kr贸tkie pytanie do znawc贸w

Data: 2011-11-15 21:59:05
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
kr贸tkie pytanie do znawc贸w
Czy toyota yaris 1,4 D4D 90KM o numerze
vin VNKJC98330A...... ma kolo dwu masowe czy nie?

Gdzie tego szuka膰 (opr贸cz ASO)?

Data: 2011-11-15 21:08:43
Autor: to
kr髏kie pytanie do znawc體
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
Czy toyota yaris 1,4 D4D 90KM o numerze vin VNKJC98330A...... ma kolo
dwu masowe czy nie?

Nie wiem. :D Czy to znaczy, 偶e nie jestem znawc膮?

Gdzie tego szuka膰 (opr贸cz ASO)?

Na Allegro? Na 艣mietniku? Toyoty czy ko艂a? ;)

PS. Dzisiaj na drogach co drugi pijany, widz臋, 偶e na grupie sytuacja wygl膮da podobnie. ;)

Data: 2011-11-15 22:23:46
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
kr贸tkie pytanie do znawc贸w
On 11/15/2011 10:08 PM, to wrote:
[...]

chodzi艂o o info tylko, ale zrobi艂em to co prawie zawsze czyli
UTFG i ju偶 wiem.
tak wi臋c sorki :)

Data: 2011-11-16 00:33:26
Autor: scobowski
kr贸tkie pytanie do znawc贸w
W dniu 2011-11-15 22:23, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
On 11/15/2011 10:08 PM, to wrote:
[...]

to mo偶esz jeszcze napisa膰, jak si臋 nazywa "toyotowa ETKA" - 偶eby kolejnym pokoleniom g贸giel powiedzia艂, co sci膮gn膮膰 .. TFU! kupi膰 :) i gdzie szuka膰.

Data: 2011-11-16 01:15:39
Autor: Mateusz
kr贸tkie pytanie do znawc贸w
W dniu 2011-11-15 21:59, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
Czy toyota yaris 1,4 D4D 90KM o numerze
vin VNKJC98330A...... ma kolo dwu masowe czy nie?

Po dwumasie ani 艣ladu (ale g艂owy niestety uci膮膰 sobie nie dam)
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200605_TOYOTA_YARIS_NLP90L-CHMGXW_3101.html

Jutro si臋 jeszcze zapytam dla pewno艣ci (mam znajomego w ASO)

Data: 2011-11-16 01:24:46
Autor: Mateusz
kr贸tkie pytanie do znawc贸w
W dniu 2011-11-16 01:15, Mateusz pisze:
Po dwumasie ani 艣ladu (ale g艂owy niestety uci膮膰 sobie nie dam)
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200605_TOYOTA_YARIS_NLP90L-CHMGXW_3101.html

Takie ma艂e ol艣nienie jeszcze mi si臋 przytrafi艂o - skoro tarcza sprz臋g艂a na rysunku jest wyposa偶ona w t艂umiki drga艅 skr臋tnych to dwumasy nie powinno by膰, bo to ona (albo spr臋偶yny albo hydraulika) jest wyposa偶ona w te t艂umiki. Myl臋 si臋 ?

kr贸tkie pytanie do znawc贸w