krakow - warszawa a remonty

Data: 2011-06-02 23:09:01
Autor: Stefan Szczygielski
krakow - warszawa a remonty
W dniu 02.06.2011 22:30, BENY pisze:
wybieram sie do stolicy - trasa Krakow-Warszawa. Nic wielkiego, ale zawsze
mialem takie podejscie: zalezy mi na czasie wybieram gierkowke, zalezy mi na
mniejszej ilosci kilometrow wybieram DK7.

E - teraz jak już dojedziesz do Kielc to jest super - bardzo ładna nowa ekspresówka do Skarżyska, potem trzeba zwalczyć radomskie rondka i jest kolejna ekspresówka. Katowicka cała w dezelu, uciekać!

S.

krakow - warszawa a remonty