koty

Data: 2010-06-30 21:55:32
Autor: 'Tom N'
koty
teddie w <news:bd7n26t82alpvp4n4fq2ok3talkq0fcgbg4ax.com>:

tak sie sklada, ze dosyc czesto parkuje na wsi i juz drugi samochod z
rzedu porysowaly mi pazurami koty (w poprzednim maske a w tym
bagaznik)  ...  czy jest na te kreatury  jakis sposob ? moze sa jakies
srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach)  ...

Wysmaruj opony kocimiętką ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-07-01 09:15:48
Autor: krzysiek82
koty
'Tom N' pisze:
Wysmaruj opony kocimiętką ;-)

To już wtedy będzie miał przewalone, nie ogarnie się od kotecków :) A tak serio, ja mam kilka kotów i żaden do auta nie dochodzi, a już nie ma mowy o żadnych rysach.

--
krzysiek82

Data: 2010-07-01 09:32:07
Autor: MadMan
koty
Dnia Thu, 01 Jul 2010 09:15:48 +0200, krzysiek82 napisał(a):

ja mam kilka kotów i żaden do auta nie dochodzi, a już nie ma mowy o żadnych rysach.

Ja mam 2, często (szczególnie jak jest chłodniej) leżą na masce świeżo
zaparkowanego samochodu. Rys większych niż te po myjni automatycznej nie
zauważam. To już bardziej wkurzają mnie "łapki" odciśnięte.

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

koty