kradzierz danych karty?

Data: 2011-12-20 01:43:38
Autor: Feromon
kradzierz danych karty?

Uzytkownik "Michal" <Michal78y@interia.pl> napisal w wiadomosci news:4eef9724$0$7614$9b4e6d93newsspool1.arcor-online.net...
Wyplacalem w Ameryce Poludniowej w bankomacie karta debetowa visa i po okolo
8 godzinach dostaje sms z mbanku ze byly 2 proby wybrania ( w tym samym
kraju Ameryki poludniowej)w miescie oddalonym setki km odemnie ale podano
zly PIN.Co to moze oznaczac ? Czy ze byla jakas nakladka?Jezeli tak dlaczego
podano zly PIN.Bankomat z ktorego bylo wybieane  raczej jest pewny wiec jak
to mozliwe ze wogole ktos probowal wybrac kase  setki km oddalonej
miescowosci?Jezeli tak to czy jest jeszcze mozliwe skopiowanie karty z
czipem?Nigdy nie bylo placone ta karta w sklepie tylko raz w internecie w
ameryce poludniowej ale z tymi danymi chyba nie mozna skopiowac karty?Czy
blokowac taka karte?Na koncie niema nigdy duzo kasy wlasnie na wypadek
takiej sytuacji.

"Raczej pewny" = "zimny ogien".
Debetowa moze miec zero na koncie, a debet zrobi
do wysokosci limitu debetu.
8 godzin to duzo czasu. Ja raczej wzialbym
pod uwage hotelowa pokojówke, czy kogos,
kto pozbawil mnie, na chwile chociazby, kontaktu z karta.
Kilka sekund wystarczy by przeciagnac karte przez skaner ukryty w dloni...

Feromon

kradzierz danych karty?