krótkoterminowy kredyt na budowę

Data: 2012-08-31 23:02:41
Autor: Borys Pogore³o
krótkoterminowy kredyt na budowę
Dnia Fri, 31 Aug 2012 11:55:27 +0200, Albercik napisa³(a):

Problem jest te¿ taki ¿e mogê nie mieæ zdolno¶ci kredytowej do sp³aty normalnego kredytu hipotecznego, st±d chcia³bym sp³acaæ tylko odsetki, bez kapita³u. Wie kto¶ z Was czy banki oferuj± takie us³ugi? Ma to jak±¶ swoj± nazwê?

 Jak dla mnie to jest *bardzo* nietypowa konstrukcja i zostaj± Ci tylko
indywidualne negocjacje. Ale z uwagi na to, ¿e kredyty hipoteczne s± teraz
pod mocnym butem ostatnich rekomendacji, to mo¿esz mieæ du¿y problem z
pozytywn± weryfikacj±.

 Niemniej nawet je¶li Ci siê uda, to bank bêdzie chcia³ zabezpieczenia na
nieruchomo¶ci, wyceny rzeczoznawcy, etc. Nie lepiej by by³o po prostu
zamiast tego (i p³acenia odsetek) wynaj±æ jakie¶ lokum na czas budowy? --
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-09-01 16:38:48
Autor: Albercik
krótkoterminowy kredyt na budowê
W dniu 31.08.2012 23:02, Borys Pogore³o pisze:
[...]

Jak powinny wygl±daæ takie negocjacje? Z kim rozmawiaæ ¿eby nie byæ sp³awionym od razu? "Pani w okienku" pewnie nie wiele bêdzie mog³a zdzia³aæ i trzeba by i¶æ gdzie¶ wy¿ej...

Kwestia wynajêcia czego¶ na czas budowy by³a by ciê¿ka. Mieszkam w domu w dodatku z te¶ciami jak to w domu jest mnóstwo gratów z którymi nie by³o by co zrobiæ w tym czasie. Przypuszczalnie budowa nie bêdzie na tyle zaawansowana aby wpakowaæ tam wszystkie graty, poza tym ryzyko kradzie¿y i ju¿ na starcie zagracenie nowego domu... Nie chcia³ bym tak.

Data: 2012-09-01 18:47:55
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.09.2012 16:38, Albercik pisze:

> Jak powinny wygl±daæ takie negocjacje? Z kim rozmawiaæ ¿eby nie byæ
> sp³awionym od razu? "Pani w okienku" pewnie nie wiele bêdzie mog³a
> zdzia³aæ i trzeba by i¶æ gdzie¶ wy¿ej...

Daruj sobie. Nie ma w standardowej ofercie - nic z tego. Co wiêcej raty jakie by wysz³y na krótki termin by³by niezgodne z warunkiem zdolno¶ci kredytowej.

Mo¿esz ewentualnie próbowaæ w jakich¶ mafijnych szybkich po¿yczkach ;-> ale odradzam.

We¼ normalny kredyt i najwy¿ej wcze¶niej go sp³acisz.

Data: 2012-09-01 20:58:34
Autor: Borys Pogore³o
krótkoterminowy kredyt na budowê
Dnia Sat, 01 Sep 2012 16:38:48 +0200, Albercik napisa³(a):

[...]

 Graty na czas budowy zostaj± gdzie s±, za¶ mieszkanie wynajmujesz z
wyposa¿eniem i bierzesz ze sob± tylko to, co niezbêdne. Z budow± siê pewnie
uwiniesz w maksymalnie rok, wiêc sytuacja do prze¿ycia.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

krótkoterminowy kredyt na budowę