krótka opowiastka o złym sklepie rowero wym

Data: 2009-04-16 16:41:09
Autor: szaman
krótka opowiastka o złym sklepie rowero wym
zgubiłem dziś w drodze z katowic do gliwic przejścióweczkę presta-schroeder. wstąpiłem w drodze powrotnej do sklepu bike 2 albo cos w tym stylu przy dworcu. jak zawsze w przypadku sklepu rowerowego wszedlem do srodka wraz z pojazdem. koles za lada oburzony z informacja, ze na zewnatrz stojak jest. spojrzalem na niego. przypomniałem nazwę pieknego kraju, w którym żyjemy. oparłem rower o gablotę. gościu kolejne pretensyje miał. gdy z wielką łaską podał mi cene przejsciowki, stwierdzilem, ze prawdopodobnie noga ma wiecej w sklepie owym nie stanie.

jedyny sklep rowerowy, oprocz decathlona [z nim sprawe zalatwilem, o czym na preclu pisalem jakis czas temu], do ktorego mnie z rowerem nie wpuszczono...

dziwna polityka...

koniec zalenia sie:)
wielkich liter brak, gdyż poskladalem klawiature bez shifta... dopiero linijke powyzej przypomnial o swojej obecnosci shift prawy... dziwne, widocznie nie uzywam go do wielkich liter, a jedynie do zamykania nawiasu:P

sz

Data: 2009-04-16 18:49:23
Autor: Niewe
szaman pisze:
[...]

:-D
TrochÄ™ OT:
mi w komórce nie działa jedynka.
Ostatnio dzwoniłem do EnelMedu umówić wizytę a tam:
Aby umówić wizytę wciśnij "jeden"
Wcisnąłem zero i mówię do konsultantki:
Może mnie Pani poÅ‚Ä…czyć z jedynkÄ…?  ChciaÅ‚bym umówić wizytÄ™, ale mi jedynka nie dziaÅ‚a.
Pani miała niezły ubaw :-)

Data: 2009-04-16 20:33:52
Autor: Coaster
Niewe wrote:
szaman pisze:
[...]

A zero
to dopiero

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-04-16 20:18:19
Autor: Frankie
szaman pisze:

jedyny sklep rowerowy, oprocz decathlona [z nim sprawe zalatwilem, o czym na preclu pisalem jakis czas temu], do ktorego mnie z rowerem nie wpuszczono...

W Warszawie nie wejdziesz z rowerem do ski-teamu na karmelkowej. Skutecznie tego pilnuje pan "ochroniarz". Chyba, ze cos sie zmienilo w tym wzgledzie :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-04-16 20:20:09
Autor: Frankie
krótka opowiastka o złym sklepie row erowym
Tfu... Karolkowej mialo byc :-))

Data: 2009-04-16 21:15:21
Autor: Rafa³ Wawrzycki
krótka opowiastka o z³ym sklepie rowerowym
Dnia 16 kwi 2009 w li¶cie [news:49e776danews.home.net.pl] Frankie ["frankie[blablabla]"@post.pl] napisa³(a):

Tfu... Karolkowej mialo byc :-))

Karmelkowej chyba jeszcze nie s³ysza³em :)

A do ski teamu w³a¶nie tam wchodzi³em wielokrotnie z rowerem. Kiedy¶ robili problemy, ale wystarczy³o powiedzieæ, ¿e siê idzie do serwisu i wpuszczali. Ale to lata temu by³o.
W stolicy uwielbiam pakowaæ siê z parchem do sklepu na Gibalaku - kto próbowa³, wie co to zabójczy wzrok pani Marysi :)

--
Pozdrawiam, Rafa³ W.

Data: 2009-04-16 21:41:22
Autor: Frankie
Rafa³ Wawrzycki pisze:

Karmelkowej chyba jeszcze nie s³ysza³em :)

Stara wroclawska maniera - tam za komuny tez byl sklep rowerowy :-)

A do ski teamu w³a¶nie tam wchodzi³em wielokrotnie z rowerem. Kiedy¶ robili problemy, ale wystarczy³o powiedzieæ, ¿e siê idzie do serwisu i wpuszczali. Ale to lata temu by³o.

Na serwis tez sie wchodzi do Arkadii :-))

Data: 2009-04-17 12:47:12
Autor: Rogers
Frankie pisze:
Rafa³ Wawrzycki pisze:

Karmelkowej chyba jeszcze nie s³ysza³em :)

Stara wroclawska maniera - tam za komuny tez byl sklep rowerowy :-)

Nadal jest :)

Data: 2009-04-17 13:39:07
Autor: artek
Rogers wrote:
Karmelkowej chyba jeszcze nie s³ysza³em :)

Stara wroclawska maniera - tam za komuny tez byl sklep rowerowy :-)

Nadal jest :)

ale karmelkowa juz nie ta sama :(((

--
artek

Data: 2009-04-17 14:34:13
Autor: Coaster
artek wrote:
Rogers wrote:
Karmelkowej chyba jeszcze nie s³ysza³em :)

Stara wroclawska maniera - tam za komuny tez byl sklep rowerowy :-)

Nadal jest :)

ale karmelkowa juz nie ta sama :(((

Bo to pewnie Kamizelkowa byla... :-P

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-04-17 17:17:22
Autor: artek
Coaster pisze:
[...]

tam by³ taki za...isty bruk! kocie ³by, dos³ownie. hardcorowy tor do testowania wytrzyma³o¶ci zawieszenia i amoryzatorów.

http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/39/39006.jpg

--
artek

Data: 2009-04-17 19:19:43
Autor: fabian
artek wrote:
tam by³ taki za...isty bruk! kocie ³by, dos³ownie. hardcorowy tor do testowania wytrzyma³o¶ci zawieszenia i amoryzatorów.

http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/39/39006.jpg

Ca³kiem ³adny bruk na tym zdjêciu, równy i jako¶ bardzo siê nie roz³azi.   Co¶ jak ¶cie¿ka rowerowa wzd³u¿ pla¿y na terenie Sopotu ;) Jak nie je¼dzi³em szosówk± to jej niedocenia³em ;)

Fabian.

Data: 2009-04-17 18:07:03
Autor: nb
krótka opowiastka ozłym sklepie rowerowym
at Fri 17 of Apr 2009 12:47, Rogers wrote:

Frankie pisze:
Rafał Wawrzycki pisze:

Karmelkowej chyba jeszcze nie słyszałem :)

Stara wroclawska maniera - tam za komuny tez byl sklep rowerowy :-)

Nadal jest :)

Sklep czy ulica Karmelkowa. Kiedy ostatnio przebywałem w okolicy to ulicy już tam nie było. A co do sklepów na byłej ulicy, korzystałem
ze sprzedających osprzęt dla furmanek (lampy naftowe - serio!)
i traktorów. Od momentu kiedy widziałem (akurat!) z perspektywy
samochodu nieoświetlonego rowerzystę w deszczowe listopadowe
popołudnie, to kupowałem komplet odblasków dla solidnej przyczepy,
aby zainstalować toto na swojej favoritce.

--
nb

Data: 2009-04-16 23:23:33
Autor: Szprota aka Stefandora
Frankie wrote:

W Warszawie nie wejdziesz z rowerem do ski-teamu na karmelkowej. Skutecznie tego pilnuje pan "ochroniarz". Chyba, ze cos sie zmienilo w tym wzgledzie :-)

Zawsze wchodzi³am bez problemu.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-17 13:36:03
Autor: Coaster
Szprota aka Stefandora wrote:
Frankie wrote:

W Warszawie nie wejdziesz z rowerem do ski-teamu na karmelkowej. Skutecznie tego pilnuje pan "ochroniarz". Chyba, ze cos sie zmienilo w tym wzgledzie :-)

Zawsze wchodzi³am bez problemu.

Bo to nie byla 'zmija' tylko 'zaskroniec' ;-)

Data: 2009-04-17 00:55:17
Autor: ArteQ
krótka opowiastka o z³ym sklepie rowerowym
W Warszawie nie wejdziesz z rowerem do ski-teamu na karmelkowej.
Skutecznie tego pilnuje pan "ochroniarz". Chyba, ze cos sie zmienilo w
tym wzgledzie :-)

Chyba siê zmieni³o. Kiedy¶ faktycznie jakie¶ dziwne problemy robili, a
ostatnio to po prostu przechodzê z rowerem jak gdyby nigdy nic. Ew jak±¶
naklejkê na rower daj±, nie wiem po cholere. Ciekawe natomiast czy da siê
wej¶æ z plecakiem? Kiedy¶ siê nie da³o :-)

--
ArteQ <at> ArteQ <dot> org
GCS d- s-:- a-- C++>$ UL+>++++$ P+ L+++>++++$ E-- - W++ N++ o? K- w-- -

Data: 2009-04-17 07:04:53
Autor: Szprota aka Stefandora
ArteQ wrote:
Ciekawe natomiast czy da siê
wej¶æ z plecakiem? Kiedy¶ siê nie da³o :-)

Te¿ siê da :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-17 20:18:22
Autor: Ryszard Mikke
szaman pisze:

> [...]

W Warszawie nie wejdziesz z rowerem do ski-teamu na karmelkowej. Skutecznie tego pilnuje pan "ochroniarz". Chyba, ze cos sie zmienilo w tym wzgledzie :-)

No tak, ale tam Ci ten¿e ochroniarz tego¿ roweru pilnuje.
W ka¿dym razie - mojego pilnowa³.

rmikke

Data: 2009-04-16 22:22:16
Autor: karmi
szaman pisze:
jedyny sklep rowerowy, oprocz decathlona [z nim sprawe zalatwilem, o czym na preclu pisalem jakis czas temu], do ktorego mnie z rowerem nie wpuszczono...
patrz Pan, a moim ulubionym serwisie jak zostawiłem parcha na stojaku przed drzwiami to mi od razu zwrócili uwage "weż sobie wprowadź rower do środka, bo jeszcze ukradną"

pozdr
karmi

Data: 2009-04-16 22:40:05
Autor: szaman
krótka opowiastka o złym sklepie row erowym
karmi wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

patrz Pan, a moim ulubionym serwisie jak zostawiłem parcha na stojaku przed drzwiami to mi od razu zwrócili uwage "weż sobie wprowadź rower do środka, bo jeszcze ukradną"

bikershop?
to ich ulubione hasło chyba:P

sz

Data: 2009-04-17 18:35:01
Autor: karmi
krótka opowiastka o złym sklepie row erowym
szaman pisze:
bikershop?
nie, bikeAtelier, ale ogólnie w Katowicach (bA, bS, oraz ten na ul.Chorzowskiej co nie pamiętam jak się nazywa) i Chorzowie(Twomark) nie spotkałem się z nigdy odmową wejścia z rowerem. Nawet do sklepu tajlami turystycznymi (Summit na Kościuszki, w środku naprawdę nie za dużo miejsca) zostałem zaproszony z rowerem, kiedy sprzedawca widział jak próbuję przypiąć rower do jakieś barierki.
Chyba wystarczy omijać hipermarkety i jest git.

pozd
karmi

Data: 2009-04-19 22:48:54
Autor: szaman
[...]

dokładnie, do turystycznych zawsze wpuszczają; horyzont, summit, himountain,
dlatego właśnie napisałem o tym rowerowym w Gliwicach...
Coś takeigo jednak jest jak dla mnie dość dziwne...

sz

Data: 2009-04-17 07:38:46
Autor: adamo
krótka opowiastka o z³ym sklepie rowerowym
zgubi³em dzi¶ w drodze z katowic do gliwic przej¶cióweczkê presta-schroeder. wst±pi³em w drodze powrotnej do sklepu bike 2 albo cos w tym stylu przy dworcu. jak zawsze w przypadku sklepu rowerowego wszedlem do srodka wraz z pojazdem. koles za lada oburzony z informacja, ze na zewnatrz stojak jest. spojrzalem na niego. przypomnia³em nazwê pieknego kraju, w którym ¿yjemy. opar³em rower o gablotê. go¶ciu kolejne pretensyje mia³. gdy z wielk± ³ask± poda³ mi cene przejsciowki, stwierdzilem, ze prawdopodobnie noga ma wiecej w sklepie owym nie stanie.

http://www.mkbikeonline.com/sklep/ - kilkadziesiat metrów dalej !!! specjalne miejsce przeznaczone na rowery wewnatrz w sklepie !!! polecam

Data: 2009-04-17 07:45:14
Autor: adamo
krótka opowiastka o z³ym sklepie rowerowym
http://www.mkbikeonline.com/sklep/ - kilkadziesiat metrów dalej !!! specjalne miejsce przeznaczone na rowery wewnatrz w sklepie !!! polecam

Na stronie chyba nie ma adresu, sklep znajduje prawie na rogu ulic Józefa Mitrêgi oraz Jagielloñskiej.

Data: 2009-04-17 13:41:05
Autor: Wojtek Paszkowski
"adamo" <spam@spam.com> wrote in message news:gs94l0$kc6$1inews.gazeta.pl...

http://www.mkbikeonline.com/sklep/ - kilkadziesiat metrów dalej !!! specjalne miejsce przeznaczone na rowery wewnatrz w sklepie !!! polecam

co by nie pisac o MK-Bike - za to maja duzego plusa. W sopockim sklepie tez stojaczek na pare rowerów jest w srodku (za godziny otwarcia w tygodniu do 20.00 - nawet zima - tez sie plusik nalezy)

pozdr

Data: 2009-04-17 14:18:08
Autor: szaman
krótka opowiastka o z³ym sklepie row erowym
adamo wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

http://www.mkbikeonline.com/sklep/ - kilkadziesiat metrów dalej !!! specjalne miejsce przeznaczone na rowery wewnatrz w sklepie !!! polecam

Tez zawsze stołuję się w sosnowieckim MK-bike-u, stojaczka nie mają, ale rower do środka zawsze trafia, obojętne, czy czysty czy ubłocony, w mkbike-u jaworznickim, gdzie miejsca nie ma wcale, też nei ma z tym najmniejszych problemów.

sz

krótka opowiastka o złym sklepie rowero wym