kradziez z wozkarni

Data: 2011-11-08 21:13:23
Autor: Titus Atomicus
kradziez z wozkarni
Witam,
Gwoli statystyki...
Kolega (ojej, to ja jednak mam jakichs kolegow?) ostatnio dziwil sie, ze jak go odwiedzilem, targalem rower na drugie pietro po schodach. Zamiast zostawic w nowootwartym pomieszczeniu na rowery, ktore wlasnie mu otworzyli na parterze. Byla krata, byla klodka. I domofon, rzecz jasna.
Podzielilem sie moimi wiadomosciami nt skutkow trzymania roweru w wozkarni, ale nie dowierzal.
Minelo dwa tygodnie, i wlasnie wczoraj ktos noca oproznil wozkarnie (kolega mial mbike 03 - czy jakos tak, pozostale rowery byly podobnej klasy).
Miejsce akcji: ulica Przy Agorze, Warszawa
TA

Data: 2011-11-09 23:08:18
Autor: Krees
kradziez z wozkarni
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Witam,
Gwoli statystyki...
 1. W tytule brakuje [WAW]

Kolega (ojej, to ja jednak mam jakichs kolegow?)

2. Faktycznie dziwne.

--   Krees

Data: 2011-11-10 13:05:23
Autor: Titus Atomicus
kradziez z wozkarni
In article <j9f151$ak5$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > Witam,
> Gwoli statystyki...
 1. W tytule brakuje [WAW]

A jakie to ma znaczenie?
Czy jakby bylo: [Pcim Gorny] toby cos zmienilo?

> Kolega (ojej, to ja jednak mam jakichs kolegow?)

2. Faktycznie dziwne.

Czy masz cos moze jeszcze rownie interesujacego do powiedzenia?

TA

Data: 2011-11-11 11:51:02
Autor: Krees
kradziez z wozkarni
> [...]

>  > > 1. W tytule brakuje [WAW]

A jakie to ma znaczenie?
Czy jakby bylo: [Pcim Gorny] toby cos zmienilo?

Owszem. Byłbyś w porządku wobec zasad panujących na grupach dyskusyjnych.
A skoro lokalizacja nie ma znaczenia, to po co podajesz, gdzie kradzież miała
miejsce? Akurat w tej części Warszawy plaga złodziejstwa to nic niezwykłego.

> Czy masz cos moze jeszcze rownie interesujacego do powiedzenia?

Skomentowałem tylko Twoją z dupy uwagę w nawiasie. Być może miałbym coś
jeszcze do dodania, ale jakoś nie mam ochoty na rozmowy z Tobą.

--   Krees

Data: 2011-11-12 19:35:29
Autor: Titus Atomicus
kradziez z wozkarni
In article <j9j276$h50$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > In article <j9f151$ak5$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

A skoro lokalizacja nie ma znaczenia, to po co podajesz, gdzie kradzież miała

Nie, chyba zes sie z Wilkiem na rozumy pozamienial.
:-(

Akurat w tej części Warszawy plaga złodziejstwa to nic niezwykłego.

Znaczy trzymanie rowerow w innych dzielnicach, w innych miastach ma sens?
Co do dzielnicy to nie wiem, ale kolega twierdzi, ze w tym domu 20 lat mieszka i nigdy przypadkow kradziezy nie mieli.
Wiec przestroga jest uniwersalna, a nie tylko [WAW].

Skomentowałem tylko Twoją z dupy uwagę w nawiasie.

Odwracasz kota dupa - to ty wychyliles sie nt tagowania.

 Być może miałbym coś
jeszcze do dodania, ale jakoś nie mam ochoty na rozmowy z Tobą.

O, ja rowniez jakos nie znajduje w tym przyjemnosci.
Dzieki.
Plonk!

TA

Data: 2011-11-12 20:45:23
Autor: Majak
do Kreesa
Daj spokój , nie odpisuj,  nie istotne , że masz rację.
On tylko czeka , żebyś napisal cokolwiek , żeby ktokolwiek napisał cokolwiek, nieważne tak naprawdę co, i tak się z Tobą nie zgodzi.
Już chyba wszyscy mają go dosyć , a te jego plonkowanie ... mysle , ze niedlugo sam sobie bedzie odpisywał i też pewnie nie bedzie się ze soba zgadzał.
Mnie nie widzi , jestem w KF.
Pozdrawiam
M.

Data: 2011-11-12 20:37:50
Autor: Krees
do Kreesa
Majak <dent@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ja to wszystko wiem :). Nie od dziś czytuję wypociny Anemicusa. Póki co wciąż mnie jeszcze bawi to jego napinanie się, żałosne biadolenie, ta jego cipowatość, a nade wszystko to wrzucanie wszystkich jak leci do KF-a. Mnie już tam zsyłał, ale już mu się chyba pokiełbasiło kogo, kiedy, po co i na co tam wsadził.  Nie ważne, w jakiej dyskusji się z nim człowiek nie zgodzi, jakie poda argumenty, Anemicus zawsze porówna go do Wilka albo zarzuci mu przynależność do jakiegoś prowilkowego stronnictwa... :) Wszędzie macki, wokół szara, wilcza sieć... :) On ma ewidentnie jakiś kompleks Michała W.
Zaplonkował już chyba z 80% precla :).
Wiesz, co? Jeszcze trochę i będziemy wszyscy w jego KF-ie (nie licząc Coastera) i nastanie spokój... Anemicus nie będzie widział żadnych wątków poza swoimi, pozostali go oleją i będzie pisał sam do siebie... O ile Wilk zostawi go w spokoju ;).

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2011-11-12 20:52:22
Autor: Titus Atomicus
do Kreesa
In article <4ebecd0d$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Majak" <dent@o2.pl> wrote:

[ciach bzdurne majaczenia]

Mnie nie widzi , jestem w KF.
E, nie.
Dopiero teraz cie wrzucam. To twoj wielki dzien.
W sumie na te 40 wpisow w KFie zdecydowana wiekszosc to tacy jak ty, jednodniowi bohaterowie.

TA

Data: 2011-11-12 20:59:39
Autor: Titus Atomicus
do Kreesa
In article <Titus_Atomicus-8C5715.20522212112011@newsfeed.onet.pl>,

In article <4ebecd0d$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Majak" <dent@o2.pl> wrote:

[ciach bzdurne majaczenia]

> Mnie nie widzi , jestem w KF.
E, nie.
Dopiero teraz cie wrzucam. To twoj wielki dzien.

Faktycznie, juz raz cie blokowalem. Przepraszam, za niedopatrzenie (pisze z kilku kompow i nie zsynchronizowalem) i dziekuje za zwrocenie uwagi.
TA

Data: 2011-11-29 14:52:44
Autor: Titus Atomicus
kradziez z wozkarni
Witam,
Jakby kogos zainteresowalo, to jest relacja z tej akcji.
Znaczy sie, jak znikaja rowery.
http://www.youtube.com/watch?v=y92bR676V1c>
Moze dla kogos bedzie to przestroga.
TA

Data: 2011-12-02 21:32:27
Autor: Titus Atomicus
kradziez z wozkarni
In article <Titus_Atomicus-1B3990.14524429112011@nntp.aioe.org>,

Witam,
Jakby kogos zainteresowalo, to jest relacja z tej akcji.
Znaczy sie, jak znikaja rowery.
http://www.youtube.com/watch?v=y92bR676V1c>
Moze dla kogos bedzie to przestroga.

Poprawka.
<http://www.youtube.com/watch?v=_IdnBw1dUZQ>
Jest pewien element suspensu. Zlodzieje pojawia sie dopiero (w lewym gornym rogu) o 3:08:50.

TA

Data: 2011-11-14 09:15:19
Autor: Wojciech Waga
kradziez z wozkarni
W dniu 08.11.2011 21:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Ciekawe jak wyglądają i czy mozna gdzies dorwac takie statystyki. Dla
samochodów sa prowadzone i można zobaczyć gdzie najłtwiej pozbyć się auta.

Wg naszej grupy klatka schodowa to chyba niekwestionowany lider.

pozdr.
w.

kradziez z wozkarni