kradzież

Data: 2010-09-24 16:15:32
Autor: kml
kradzież

Użytkownik "tomasz rakowski" <9rakers@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc26a9a4-7626-4bea-904e-28ebe4590188l17g2000vbf.googlegroups.com...

był monitoring, widziałem zdarzenie na kamerze, 8 radiowozów było

strzeżone i monitorowane miejsce. Siedziba banku PKO gdzie pracuję.
Gratuluję ochronie
==
Zbierasz materiały dowodowe, opisujesz zdażenie i wysyłasz listem poleconym do firmy ochrniarskiej jako pismo z załącznikami, do wiadomości szmaty wyborczej, tvn, etc. Robisz zamieszanie i awanture domagając się odpowiedzi na jakiej zasadzie działa ochrona i jak to jest możliwe, że dozór i monitoring nic nie dały.

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-24 09:19:21
Autor: tomasz rakowski

[...]