kradzieze z kont na dowod?

Data: 2010-08-10 11:23:57
Autor: pmlb
kradzieze z kont na dowod?

"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:0b787e2f-26b1-47b5-bffa-ca7822bfbc20z10g2000yqb.googlegroups.com...
W prasie i w internecie powielana informacja o kradziezach z kont

http://biznes.onet.pl/zlodzieje-maja-nowy-sposob-okradania-kont,18490,3415205,1,prasa-detal

"Mając dane o takim koncie, grupa znajduje osobę w podobnym wieku.
Potem "wyrabia" dla niej dowód z jej zdjęciem, ale nazwiskiem
właściciela konta. Taka osoba zjawia się w banku i zmienia podpis,
numer telefonu, a potem wypłaca pieniądze z cudzego konta."

Przeciez tu nic nie pisze o podrabianiu dowodu!
Kto im wystawia dowody z falszywymi zdjeciami? jak to mozliwe?

Wyglada na to, ze wnioskowanie o dowod jest dziurawe jak sito, jesli
umozliwia  wystawienie go osobie innej niz "oryginal" znajacej jego
dane.

http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/sprawa.html?co=opis&sp_id=1704

A ty jak dziecko wierzysz w to co pisza na tak niskim poziomem portalu jak onet?
Czloswieku, nie gangi ale pracownik banku ma dostep do twoich wszelkich danych w banku:)))
Moze zminic wzor podpisu, ba moze zminic numery dokumentow, prblem? Zaden!
Pamietacie sprawe bankomatow i zlodzi bankomatow, zekomo z Rumuni:))?
Sprawa ucichla, a tak naprawde wyplat dokonywali pracownicy tego banku, w histori transakcji nie ma najmniejszego problemu (od strny banku) by wyplate zapisac jako pobranie w bankomacie:)) ba! Pracwnik banku moze to zrobic bez zadnych ograniczen w stylu limit dzienny:)
A wy nadal wierzycie, ze to grupy zewnetrzne dokonuja tych kradziezy... ehhhhh

Data: 2010-08-10 04:19:11
Autor: krzysztofsf
kradzieze z kont na dowod?
On 10 Sie, 12:23, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:
"krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> wrote in message

> [...]

zadnych ograniczen w stylu limit dzienny:)
A wy nadal wierzycie, ze to grupy zewnetrzne dokonuja tych kradziezy...

Jesli (co zakladam zsprawdzono przed rozpowszechnieniem informacji)
pracownik wprowadzil do systemu nowy numer dowodu i taki dowod
faktycznie zostal wystawiony - to znaczy, ze kant odbyl sie poza
bankiem. Co innego, gdyby pracownik wprowadzal nieistniejacy
(sfalszowany) numer dowodu - wtedy moznaby domniemywac, ze nie widzial
takiego dokumentu na oczy.

Tu nie pisza o falszowaniu dowodow a o kradziezy tozsamosci.

Data: 2010-08-10 19:18:05
Autor: pmlb
kradzieze z kont na dowod?

[...]

Tu pisza o wyciaganiu kasy z kont bankowych:)
Pomysl tylko, jak masz dostep do fizycznej teczki/segregatora/file (wybierz sobie) danej osoby to jaki jest problem z "podpieciem" sie do takiego konta?
Wierz mi, p[racownik banku, nawet kasjer ma up[rawnienia w systemie, by np. zrobic przelew, wyplacic kase... doslownie moze zrobic z zawartoscia konta co tylko chce. Bank takich informacji nie ujawni bo to tajemnica bankowa. Wiec pozostaje wierzyc, ze to gangi z rumuni...

Data: 2010-08-10 21:04:19
Autor: krzysztofsf
kradzieze z kont na dowod?
pmlb pisze:

[...]

Informacje prasowe sa (tak przynajmniej zakladam) powiazane z danymi uzyskanymi od policji.
Pierwsze co, to policja w sledztwie sprawdzi czy taki dowod zostal wystawiony i na takie nazwisko.

kradzieze z kont na dowod?