Data: 2010-06-29 18:23:11 | |
Autor: J.F. | |
kraków <-> kołobrzeg jak wyglądają trasy | |
Użytkownik "rk" <rychu_ka@op.pl> napisał w
Zastanawiam się nad jedną z czterech opcji: Do Szczecina droga dosc szybka, ale jak patrze na mape to nie podoba mi sie to nadkladanie drogi. 2) A4 do Bolesławca, dr. nr. 18 do granicy, póżniej w Niemczech łącznie 880km (9h, 8min według gmap) Sporo dalej, IMO nic szybciej, mozna trafic na korek w Niemczech - no chyba ze lubisz bezstresowa jazde. 3) A4 do wrocławia, potem e261 do Poznania, i do góry prosto na Kołobrzeg - łącznie 709km (10h, 15min według gmap) Rozkopany odcinek Wroclaw-Trzebnica, mozna omijac przez Oborniki. Rozkopane poludnie wroclawia - spytaj sie o konkretna trase we wrocku jak wybierzesz wariant. Mozna probowac przez Olawe-Olesnice, albo Opole-Namyslow. No i Poznan mozna ominac z lewej. J. |
|
Data: 2010-07-14 21:36:28 | |
Autor: rk | |
kraków <-> kołobrzeg jak wyglądają trasy | |
J.F. wrote:
Użytkownik "rk" <rychu_ka@op.pl> napisał w Możesz rozwinąć dlaczego "nic szybciej" ? Ja liczę tak - jadąc cały czas autostradą, na interesującym odcinku zrobię zamiast 280 km 380. Zakładając, że autostradą utrzymam średnią prędkość 130km/h - wychodzi mi nie całe 3h. Jadąc przez polskę (trasa 1) myślę, że utrzymanie średniej 80km/h będzie trudne - co daje 3,5h. Oczywiście, mogę jechać szybciej po polskich drogach - ale wtedy może się okazać, że dodatkowo będę musiał zapłacić za jakaś piękną foteczke ;). Nadrabiając 100 km to koszt ~ 25pln. rk |
|
Data: 2010-07-14 22:08:03 | |
Autor: J.F. | |
kraków <-> ko³obrzeg jak wygl¹daj¹ trasy | |
On Wed, 14 Jul 2010 21:36:28 +0200, rk wrote:
J.F. wrote: Nie utrzymasz. Jad±c przez polskê (trasa 1) my¶lê, ¿e utrzymanie ¶redniej 80km/h bêdzie trudne - co daje 3,5h. No i to jest wlasnie "nic szybciej" - cala trasa z 8h, zyskasz pol godziny. Oczywi¶cie, mogê jechaæ szybciej po polskich drogach - ale wtedy mo¿e siê okazaæ, ¿e dodatkowo bêdê musia³ zap³aciæ za jaka¶ piêkn± foteczke Moze, to jest rzecz do rozwazenia. ;). Nadrabiaj±c 100 km to koszt ~ 25pln. Wiecej, jak sie okaze ze na autostradach jednak wiecej spala. I np nie jest to lpg tylko benzyna. I w dwie strony juz sie pol fotki zwraca :-) A jak LPG to zyskasz pol godziny, stracisz 15 minut na tankowaniu :-) J. |
|
Data: 2010-07-15 07:49:23 | |
Autor: rk | |
kraków <-> ko³obrzeg jak wygl¹daj¹ trasy | |
J.F. wrote:
On Wed, 14 Jul 2010 21:36:28 +0200, rk wrote:A to dlaczego? 150km/h na autostradzie to nie problem, wiec u Zachodnich s±siadów nadrobiê to co stracê przed granic± ;). Tylko te 80km/h wydaje mi siê mniej realne ni¿ 130km/h na autostradzie...Jad±c przez polskê (trasa 1) my¶lê, ¿e utrzymanie ¶redniej 80km/h bêdzie trudne - co daje 3,5h. Pytanie na ile szar¿owanie na tym odcinku jest bezpieczne - dla zdrowia i portfela ;).Oczywi¶cie, mogê jechaæ szybciej po polskich drogach - ale wtedy mo¿e siê okazaæ, ¿e dodatkowo bêdê musia³ zap³aciæ za jaka¶ piêkn± foteczke To zale¿y od tego co bêdzie na fotce ;). A jak LPG to zyskasz pol godziny, stracisz 15 minut na tankowaniu :-) Diesel - 6,5 l/100 przy 130-150km/h, paliwa mi wystarczy w baku na ca³± drogê ;). rk |
|
Data: 2010-07-15 11:52:41 | |
Autor: J.F. | |
kraków <-> ko³obrzeg jak wygl¹daj¹ trasy | |
U¿ytkownik "rk" <rychu_ka@op.pl> napisa³
J.F. wrote: Tak po prostu zapamietalem z praktyki, gnasz gnasz, wskazowka dochodzi do 200, a srednia 120 :-) Ale sobie popatrzylem w ostatni log ... srednia 137, tankowanie, srednia 129 .. moze i utrzymasz. Ale to tak nie mozna sie bac 170 na liczniku - gps odnotowal najwyzsza 176km/h. Paradoksalnie - to u nas sie szybciej po autostradzie jezdzi. W niemczech jednak wiekszy ruch, sa korki, zatory, ograniczenia, roboty, wyprzedzajace sie ciezarowki, na deszcz mozna trafic itp. Choc to wrazenia nie z tej trasy - byc moze na tych peryferiach bedzie lepiej, szczegolnie noca. Tylko te 80km/h wydaje mi siê mniej realne ni¿ 130km/h na autostradzie...Jad±c przez polskê (trasa 1) my¶lê, ¿e utrzymanie ¶redniej 80km/h bêdzie trudne - co daje 3,5h.No i to jest wlasnie "nic szybciej" - cala trasa z 8h, zyskasz pol mniej wiecej tak samo - tzn 75 i 120 jest realne, a 80 i 130 to juz szczescie trzeba miec. Ale akurat nie na tej trasie - droga dosc dobra, tereny zabudowane omija, i np ostatnia srednia od Legnicy do Gorzowa - 92km/h. Fakt ze w nocy i bez deszczu. W dzien bedzie znacznie mniej bo wyprzedzac nie ma jak. Pytanie na ile szar¿owanie na tym odcinku jest bezpieczne - dla zdrowia i portfela ;).Oczywi¶cie, mogê jechaæ szybciej po polskich drogach - ale wtedy mo¿e siê okazaæ, ¿e dodatkowo bêdê musia³ zap³aciæ za jaka¶ piêkn± foteczkeMoze, to jest rzecz do rozwazenia. Dla zdrowia calkiem bezpieczne, dla portfela dosc :-) To zale¿y od tego co bêdzie na fotce ;).;). Nadrabiaj±c 100 km to koszt ~ 25pln.Wiecej, jak sie okaze ze na autostradach jednak wiecej spala. I np nie No wiesz, jedziesz na urlop wiec zwalniasz w miejscach niebezpiecznych bo sie przeciez nigdzie nie spieszysz :-) Dodatkowo wlaczasz CB i szanse na fotke spadaja :-) A jak LPG to zyskasz pol godziny, stracisz 15 minut na tankowaniu :-)Diesel - 6,5 l/100 przy 130-150km/h, paliwa mi wystarczy w baku na ca³± drogê ;). A ile mniej pali przy 80-110 ? Bo niestety tak to trzeba liczyc. http://moto.onet.pl/1542480,1,dwa-sposoby-na-polskie-drogi,artykul.html?node=11 Przy czym to tez nie jest tak do konca miarodajne, bo ograniczenia byly niezyciowe :-) no i nie wiem jak pojechal ten drugi - przez Legnice i A4, czy przez Srode 94 - ale clue imprezy - pol godziny za 120zl. Pogratulowac takich zarobkow ? J. |
|