[Kraków] kradzież roweru

Data: 2009-06-29 11:23:20
Autor: olala
[Kraków] kradzież roweru
Witam,
w dniu dzisiejszym z klatki w  kamienicy na ul. Św. Agnieszki ktoś
ukradł mi rower miejski. Zresztą nie była to pierwsza sytuacja gdyż
wcześniej kradziono siodełka itp. Pytanie do Szanownych Grupowiczów o
typowe miejsca gdzie, paserzy zbywają kradzione rowery.
Gdzie szukać? Hala Targowa? Gdzieś jeszcze? Serwis gumtree.pl, aukcje
allegro? Jakieś dodatkowe pomysły?
pozdrawiam
olala

Data: 2009-06-29 20:56:25
Autor: Szprota aka Stefandora
[Kraków] kradzież roweru
olala wrote:
Witam,
w dniu dzisiejszym z klatki w  kamienicy na ul. Św. Agnieszki ktoś
ukradł mi rower miejski. Zresztą nie była to pierwsza sytuacja gdyż
wcześniej kradziono siodełka itp.

I mimo wszystko rower był nadal zostawiany w tym samym miejscu?

> Pytanie do Szanownych Grupowiczów o
typowe miejsca gdzie, paserzy zbywają kradzione rowery.

Może tu?
http://tnij.org/gdzie_paserzy

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-29 21:23:44
Autor: amrac
[Kraków] kradzież roweru
olala pisze:
Gdzieś jeszcze?

Giełda samochodowa Rybitwy (niedziela).
A tak na marginesie, to nie Ty pisałeś o kradzieży z balkonu kancelarii prawnej właśnie na Agnieszki?

[Kraków] kradzież roweru