kradziez piwa w pubie - zatrucie kogos

Data: 2009-12-19 00:06:39
Autor: robertcb
kradziez piwa w pubie - zatrucie kogos
przyszla mi taka rzecz na mysl, bo czasem
jak jestem w jakims klubie czy pubie ktos
podkrada mi piwo jak odejde na kilkanascie
sekund od stolika ...

czy jesli bym dorzucil do swojego piwa,
jakis srodek chemiczny ktory by szybko zdradzil
klienta (zaczalby rzygac po 3 łykach) ...

to czy bedzie to przestepstwo ?, bo przeciez
to moje piwo i moge z nim robic co chce,
chodzi mi o prowokacje, potem wylowienie
goscia (po objawach) i powiedzenie mu
zeby tak wiecej nie robil bo nastepnym razem
dorzuce do tego piwa trutke na szczury.

oczywiście, szczególnie jesli substancja nie jest dopuszczona do spożycia i spowoduje uszczerbek na zdrowiu.

a tu masz bezkarny, legalny sposób:
http://www.iprezenty.pl/prezent/Alarm_do_piwa/6966/dao10paz16raw0c0lim0/

--

kradziez piwa w pubie - zatrucie kogos