koty

Data: 2010-06-30 22:44:44
Autor: ToMasz
koty
teddie pisze:
tak sie sklada, ze dosyc czesto parkuje na wsi i juz drugi samochod z
rzedu porysowaly mi pazurami koty (w poprzednim maske a w tym
bagaznik)  ...  czy jest na te kreatury  jakis sposob ?

tak. strzelba, kusza, proca, a jak nie to trucizna.
:)

ToMasz

Data: 2010-07-02 22:16:10
Autor: Andrzej Lawa
koty
ToMasz pisze:
teddie pisze:
[...]

Tobie chyba przydałaby się późna aborcja :-/

koty