[TV] kradzież z konta

Data: 2010-09-15 10:51:42
Autor: pmlb
[TV] kradzież z konta
Teraz pytanie.
Jak ja mam się jeszcze zabezpieczyć (np. przed nieuczciwością pracowników banku) czy monitoring jest obowiązkowy i da się na tej podstawie coś wskórać?

Nie, nic nie wskorasz.
Pracownik banku ma dostep do konta i moze z nim zrobic prawie wszystko. Nie raz o tym pisalem, wa wiekszosc z was nadal wierzy, ze System" nie dopuszcza:)))
Bank nie musi ci udostepniac monitoringu, policja tez jest bezradna, bo policja najwyzej moze szukac kogos podajacego sie za klienta i rzycze powodzenia...
To poprostu jest ryzyko, dlatego nie powinno sie trzymac w jednym banku duzych sum a je rozlozyc na kilka bankow.

PS. Piszę w odniesieniu właśnie do starszej osoby bez internetu, komórki która powierzyła "instytucji zaufania publicznego swoje pieniądze.

Internet i korzystanie z e-bankingu jest chyba najbezpieczniejsza forma tranzakcji bankowych.
Zabezpieczenia szyfrowanie transmisji... Moze kilka osob na swiecie jest ktore to potrafia zlamac.
Najwieksze zagrozenie to sam bank i jego procownicy.
Wg. danych UOP z 2000 roku opartych na doswiadczeniach CIA, 95% wlamow do sytstemow pochodzi z wewnatrz a tylko 5% to proby zewnetrzne.
Bank byl instytucja zaufania publicznego w PRL w "wolnej" Polsce liberalnej liczy sie zysk a nie zaufanie publiczne:)

[TV] kradzież z konta