kradziez w Szarmie

Data: 2010-08-18 11:32:57
Autor: Dariusz Pietruszka
kradziez w Szarmie
PRZESTRZEGAM.
Wlasnie wrócilem z Sharm el Sheikh- ale juz bez wlasnego sprzetu nurkowego.
Moja skrzynka  zostala skradziona prawdopodobnie z  lodzi (m/s Abu Hara z bazy
Faraoh Divers).Prawdopodobnie jeszcze dwie inne skrzynki zginely z innych baz.
Moglo to miec miejsce w marinie w Sharks bay.Po wielu nerwach udalo mi sie
wywalczyc ekwiwalent finansowy...
Sugeruje, zeby nie pozostawiac automatów,  komputerów i innych wartosciowych rzeczy,
to juz nie ten sam Egipt co kiedys.

Data: 2010-08-18 13:03:32
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
kradziez w Szarmie
On 2010-08-18 12:32, Dariusz Pietruszka wrote:
PRZESTRZEGAM.
Wlasnie wrócilem z Sharm el Sheikh- ale juz bez wlasnego sprzetu nurkowego.

Sugeruje, zeby nie pozostawiac automatów, komputerów i innych
wartosciowych rzeczy,
to juz nie ten sam Egipt co kiedys.

Rozśmieszasz mnie.

Czy to była niemiecka baza? A może szwajcarska? Nie, pewnie angielska?
A może hiszpańska?

Gdzie nurkujesz - tak masz...
Pisałem wczoraj gdzie nurkują Polacy.
Czego chcesz?
Dostałeś to za co zapłaciłeś.

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-08-18 12:55:29
Autor: Dariusz Pietruszka
kradziez w Szarmie
Witaj Janku,dawno nie pisywałem na grupę ale Twoja odpowiedź nie ma tutaj nic do rzeczy.Mieszkałem w 5gwiazdkowym hotelu (Dreams Beach) i nurkowałem z bazą hotelową
5gwiazdkową PADI- więc o co chodzi ?  Nie wierzę w to abyś był  szowinistą (niemiecko/szwajcarsko/angielsko/hiszpańskim...) natomiast nie nurkowałem z Tobą ponieważ nie podoba mi się Twój sposób prowadzenia korepondencji (głównie zorientowany finansowo).WIELOKROTNIE nurkowałem z egipskim staffem i ich podejście było ok.
O ile nie zrozumiałeś co było powodem mojego postu to chciałem przedstawić grupowiczom , z czym należy się liczyć w SSH i co było przedmiotem popsucia mojego urlopu.
Pozdrawiam , Darek.

Data: 2010-08-18 15:23:10
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
kradziez w Szarmie
On 2010-08-18 13:55, Dariusz Pietruszka wrote:
Witaj Janku,d,,,,,,

Pozdrawiam , Darek

Witaj Darku,
nawet wcześniej nie zauważyłem, ze to Ty.
Powtarzam - dostałeś to za co zapłaciłeś

Data: 2010-08-18 17:05:52
Autor: nie wykształcony
kradziez w Szarmie
A wiesz BARDZO wykształcony instruktorze, że plagiat to też kradzież?

Pozdrawiam --

Data: 2010-08-18 13:32:13
Autor: Pszemol
kradziez w Szarmie
"nie wyksztalcony" <totalone@op.pl> wrote in message news:47f6.000014d5.4c6bf6d0newsgate.onet.pl...
A wiesz BARDZO wykształcony instruktorze, że plagiat to też kradzież?

Czy "nie" z przymiotnikami piszemy razem czy osobno? ;-)

Data: 2010-08-18 20:48:31
Autor: nie wykształcony
kradziez w Szarmie
aluzju nie poniał?

Data: 2010-08-18 21:42:16
Autor: szufla
kradziez w Szarmie

Użytkownik "nie wykształcony" <totalone@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000014f0.4c6c2affnewsgate.onet.pl...
aluzju nie poniał?

Jest malospostrzegawczy ;)

sz.

Data: 2010-08-18 23:36:14
Autor: Paweł
kradziez w Szarmie
On 2010-08-18 12:32, Dariusz Pietruszka wrote:
> [...]

-- www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Jasiu,czy zapisałeś sie już do NSDAP? Oddałes polski paszport?
Zdjęcie Królowej Brytyjskiej nosisz w portfelu?
Ja osobiście jako 100% polak z napletkiem na miejscu, jestem w ciągu ostatnich 8 lat średnio 2,5 raza w roku w Egipcie. Pierwsze 3 razy byłem na tzw wyjazdach zorganizowanych przez polskich organizatorów. Czwarta próba to próba nurkowania z Tobą. NIEWYPAŁ. Od tamtej pory nurkuje wyłacznie z Arabami. To mi daje gwarancje dobrej obsługi , bezpieczeństwa i własciwej opieki nad moimi "gratami".

P.  --

kradziez w Szarmie