kradzież a odszkodowanie z PZU

Data: 2016-11-21 22:55:10
Autor: Robert Tomasik
kradzież a odszkodowanie z PZU
W dniu 21-11-16 o 19:55, Krycha pisze:
Mam następującą sytuację skradziono dwa rower KROSS (damka i męski) z
piwnicy. Przepiłowanie skobla.
Mieszkanie jest moją własnością (nie przebywam tam), ubezpieczone w PZU.
Jeden z rowerów kupiony przeze mnie i na fakturze moje nazwisko.
Drugi własnością osoby trzeciej, przebywającej czasowo w tym mieszkaniu
i przechowującej swój rower w tej piwnicy.
PZU nie uznał prawa do odszkodowania za rower tej osoby trzeciej.
Ważne kto jest właścicielem rowerów, czy to, że były skradzione z
piwnicy którą obejmuje ubezpieczenie?

A co jest w polisie? Ubezpieczone są rzeczy w lokalu(piwnicy), czy
mienie ubezpieczonego?

kradzież a odszkodowanie z PZU