kradziez piwa w pubie - zatrucie kogos

Data: 2009-12-18 19:36:43
Autor: Plenty Harmonium
kradziez piwa w pubie - zatrucie kogos
przyszla mi taka rzecz na mysl, bo czasem
jak jestem w jakims klubie czy pubie ktos
podkrada mi piwo jak odejde na kilkanascie
sekund od stolika ...

czy jesli bym dorzucil do swojego piwa,
jakis srodek chemiczny ktory by szybko zdradzil
klienta (zaczalby rzygac po 3 łykach) ...

to czy bedzie to przestepstwo ?, bo przeciez
to moje piwo i moge z nim robic co chce,
chodzi mi o prowokacje, potem wylowienie
goscia (po objawach) i powiedzenie mu
zeby tak wiecej nie robil bo nastepnym razem
dorzuce do tego piwa trutke na szczury.

Data: 2009-12-18 21:25:00
Autor: Tomasz Pyra
Plenty Harmonium pisze:
[...]

To zależy od tego co mu się stanie po wypiciu tego.
Pewnie jak mu język zzielenieje, to nie.
Ale jeżeli jego życie lub zdrowie będzie zagrożone, albo okaże się że zaniemógł na więcej niż 7 dni (czy jakie tam jeszcze są kryteria), to będzie to przestępstwo.

Co do meritum, to zastawione pułapki raczej nie będą z punktu widzenia prawa potraktowane inaczej niż gdybyś własnoręcznie zainicjował tą akcję.

Upraszając - uważam, że jeżeli zbudowany przez Ciebie samopał kogoś zastrzeli, to zostanie to potraktowane dokładnie tak jakbyś sam pociągnął za spust.

Więc jeżeli kogoś celowo otrujesz swoim piwem, to skutki będą dokładnie takie same jak byś mu dosypał tego środka do jego piwa. I nie ma tu różnicy czy on Ci kradł piwa czy robił inne świństwa.

Co innego gdyby takie coś stało się przypadkiem - np. ktoś by Ci ukradł beczkę metanolu i kierując się zapachem ją wypił. Jeżeli nie była pozostawiona celowo jako pułapka, to wtedy złodziej sam sobie winien.

Data: 2009-12-18 22:07:50
Autor: Plenty Harmonium
kradziez piwa w pubie - zatrucie kogos
dzięki, mimo ze to tak zartobliwie.
pytałem z ciekawości bo i tak bym tego nie zrobił :)

Data: 2009-12-18 22:11:48
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-18 22:07, Użytkownik Plenty Harmonium napisał:
dzięki, mimo ze to tak zartobliwie.
pytałem z ciekawości bo i tak bym tego nie zrobił :)

Jakiegoś mocnego środka na przeczyszczenie zawsze możesz
dolać do zostawianego piwa.
Tylko raczej się do tego nie przyznawaj.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-18 22:19:50
Autor: PiotRek
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hggptr$4j1$1node1.news.atman.pl...
> [...]
Jakiegoś mocnego środka na przeczyszczenie zawsze możesz
dolać do zostawianego piwa.
Tylko raczej się do tego nie przyznawaj.

Gorzej, jak zapomni, że takiego środka dosypał do swojego piwa
i po powrocie z parkietu je wypije...

Piotr

Data: 2009-12-18 22:51:01
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-18 22:19, Użytkownik PiotRek napisał:

[...]

To sobie przypomni i może nawet zdąży to toalety.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-19 16:39:58
Autor: KRZYZAK
Dnia Fri, 18 Dec 2009 22:11:48 +0100, RadoslawF napisał(a):

Tylko raczej się do tego nie przyznawaj.

Dlaczego nie?  Dodawanie srodkow przeczyszczajacychdo swojegopiwaniejest
zabronione:)

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-12-19 16:54:24
Autor: spp
W dniu 2009-12-19 16:39, KRZYZAK pisze:

Tylko raczej się do tego nie przyznawaj.

Dlaczego nie?  Dodawanie srodkow przeczyszczajacychdo swojegopiwaniejest
zabronione:)

Można za to całkiem niezły wpier... dostać. :)

--
spp

Data: 2009-12-19 20:34:07
Autor: KRZYZAK
Dnia Sat, 19 Dec 2009 16:54:24 +0100, spp napisał(a):

Można za to całkiem niezły wpier... dostać. :)

Mozna nawet bez dosypywania czegokolwiek do piwa.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-12-18 23:28:24
Autor: grzech
kradziez piwa w pubie - zatrucie kogos

Upraszając - uważam, że jeżeli zbudowany przez Ciebie samopał kogoś zastrzeli, to zostanie to potraktowane dokładnie tak jakbyś sam pociągnął za spust.

O w mordę. To wszyscy pracownicy zbrojeniowki powinni już szykować się do odsiadki.

Data: 2009-12-19 00:34:16
Autor: Tomasz Pyra
grzech pisze:
[...]

Samopał to nie produkt zbrojeniówki, tylko pułapka złożona z jakiejś broni która jest automatycznie włączana przez jakiś czujnik.

W najprostszej wersji np. spust przywiązany sznurkiem do klamki czy coś takiego.

Przed sądem stanie ten kto to na miejscu poustawiał, a nie ten kto wyprodukował lufę.

Data: 2009-12-21 17:11:46
Autor: gasper
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hgh3ma$ls$2atlantis.news.neostrada.pl...
grzech pisze:
[...]

czyli lepiej mieć psa, który zje włamywacza niż pułapke na niego :)

Data: 2009-12-21 19:00:14
Autor: Papa Smurpfs
Órzytkownik "gasper" napisał:
[...]

panowie, spokojnie, w naszym kochanym kraju przestępca jest pod ochroną, nie można go tknąć, żeby było zgodnie z prawem trzeba się stać przestępcą, jeśli pies to taki wielki żeby zjadł tego złodzieja razem z butami, i niepotrzebnie nie szczekał żeby go nie spłoszyć:O)
jak broń to tylko zakupiona na straganie bez numeruf, po włamaniu mięśniaka rozpuszczasz w wapnie i po kłopocie, albo robisz atak wyprzedzający, czyli załątwiasz mięśniaka zanim nawet pomyśli żeby cię obrobić, powodzenia:O)

Data: 2009-12-19 00:05:47
Autor: robertcb
Plenty Harmonium pisze:
> [...]
> sekund od stolika ...
> jakis srodek chemiczny ktory by szybko zdradzil
> klienta (zaczalby rzygac po 3 łykach) ...

oczywiście, szczególnie jesli substancja nie jest dopuszczona do spożycia i spowoduje uszczerbek na zdrowiu.

a tu masz bezkarny, legalny sposób:
http://www.iprezenty.pl/prezent/Alarm_do_piwa/6966/dao10paz16raw0c0lim0/