman Niewiarowski
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 23:58, Michał Pysz pisze:

A nie jest czasem tak, że pręt zbrojeniowy to zwykłą piłką do metalu bez
problemu po cichutku się tnie?

tak.
Dlatego jesli juz sie bawic w robienie to kupic porzadny pret stalowy, dac do go hartowania (po uksztaltowaniu) i juz.
A gietarke do pretow zbrojeniowych, przynajmniej do 12mm znajdziesz na wiekszosci budow - za browara wygna w minute.

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-17 07:46:05
Autor: Piotr Klimek
kotwa zabezpieczajca
Dnia (Fri, 17 Aug 2012 09:29:25 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:

A nie jest czasem tak, e prt zbrojeniowy to zwyk pik do metalu bez
problemu po cichutku si tnie?

[...]

Zakadajc, e kto bdzie mia hartowan kotw, hartowany acuch,
hartowan kdk to pewnie si okae e najprosciej jest zdemontowa po
ciuchutku koo :)

Moje podejcie jest takie (mam kotw i acuch w garau), e jak kto
wejdzie i zobaczy ten cay szpej to po prostu odpuci i poszuka
atwiejszego upu. A jak kto bdzie zdecydowany, eby konkretnie moje
motocykle wynie to i tak to zrobi wic nie ma co przesadza.

Data: 2012-08-14 23:19:14
Autor: WIADRO
kotwa zabezpieczajca
W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 21:41:52 UTC+2 uytkownik Leszek Karlik napisa:
On Tue, 14 Aug 2012 21:03:46 +0200, AZ <m> wrote:

PS. Pomys z prtem zbrojeniowym niezy, tylko gdzie kupi prt
zbrojeniowy na sztuki i to wygity o 180 stopni? Na allegro
nie ma ;-)

Chyba w kadym miecie jest jaki 'sklep' skad  z wyrobami hutniczymi, Jeli w ofercie maj prty zbrojeniowe to i gitark bd mieli. Grubego prta to ci zrobi z odpadw tylko na mechanicznej.. Na miejscu trzeba ustali jaki potrzebujesz rednic prta bo od tego zaley rednica ugicia wg 'normy'. Trzeba te znale jak najlepsz stal (klas) - a tu wystarczy znale w internecie jakie ma uebrowanie jaka stal i wszystko bedzie jasne. w tym wypadku gadki prt to najgorsza klasa.(http://www.ogrzejdom.home.pl/stal.pdf)

Pytanie czy jest sens stosowania takich zabezpiecze? Gdzie w garaach jest prd - szlifierka, a nawet s szeroko dostpne szlifierki na akumulatory... moim zdaniem ma to sens jeli w garau jest alarm z powiadomieniem na gsm. wtedy co moe to pomc.

Data: 2012-08-15 09:33:54
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-15 08:19, WIADRO pisze:
Pytanie czy jest sens stosowania takich zabezpieczeń?
Gdzie w garażach jest prąd - szlifierka, a nawet są szeroko dostępne szlifierki na akumulatory...

Kiedyś ucinałem ręczną piłką do metalu gryf sztangi (z 200 do 180). Myślałem, że pójdzie łatwiej, ale ostatecznie się udało, a gdybym zważał, to i hałasu bym przy tym wiele nie narobił.

moim zdaniem ma to sens jeśli w garażu jest alarm z powiadomieniem na gsm. wtedy coś może to pomóc.

Jak jest alarm, to wystarczy byle dynks, który nie wejdzie w nożyce do stali (czyli średnica, średnica, średnica).
Ale o alarmach był już wątek.
Najprostsze chińczyki po dwieście. Najlepsze (np. Bosch) po dwa tysiące.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-15 00:05:29
Autor: Michał Pysz
kotwa zabezpieczająca
A nie bedzie prosciej, szybciej i skuteczniej po prostu wykupic AC
jak sprzet wartosciowy?

To zależy. W tym momencie myślę o zabezpieczeniu skutera (Honda PCX) i pewnie AC tu by się sprawdziło. Skuter popularny więc można łatwo odkupić.

Ale myśl o porządnej kotwie mam po tym zdarzeniu:
http://m.pysz.org/rowery/

A tu już tak prosto nie mam, po pierwsze na rowery AC nikt nie da a po drugie ciężko odkupić to co się chce (jak sprzęt był dobierany pod specyficzne wymagania i zastosowania).

Gdybym odrazu kupił porządną kotwę a nie oszczędzał to na 90% rowery bym nadal miał.
Ale chwilowo się martwię o skuter (bo on mi pozostał).

mp.

Data: 2012-08-16 21:55:58
Autor: Monster
kotwa zabezpieczająca
Bez wielkiego kombinowania kupiłem grube zawiesie do liny,do tego płytka stalowa +kołki,nawet chciało mi się osadzić to głębiej w betonie tak że wystaje tylko ucho.Tylko że teraz nie chce mi się zapinać motocykla:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-08-14 21:11:40
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 20:58, Michał Pysz pisze:
Ja się w międzyczasie zastanawiam czy nie użyć jakiejś grubej rurki
stalowej. Do rurki włożyłbym stalowe linki i zalał betonem.

Trudno będzie takie coś przeciąć.

Ja już pisałem – amator odpuści, choćby ta kotwa była z cienkiej rurki wypełnionej plasteliną. Profesjonalista przylezie z termitem i Ci to przepali na wylot razem z betonem, więc myśl o przygotowanym i zdeterminowanym amatorze. O czymś na tyle mocnym, czego nie przetnie w kwadrans bez robienia wielkiego hałasu. I starczy.
Rurki łatwo nie zakotwiczysz, chyba że poprzewiercasz w poprzek i powkręcasz jakieś śruby (co by niepotrzebnie zajęło trochę czasu). Pręt zbrojeniowy wydaje się być lepszym rozwiązaniem (końce można opleść drutem, żeby mocniej siedziało, no i wdzięczniejszy do pomalowania, jeśli zechcesz mieć np. pod kolor lakieru). ;)

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-17 09:26:49
Autor: Roman Niewiarowski
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 21:11, "╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻" pisze:
Profesjonalista przylezie z termitem i Ci to
przepali na wylot razem z betonem,

Gdzie ukradziono jakikolwiek pojazd z uzyciem tej metody* ?

pozdr
newrom
* - filmow sensacyjnych nie bierzemy pod uwage, nawet amerykanskich.
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-17 09:37:07
Autor: Kuczu
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 21:11, "╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻" pisze:
Profesjonalista przylezie z termitem i Ci to
przepali na wylot razem z betonem,

Gdzie ukradziono jakikolwiek pojazd z uzyciem tej metody* ?

Po uzyciu termitu juz by nie bylo co krasc.

Data: 2012-08-17 12:42:11
Autor: Roman Niewiarowski
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-17 09:37, Kuczu pisze:

Po uzyciu termitu juz by nie bylo co krasc.

Spoko, spoko, poczekajmy cierpliwie. Mysle ze Szejk opisze gdzie tak kradziono oraz jak zrobic to bezpiecznie.

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-14 09:34:33
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 08:55, Piotr Klimek pisze:
[...]

Czujesz wewnętrzny przymus napisania czegokolwiek w każdym wątku?

Skąd wiedziałeś? :>

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-14 15:47:42
Autor: maverik
kotwa zabezpieczająca
Skąd wiedziałeś? :>

uważaj bo przez osobiste wycieczki all inclusive możesz zostać intelektualnie i psychicznie bez grosza

Data: 2012-08-14 15:55:51
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 15:47, maverik pisze:
Skąd wiedziałeś? :>

uważaj bo przez osobiste wycieczki all inclusive możesz zostać
intelektualnie i psychicznie bez grosza
Errata:
Uważaj, bo przez osobiste wycieczki 'all inclusive' możesz zostać intelektualnie i psychicznie bez grosza.

Cokolwiek to znaczy i czegokolwiek się tyczy... brzmi groźnie i wieje chłodem, brrr.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-14 17:01:56
Autor: cos
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-14 15:55, "╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻" pisze:
--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Czasem tu zaglądam, raz na rok, może rzadziej.
Dziś stałeś się moim mistrzem :) Tak trzymaj.

kotwa zabezpieczajca