kratka i S-max kontra mondeo

Data: 2009-07-26 21:30:44
Autor: Bastion
kratka i S-max kontra mondeo

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnh6osk6.lso.joshuatau.ceti.pl...
Witam,

Ostatnio w salonie forda widziałem S-maxa w dosyć korzystnej ofercie -
wersja "full-wypas" używana (samochód demonstracyjny), 20kkm na liczniku
a produkcja 2008. Cena ze 30kpln poniżej cennikowej.

Zobacz na ranking ADAC:
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp
Troche niefajnie. To jest statystyka powaznych awarii wymagajacych holowania aut do warsztatu.
Moze powolaj sie w salonie na dane to jeszcze cos utargujesz?
Niemniej s-max bardzo mi sie podoba a cena wyglada na bardzo atrakcyjna.

kratka i S-max kontra mondeo