kotwa zabezpieczająca

Data: 2012-08-13 00:11:54
Autor: Mikolaj Jopczynski
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-12 21:22, Michał Pysz pisze:
Potrzebuję kupić kotwę do zamocowania łańcucha.

Zastanawiam się nad trzeba:
Abus WBA100
http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/locks/product/review-abus-- wba100-ground-anchor-09-35287

Oxford Rota Force
http://www.motocyklowo.pl/Kotwa_Oxford_Rota_Force_niebieska-3568.html

Kryptonite Stronghold
http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/locks/product/review-kryptonite-stronghold-ground-anchor-19280

Może ktoś polecić którąś?

mp.

A ja odpowiem inaczej ..... pierwszy lepszy slusarz/spawacz/metaloplastyk/zlota raczka. Plytka kwadratowa o grubosci min 5mm (stalowa) do tego otwory, oczko ze sruby od bidy (lub wygiety pret) - calosc zespawac, pomalowac minia czy czyms tam i zmiescisz sie w 50 zl.

Mam cos takiego na swoim miejscu parkingowym.

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-08-13 00:40:39
Autor: ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-13 00:11, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Nie no, jak kolega sugeruje się nawet stylistyką, to takie rozwiązanie raczej odpada, choć dobrze pomyślane, wykonane i zamontowane mogłoby skutecznością przebijać najlepsze z tych sklepowych, dedykowanych.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-13 09:26:03
Autor: Michał Pysz
kotwa zabezpieczająca
[...]

No coś takiego właśnie miałem do niedawna. Zostało spacyfikowane skutecznie i chronione obiekty wyparowały.

Dlatego wolę coś co jest dedykowane i zrobione z materiału troszkę odporniejszego na cięcie.

mp.

Data: 2012-08-13 09:34:06
Autor: Mikolaj Jopczynski
kotwa zabezpieczająca
W dniu 2012-08-13 09:26, Michał Pysz pisze:
[...]

Wszystko zalezy kto, jak i z czego Ci to zrobi. Nie ma zabezpieczenia nie do zlamania, ale uwazam, ze zrobienie takiego patentu to pikus, a smiem twierdzic, ze dobrze wykonane bedzie sie mocniej trzymalo niz "oryginal".

Data: 2012-08-13 12:53:19
Autor: jahi
kotwa zabezpieczająca
Michał Pysz wrote:

> [...]

skutecznie i chronione obiekty wyparowały.

Dlatego wolę coś co jest dedykowane i zrobione z materiału troszkę

Link do dyskusji:
http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=29&t=1938&hilit=kotwa

Na samym końcu masz finalny produkt.

--