kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Euro banku?

Data: 2009-06-04 01:07:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Euro banku?
Listu do Eurobanku:

Zleciłem przelew wewnętrzny -- pieniędzy nie ma ani na koncie,
z którego przelałem, ani na docelowym.

To kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?

LC

Data: 2009-06-04 01:21:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eu robanku?

"Eneuel Leszek Ciszewski" h06vog$bn7$1@inews.gazeta.pl

Zleciłem przelew wewnętrzny -- pieniędzy nie ma ani na koncie,
z którego przelałem, ani na docelowym.

To kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?

Brak na razie ;) odpowiedzi. A chat?... Oto i chat:

    Niestety nie jesteśmy w stanie obsłużyć Cię w tym momencie.
    W związku z prowadzonymi pracami mającymi na celu podniesienie
    jakości naszych usług, czat eurobanku jest chwilowo niedostępny.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności jakie może to powodować.
    Jednocześnie zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na
    najczęściej zadawane pytania dotyczące oferty eurobanku.

Coś tu dodać?

Data: 2009-06-04 09:11:31
Autor: Valdi.Pavlack
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eu robanku?
"Eneuel Leszek Ciszewski" <news:h070iq$eeg$1inews.gazeta.pl

Coś tu dodać?

Witamy w Eurobanku? :)
O ile sytuacja, którą przedstawiasz wcale do zabawnych nie należy to jestem
Ci bardzo wdzięczny za twój post. Miałem się już związać z biało - czerwonym
bankiem. A tak zostaję przy tym co mam - Getin, ING i mBank.

Data: 2009-06-04 10:36:57
Autor: xbartx
Dnia Thu, 04 Jun 2009 09:11:31 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Hmmmm masz chyba mocno nieaktualnego KFa ;)

Data: 2009-06-04 18:23:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eu robanku?

"xbartx" h08849$nf6$6@inews.gazeta.pl

Hmmmm masz chyba mocno nieaktualnego KFa ;)

Jeśli w ten sposób broni się Eurobank, to tym bardziej
należy zastanowić się nad korzystaniem z usług tego quasi-banku.

Data: 2009-06-04 18:21:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eu robanku?

"Valdi.Pavlack" h082qi$dm1$1@news.interia.pl

[...]

Nad ranem (kto wie, co to teraz rano) pieniądze znalazły się na onlineowym...
Trudno zgadnąć, czy strata czasu (związana z brakiem tych pieniedzy w godzinach
rozsądnych, przed snem) jest stratą, czy nie. :) Jeśli na wszystko bedę czekał
niepotrzebnie kilkanaście minut, spora część życia pójdzie na marne.

Data: 2009-06-04 19:04:39
Autor: zgred
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
[...]

O tej porze normalni ludzie śpią, pieprzą się, albo są pijani.
Czy jesteś tu nasłany przez wq...ą konkurencję, której EB wysysa depozyty?

Chcesz mieć online 24h/d, to załóż sobie konto w jakiejś platformie forexowej - będziesz zarabiał na okrągło.

--
Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

Data: 2009-06-04 20:35:05
Autor: krzysztofsf
zgred pisze:
[...]

Zaraz, zaraz...
Dla mnie najsensowniejsze, wrecz wzorowe jest postepowanie Citibanku, ktory podaje kiedy beda codzienne wieczorne trudnosci z praca w systemie.

W "tych godzinach", to ktos moze byc np. na drugiej polkuli w innej strefie czasowej i moze korzystac z polskiej bankowosci. A tymczasem wiele bankow (np BPH, mBank na kontach walutowych i zapewne wiele innych) ma w nocy ograniczona funkcjonalnosc, o ktorej nie uprzedza.

Data: 2009-06-05 01:08:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eu robanku?

"zgred" h08uus$s2u$1@atlantis.news.neostrada.pl

: O tej porze normalni ludzie śpią, pieprzą się, albo są pijani.

Ale dla mnie to dobra pora, bo inni śpią i nie przeszkadzają mi, a ja lubię ciszę. :)

Co do pijaństwa -- nie piję. :)

Co do... Tego nieekstremalnego, nieskrajnego -- przyślij mi jakąś
sensowną laskę, to może nie będę zlecał przelewów w tym czasie. :)

: Czy jesteś tu nasłany przez wq...ą konkurencję, której EB wysysa depozyty?

Nie jestem. :)

: Chcesz mieć online 24h/d, to załóż sobie konto w jakiejś platformie
: forexowej - będziesz zarabiał na okrągło.

Nie dla mnie FOREX. :) Nigdy nie rozumiałem giełdy -- ani warzywnej,
ani samochodowej, ani jakiejkolwiek innej...

Data: 2009-06-04 14:40:42
Autor: Brzezi
czw, 04 cze 2009 o 01:21 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

[...]

Szkoda cokolwiek dodawac, szkoda komentowac to co napisales...

Przelewy w eurobanku robie bardzo czesto, czesto "wlasne", pelny przelew
czasami trwa z minute, ale nigdy nie dzieje sie tak, ze kasa znika
calkowicie, tylko po wykonaniu przelewu, saldo pozostaje bez zmian, a
dostepne srodki z konta zrodlowego zostaje pomniejszone o kwote przelewu,
potem po kilku sekundach, max po minucie, saldo zostaje takze pomniejszone
na rachunku zrodlowym, ale jednoczesnie saldo i srodki dostepna na rachunku
docelowym sa powiekszone, tak ze suma sald zawsze jest stala, zmienia sie
tylko na chwile suma srodkow dostepnych

Zupelnie inna kwestja ktorej wlasnie szkoda komentowac, to zalatwianie
takich spraw przez chat :) chyba nawet w opisie chata jest napisane, jakich
spraw nie da sie zalatwic przez ten srodek komunikacji...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-04 18:29:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eu robanku?

"Brzezi" slrn.pl.h2fg6a.hr7.brzezi@brzezi.chello.pl

[...]

To też zły sposób obrony.

Pomiędzy pierwszym moim postem dotyczącym tej sprawy a ostatnim mija 18 minut,
a do tego trzeba dodać kilka minut, które mijają przed wysłaniem pierwszego
postu oraz kilkanaście, które minęły po wysłaniu ostatniego. Przed pójściem
do łóżka nie mogłem zlecić przelewu na zewnątrz banku. Musiałem zrobić to
w czasie spania, a aż takim dobrym lunatykiem nie jestem, więc musiałem
zbudzić się. :) (w ogóle nieźle lunatykuję, o czym dowiaduję się po
obudzeniu, ale zlecenie przelewu podczas snu przekracza moje możliwości)

Zupelnie inna kwestja ktorej wlasnie szkoda komentowac, to zalatwianie
takich spraw przez chat :) chyba nawet w opisie chata jest napisane, jakich
spraw nie da sie zalatwic przez ten srodek komunikacji...

Tam niczego nie można załatwić żadnym sposobem. :)

Data: 2009-06-04 15:22:47
Autor: Peet
[...]

W godzinach nocnych konto zasypia i budzi się chyba około 6 rano, więc nie ma o co robić rabanu.

Data: 2009-06-04 16:29:03
Autor: Brzezi
czw, 04 cze 2009 o 15:22 GMT, Peet napisał(a):

[...]

Jezeli nawet zasypia, to pieniadze nigdzie nie gina, a suma sald zawsze sie
zgadza

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-04 18:31:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eu robanku?

"Brzezi" slrn.pl.h2fmhf.hr7.brzezi@brzezi.chello.pl

Jezeli nawet zasypia, to pieniadze nigdzie nie gina,
a suma sald zawsze sie zgadza

Suma sald nie zgadza się. Pieniędzy brakuje.

"Peet" h08fc2$6k1$1@news.vectranet.pl

W godzinach nocnych konto zasypia i budzi się chyba
około 6 rano, więc nie ma o co robić rabanu.

Pewności nie mam, ale chyba pieniądze odnalazły się przed piątą rano. :)

Data: 2009-06-04 19:41:32
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h08st5$8l5$2inews.gazeta.pl...

Jezeli nawet zasypia, to pieniadze nigdzie nie gina,
a suma sald zawsze sie zgadza

Suma sald nie zgadza się. Pieniędzy brakuje.

    Zapewne nie sald a dostępnych środków się nie zgadza.

Data: 2009-06-05 01:10:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eu robanku?

"Marcin Wasilewski" h09107$h8k$1@news.task.gda.pl

Suma sald nie zgadza się. Pieniędzy brakuje.

   Zapewne nie sald a dostępnych środków się nie zgadza.

Ile razy należy powtarzać kłamstwo, aby było prawdą? :)

Suma sald. :) Suma sald wychodzi w pewnym momencie (a moment ;)
ten trwać może i kilka godzin) na zero, choć pieniądze są, czy
raczej być powinny. :)

Data: 2009-06-05 14:13:51
Autor: Brzezi
pią, 05 cze 2009 o 01:10 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

[...]

Nie wiem co piszesz, pewnie sam juz nie wiesz, bo wyszlo poplatanie z
maslem maslanym...

Wczoraj przed polnoca zrobilem przelew z jednego RO na KO, saldo na jednym
jak i drugim rachunku nie zmienilo sie, jedynie srodki dostepna na RO
zmalaly, i do polnocy sie juz tak zostalo, poszedlem spac, rano suma sald
caly czas taka sama, jedynie dostepne srodki zrownaly sie sumie sald

Pieniadze nigdzie nie zniknely, saldo mialem caly czas w normie, jedynie
pieniadze staly sie dostepne z opoznieniem...

Wiec zapewne u Ciebie bylo identycznie, nastepnym razem zwroc uwaga na
kolumne z saldem, i kolumne z "srodki dostepne"

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-05 14:25:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eu robanku?

"Brzezi" slrn.pl.h2i2vv.hr7.brzezi@brzezi.chello.pl

[...]

Dziubdziuś -- to Ty bredzisz od rzeczy. :)
Były pieniądze na KO, zleciłem przelew na RO i otrzymałem
po chwili zero dostępnych środków, po czym zero w ogóle. :)

Po chwili miałem zero w ogóle. :) Zero na KO i zero na RO. :)
Zero dostępnych i zero w ogóle. :)

[...]

I co to ma wspólnego ze mną? :)

Pieniadze nigdzie nie zniknely, saldo mialem caly czas w normie, jedynie
pieniadze staly sie dostepne z opoznieniem...

Ale ja nie pisze o tym,co było u Ciebie czy u ,,Kowalskiego''. :)
Ja piszę o tym, co było u mnie. :)
A u mnie było zero. :)

Wiec zapewne u Ciebie bylo identycznie, nastepnym razem zwroc uwaga na
kolumne z saldem, i kolumne z "srodki dostepne"

Dziubdziuś -- zwróć uwagę na to, że jeśli Ty coś masz poprawnie,
to ja nie muszę tak mieć.
Jeśli piszę sald i nawet to powtarzam, to znaczy, że sald. :)

Forsowanie stanowiska niewiele daje. Nawet pomyślałem o tym,
że dobrze, iż mam papierowe potwierdzenia wpłat. :)

Ja zleciłem przelew po północy.

Data: 2009-06-05 14:34:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eu robanku?

"Brzezi" slrn.pl.h2i2vv.hr7.brzezi@brzezi.chello.pl

Nie wiem co piszesz, pewnie sam juz nie wiesz, bo wyszlo poplatanie z
maslem maslanym...

Gdy następnym razem zarzucisz mi, iż nie wiem, co piszę, poproś
o snapa w stosownym czasie. Teraz trudno udowodnić, iż w saldach
było zero. Wszędzie było zero. :) Nawet nie było tego przelewu
w jakiejkolwiek historii.

Po kilku godzinach pieniądze znalazły się na RO i stamtąd powędrowały do Mille. :)

Można w to wierzyć lub nie. Można wyzywać od głupców (jak teraz czynisz,
choć nie masz niczego na obronę swego stanowiska) lub można (na czas)
prosić o snapy. :)

I ja takiego quasibanku nie chcę. :)

Gdy ktoś napisał, że jego pieniądze zniknęły na dłużej (na kilka dni)
nie kwestionowałem tego i nie twierdziłem, że skoro u mnie znikają
tylko na minutę, to u niego też tak musiało być. :)

To bank dla gówniarzy takich jak Ty, którzy upierają się przy tak
zwanym swoim, choć nie mają q takiemu upieraniu się powodów. :)

Data: 2009-06-10 19:55:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

_____________________________________________________________________________________________
Kategoria Reklamacja
Tytuł kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
Data i godzina 04-06-2009 06:06:58
Autor eurobank
Szanowny Panie,

Uprzejmie informujemy, że Pana wiadomość została skierowana do Działu Reklamacji.
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, a o jej wyniku poinformujemy
Pana telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty.

Z poważaniem

Centrum Obsługi Klienta
Euro Bank

_____________________________________________________________________________________________

Dziś była kolejna licytacja mienia... Przedwczesna... Śpieszy się bankowi...
Udaje świętoszka... ;) Ale takie jest życie... Zabrali mi znowu prawie
wszystkie pieniądze... Raptem dwie działki pozostawili...
Co za ludzie -- 7.2% nie przeszło!!
Szok!! A miało być po 10% do końca świata... ;)

Bez sądu, bez komornika... Od razu na licytację...

Za 15 dni będzie czwartek... Taka okazja przytrafia się rzadko... :)
A później znowu kolejny miesiąc i można znowu przelać z oszczędzającego
na ROR, skąd bank skonfiskuje w drodze licytacji... Życie jest brutalne... ;)

kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Euro banku?