krawiec ciuchow moto? wymiana Zip.

Data: 2009-12-06 15:39:11
Autor: Glub
krawiec ciuchow moto? wymiana Zip.
Rozpiepsza mi siÄ™ zamek blyskawiczny w kurtce Ixon Sismic.

Ktoś zna jakiegoś krawca w Warszawie ktory by dokonał wymiany?
--
Glub

Od a swojÄ… droga to cieniutki ten zameczek. W kurtce Retshit jest
grubaśny.

Data: 2009-12-07 10:20:39
Autor: amos
krawiec ciuchow moto? wymiana Zip.
On 6 Gru, 16:39, Glub <glub...@gmail.com> wrote:
Kto¶ zna jakiego¶ krawca w Warszawie ktory by dokonał wymiany?

Gdzies na Żoliborzu w okolicach KS. Spójnia jest zaklad szyjacy
ubrania motocyklowe. Moze sie podejma wymiany.

Tutaj szczegoly: http://www.moto-feliks.pl/

Sam nigdy nie korzystalem z ich uslug wiec musisz niestety sam
zaryzykowac.
Koniecznie zdaj relacje ;)

zdrowka
amos

Data: 2009-12-07 10:27:58
Autor: amos
On 7 Gru, 19:20, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
> [...]

Tutaj szczegoly:http://www.moto-feliks.pl/

Sam nigdy nie korzystalem z ich uslug wiec musisz niestety sam

Przepraszam, guglajac po nazwie nie wiem, czy nie trafilem na inna
firme, ktorej strone wskazalem wczesniej.
Chodzilo mi o firme, ktorej produkty sa na Allegro:

http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=9156701

Zreszta jakis czas temu (cyba nawet na grupie) ktos juz polecal moto-
feliksa. Osobiscie nie korzystalem z uslug ani jednych ani drugich.

--
zdrowka
amos

Data: 2009-12-10 09:19:44
Autor: Glub
On 7 Gru, 19:27, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:

> [...]

Zreszta jakis czas temu (cyba nawet na grupie) ktos juz polecalmoto-
feliksa. Osobiscie nie korzystalem z uslug ani jednych ani drugich.

Amos, byłem dzi¶ oddać kurtkę do naprawy. Oba wklejone linki przez
Ciebie odnosz± się do tego samego producenta.

Obejrzałem sobie ich Ciuchy i bardziej mi się podobaj± niż retshit.

Ixona nie sprzedam ale może kupię u nich komplet na jesień.

Data: 2009-12-08 17:18:45
Autor: Glub
On 2009-12-07 19:20:39 +0100, amos <gwojciula@gmail.com> said:

[...]

Zdam Zdam :).

Dzi¶ suwak się kompletnie rozpirzył, musze wyci±gn±c nielubianego retbajka....
--
Glub

Data: 2009-12-15 17:01:52
Autor: Glub
amos <gwojciula@gmail.com> wrote:

Gdzies na Żoliborzu w okolicach KS. Spójnia jest zaklad szyjacy
ubrania motocyklowe.

Obok Starego Mlyna, dawnego miejsca spotkań Burgmanii. Wjazd jest z
tamtÄ…d.

Moze sie podejma wymiany.

Tutaj szczegoly: http://www.moto-feliks.pl/

Oddalem do Feliksa kurtkę w czwartek. W poniedziałek już była do
odbioru.

Suwak jest gruby a nie ta cienizna co orginalnie.

Sam nigdy nie korzystalem z ich uslug wiec musisz niestety sam
zaryzykowac.
Koniecznie zdaj relacje ;)

No wiec Ja Polecam. Wymiana suwaka oraz przedłużenie rzepa kosztowało
50pln. Wydaje się nie drogo. Tym bardziej ze nic nie widać:)
A ich
--
Glub

krawiec ciuchow moto? wymiana Zip.