kradziony?

Data: 2018-08-30 13:01:06
Autor: Zyga
kradziony?
Witam
Taka sytuacja.
Szukam używanego roweru. Znajduję na olx. Cena mocno promocyjna w porównaniu do podobnych ofert. Dzwonię. Drugi właściciel. Dowodu zakupu nie ma. Nie wie z którego roku to model. I co najważniejsze, nie chce mi podać numeru ramy. Twierdzi: takich rzeczy się nie podaje.

Nie podjadę do niego bo to drugi koniec Polski. Ale jak dla mnie to śmierdzi na kilometr. Dlaczego gość nie chce podać nr ramy?

Nie kupię takiego roweru, bo pewnie kradziony. Zastanawiam się czy mogę to gdzieś zgłosić.

pzdr
Zyga

Data: 2018-08-30 13:31:32
Autor: ń
kradziony?
Poda Ci numer, a wtedy Ty zgłosisz, że kradziony ;-)

-- -- -
Dlaczego gość nie chce podać nr ramy?

Data: 2018-08-30 04:34:17
Autor: przemek.jedrzejczak