kranik paliwa

Data: 2014-12-22 18:28:30
Autor: mati600f
kranik paliwa
Witam jestem nowy na tym forum jestem posiadaczem suzuki gsx 600 f z 2000 roku chciałem zapytać czy miał ktoś z posiadaczy kłopot z kranikiem paliwa?tzn jak ściągnę zbiornik ppaliwa to cały czas leci paliwo

Data: 2014-12-22 20:28:00
Autor: Kuczu
kranik paliwa
W dniu 2014-12-22 o 19:28, mati600f pisze:
Witam jestem nowy na tym forum jestem posiadaczem suzuki gsx 600 f z
2000 roku chciałem zapytać czy miał ktoś z posiadaczy kłopot z kranikiem
paliwa?tzn jak ściągnę zbiornik ppaliwa to cały czas leci paliwo

to zakrec zawor ktory jest od spodu zbiornika. Wtedy nie bedzie cieklo.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2014-12-23 00:41:48
Autor: Odys
kranik paliwa

to zakrec zawor ktory jest od spodu zbiornika. Wtedy nie bedzie cieklo.

:) dobre..

Data: 2014-12-23 05:06:54
Autor: mati600f
kranik paliwa
mati600f napisal

Witam jestem nowy na tym forum jestem posiadaczem suzuki gsx 600 f z 2000
roku chciałem zapytać czy miał ktoś z posiadaczy kłopot z kranikiem
paliwa?tzn jak ściągnę zbiornik ppaliwa to cały czas leci paliwo

Dziękuję bardzo za pomoc

Data: 2014-12-23 12:07:20
Autor: Hinek
kranik paliwa
Użytkownik "mati600f"  napisał

czy miał ktoś z posiadaczy kłopot z kranikiem paliwa?tzn jak ściągnę zbiornik ppaliwa to cały czas leci paliwo

A co mi tam :)
Tam jest bodajże kranik podciśnieniowy..Sprawdź czy dochodzą
do niego dwa wężyki. Jeśli tak - to sprawdź czy nie jest
ustawiony w pozycji "pri". Jeśli tak jest - ustaw go w innej pozycji.
Jeśli dalej leci paliwo - to napraw kranik.

--
Hinek

Data: 2014-12-23 14:06:37
Autor: mati600f
kranik paliwa
mati600f napisal

Witam jestem nowy na tym forum jestem posiadaczem suzuki gsx 600 f z 2000
roku chciałem zapytać czy miał ktoś z posiadaczy kłopot z kranikiem
paliwa?tzn jak ściągnę zbiornik ppaliwa to cały czas leci paliwo

Już sprawdziłem w kraniku podciśnieniowym była dziurawa gumka dookoła plastiku to kupiłem zestaw naprawczy kranika i jest po problemie dziękuję jeszcze raz wszystkim za pomoc

kranik paliwa