krakow - warszawa a remonty

Data: 2011-06-02 22:48:50
Autor: Kazimierz Uromski
krakow - warszawa a remonty
On 02.06.2011 22:30, BENY wrote:
Witam,

wybieram sie do stolicy - trasa Krakow-Warszawa. Nic wielkiego, ale zawsze
mialem takie podejscie: zalezy mi na czasie wybieram gierkowke, zalezy mi na
mniejszej ilosci kilometrow wybieram DK7.
Jakies pol roku temu lecialem przez gierkowke i okazalo sie, ze tam remont
na remoncie - generlanie im blizej Warszawy tym gorzej. No i czas jazdy mi
sie strasznie wydluzyl - wiec cale zalozenie szlak trafil.

Jak obecnie wyglada trasa Krakow-Warszawa girkowka? Sporo tam remontow? Duzo
zwezen do jednego pasa?

Jechałm z piotrkowa do warszawy z miesiąc temu - zwężeń było więcej niż szerokości, a na tych szerokościach edukatorzy-tirowcy w korkach robili swoje zwężki. Zdecydowanie nie polecam, choć ja jechałem po/przed weekendem (nie pamiętam) i stąd korki. W środku nocy może być lepiej (:

krakow - warszawa a remonty