Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   kraków <-> koÅ‚obrzeg jak wyglÄ…dajÄ… trasy

kraków <-> kołobrzeg jak wyglądają trasy

Data: 2010-06-29 18:23:11
Autor: J.F.
kraków <-> kołobrzeg jak wyglądają trasy
Użytkownik "rk" <rychu_ka@op.pl> napisał w
Zastanawiam siÄ™ nad jednÄ… z czterech opcji:
1) A4 do Legnicy, S3 do Szczecina, a potem drogą nr. 6 i prawie na miejsce - łącznie 763km (9h, 42min według gmap)

Do Szczecina droga dosc szybka, ale jak patrze na mape to nie podoba mi sie to
nadkladanie drogi.

2) A4 do Bolesławca, dr. nr. 18 do granicy, póżniej w Niemczech łącznie 880km (9h, 8min według gmap)

Sporo dalej, IMO nic szybciej, mozna trafic na korek w Niemczech - no chyba ze lubisz bezstresowa jazde.

3) A4 do wrocławia, potem e261 do Poznania, i do góry prosto na Kołobrzeg - łącznie 709km (10h, 15min według gmap)

Rozkopany odcinek Wroclaw-Trzebnica, mozna omijac przez Oborniki.
Rozkopane poludnie wroclawia - spytaj sie o konkretna trase we wrocku jak wybierzesz wariant.
Mozna probowac przez Olawe-Olesnice, albo Opole-Namyslow.
No i Poznan mozna ominac z lewej.

J.

Data: 2010-07-14 21:36:28
Autor: rk
kraków <-> kołobrzeg jak wyglądają trasy
J.F. wrote:
Użytkownik "rk" <rychu_ka@op.pl> napisał w
Zastanawiam siÄ™ nad jednÄ… z czterech opcji:
1) A4 do Legnicy, S3 do Szczecina, a potem drogą nr. 6 i prawie na miejsce - łącznie 763km (9h, 42min według gmap)

Do Szczecina droga dosc szybka, ale jak patrze na mape to nie podoba mi sie to
nadkladanie drogi.

2) A4 do Bolesławca, dr. nr. 18 do granicy, póżniej w Niemczech łącznie 880km (9h, 8min według gmap)

Sporo dalej, IMO nic szybciej, mozna trafic na korek w Niemczech - no chyba ze lubisz bezstresowa jazde.

Możesz rozwinąć dlaczego "nic szybciej" ?
Ja liczÄ™ tak - jadÄ…c caÅ‚y czas autostradÄ…, na interesujÄ…cym odcinku zrobiÄ™ zamiast 280 km 380. ZakÅ‚adajÄ…c, że autostradÄ… utrzymam Å›redniÄ… prÄ™dkość 130km/h - wychodzi mi nie caÅ‚e 3h. JadÄ…c przez polskÄ™ (trasa 1)   myÅ›lÄ™, że utrzymanie Å›redniej 80km/h bÄ™dzie trudne - co daje 3,5h.

Oczywiście, mogę jechać szybciej po polskich drogach - ale wtedy może się okazać, że dodatkowo będę musiał zapłacić za jakaś piękną foteczke ;). Nadrabiając 100 km to koszt ~ 25pln.

rk

Data: 2010-07-14 22:08:03
Autor: J.F.
kraków <-> ko³obrzeg jak wygl¹daj¹ trasy
On Wed, 14 Jul 2010 21:36:28 +0200,  rk wrote:
J.F. wrote:
2) A4 do Boles³awca, dr. nr. 18 do granicy, pó¿niej w Niemczech ³±cznie 880km (9h, 8min wed³ug gmap)
Sporo dalej, IMO nic szybciej, mozna trafic na korek w Niemczech - no chyba ze lubisz bezstresowa jazde.
Mo¿esz rozwin±æ dlaczego "nic szybciej" ?
Ja liczê tak - jad±c ca³y czas autostrad±, na interesuj±cym odcinku zrobiê zamiast 280 km 380. Zak³adaj±c, ¿e autostrad± utrzymam ¶redni± prêdko¶æ 130km/h - wychodzi mi nie ca³e 3h.

Nie utrzymasz.

Jad±c przez polskê (trasa 1) my¶lê, ¿e utrzymanie ¶redniej 80km/h bêdzie trudne - co daje 3,5h.

No i to jest wlasnie "nic szybciej" - cala trasa z 8h, zyskasz pol
godziny.

Oczywi¶cie, mogê jechaæ szybciej po polskich drogach - ale wtedy mo¿e siê okazaæ, ¿e dodatkowo bêdê musia³ zap³aciæ za jaka¶ piêkn± foteczke

Moze, to jest rzecz do rozwazenia.
;). Nadrabiaj±c 100 km to koszt ~ 25pln.

Wiecej, jak sie okaze ze na autostradach jednak wiecej spala. I np nie
jest to lpg tylko benzyna. I w dwie strony juz sie pol fotki zwraca
:-)
A jak LPG to zyskasz pol godziny, stracisz 15 minut na tankowaniu :-)

J.

Data: 2010-07-15 07:49:23
Autor: rk
kraków <-> ko³obrzeg jak wygl¹daj¹ trasy
J.F. wrote:
On Wed, 14 Jul 2010 21:36:28 +0200,  rk wrote:
J.F. wrote:
2) A4 do Boles³awca, dr. nr. 18 do granicy, pó¿niej w Niemczech ³±cznie 880km (9h, 8min wed³ug gmap)
Sporo dalej, IMO nic szybciej, mozna trafic na korek w Niemczech - no chyba ze lubisz bezstresowa jazde.
Mo¿esz rozwin±æ dlaczego "nic szybciej" ?
Ja liczê tak - jad±c ca³y czas autostrad±, na interesuj±cym odcinku zrobiê zamiast 280 km 380. Zak³adaj±c, ¿e autostrad± utrzymam ¶redni± prêdko¶æ 130km/h - wychodzi mi nie ca³e 3h.

Nie utrzymasz.
A to dlaczego? 150km/h na autostradzie to nie problem, wiec u Zachodnich s±siadów nadrobiê to co stracê przed granic± ;).

Jad±c przez polskê (trasa 1) my¶lê, ¿e utrzymanie ¶redniej 80km/h bêdzie trudne - co daje 3,5h.

No i to jest wlasnie "nic szybciej" - cala trasa z 8h, zyskasz pol
godziny.
Tylko te 80km/h wydaje mi siê mniej realne ni¿ 130km/h na autostradzie...

Oczywi¶cie, mogê jechaæ szybciej po polskich drogach - ale wtedy mo¿e siê okazaæ, ¿e dodatkowo bêdê musia³ zap³aciæ za jaka¶ piêkn± foteczke

Moze, to jest rzecz do rozwazenia.
Pytanie na ile szar¿owanie na tym odcinku jest bezpieczne - dla zdrowia i portfela ;).


;). Nadrabiaj±c 100 km to koszt ~ 25pln.

Wiecej, jak sie okaze ze na autostradach jednak wiecej spala. I np nie
jest to lpg tylko benzyna. I w dwie strony juz sie pol fotki zwraca
:-)
To zale¿y od tego co bêdzie na fotce ;).

A jak LPG to zyskasz pol godziny, stracisz 15 minut na tankowaniu :-)

Diesel - 6,5 l/100 przy 130-150km/h, paliwa mi wystarczy w baku na ca³± drogê ;).

rk

Data: 2010-07-15 11:52:41
Autor: J.F.
kraków <-> ko³obrzeg jak wygl¹daj¹ trasy
U¿ytkownik "rk" <rychu_ka@op.pl> napisa³
J.F. wrote:
Ja liczê tak - jad±c ca³y czas autostrad±, na interesuj±cym odcinku zrobiê zamiast 280 km 380. Zak³adaj±c, ¿e autostrad± utrzymam ¶redni± prêdko¶æ 130km/h - wychodzi mi nie ca³e 3h.

Nie utrzymasz.
A to dlaczego? 150km/h na autostradzie to nie problem, wiec u Zachodnich s±siadów nadrobiê to co stracê przed granic± ;).

Tak po prostu zapamietalem z praktyki, gnasz gnasz, wskazowka dochodzi do 200, a srednia 120 :-)

Ale sobie popatrzylem w ostatni log ... srednia 137, tankowanie, srednia 129 .. moze i utrzymasz. Ale to tak nie mozna sie bac 170 na liczniku - gps odnotowal najwyzsza 176km/h.

Paradoksalnie - to u nas sie szybciej po autostradzie jezdzi. W niemczech jednak wiekszy ruch, sa korki, zatory, ograniczenia, roboty, wyprzedzajace sie ciezarowki, na deszcz mozna trafic itp.
Choc to wrazenia nie z tej trasy - byc moze na tych peryferiach bedzie lepiej, szczegolnie noca.

Jad±c przez polskê (trasa 1) my¶lê, ¿e utrzymanie ¶redniej 80km/h bêdzie trudne - co daje 3,5h.
No i to jest wlasnie "nic szybciej" - cala trasa z 8h, zyskasz pol
godziny.
Tylko te 80km/h wydaje mi siê mniej realne ni¿ 130km/h na autostradzie...

mniej wiecej tak samo - tzn 75 i 120 jest realne, a 80 i 130 to juz szczescie trzeba miec.
Ale akurat nie na tej trasie - droga dosc dobra, tereny zabudowane omija, i np ostatnia srednia od Legnicy do Gorzowa - 92km/h.
Fakt ze w nocy i bez deszczu. W dzien bedzie znacznie mniej bo wyprzedzac nie ma jak.

Oczywi¶cie, mogê jechaæ szybciej po polskich drogach - ale wtedy mo¿e siê okazaæ, ¿e dodatkowo bêdê musia³ zap³aciæ za jaka¶ piêkn± foteczke
Moze, to jest rzecz do rozwazenia.
Pytanie na ile szar¿owanie na tym odcinku jest bezpieczne - dla zdrowia i portfela ;).

Dla zdrowia calkiem bezpieczne, dla portfela dosc :-)

;). Nadrabiaj±c 100 km to koszt ~ 25pln.
Wiecej, jak sie okaze ze na autostradach jednak wiecej spala. I np nie
jest to lpg tylko benzyna. I w dwie strony juz sie pol fotki zwraca :-)
To zale¿y od tego co bêdzie na fotce ;).

No wiesz, jedziesz na urlop wiec zwalniasz w miejscach niebezpiecznych bo sie przeciez nigdzie nie spieszysz :-)
Dodatkowo wlaczasz CB i szanse na fotke spadaja :-)

A jak LPG to zyskasz pol godziny, stracisz 15 minut na tankowaniu :-)
Diesel - 6,5 l/100 przy 130-150km/h, paliwa mi wystarczy w baku na ca³± drogê ;).

A ile mniej pali przy 80-110 ? Bo niestety tak to trzeba liczyc.

http://moto.onet.pl/1542480,1,dwa-sposoby-na-polskie-drogi,artykul.html?node=11

Przy czym to tez nie jest tak do konca miarodajne, bo ograniczenia byly niezyciowe :-) no i nie wiem jak pojechal ten drugi - przez Legnice i A4, czy przez Srode 94 - ale clue imprezy - pol godziny za 120zl.  Pogratulowac takich zarobkow ?

J.

kraków <-> kołobrzeg jak wyglądają trasy

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona