kreatywna bankowosc

Data: 2011-12-30 22:08:58
Autor: vvvvvv
kreatywna bankowosc
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jdl8rm$6ao$1inews.gazeta.pl...
Bylem dzis w dosc duzym, znanym i nowoczesnym banku zeby zamknac konto. Mila pani poinformowala, ze wypowiedzenie to 30 dni i pewnie oplata zostanie pobrana jeszcze w styczniu. Na moje zasmucenie znalazla jednak metode. Stwierdzila, ze zrobimy wypowiedzenie z wsteczna data, tak zeby konto sie zamknelo dzisiaj. Po jej entuzjazmie wnioskuje, ze to powszechna praktyka. Klik, klik i gotowe. Konto zamkniete od reki. Jeszcze tylko zmienic date na pieczatce, przybic, podpisac i wszystko odbylo sie od razu. Aha, jeszcze pokazala mi na monitorze moj wzor podpisu i powiedziala "prosze sie podpisac tak jak tutaj widac".
Zapytalem czy to nie jest problem, ze ten dokument "niby przez miesiac" nigdzie nie poszedl do centrali... Nie, to zaden problem. W wypowiedzeniu mam, ze konto, karta, dostep elektroniczny itp. przestana dzialac dzisiaj. Karta zostala zastrzezona za pomoca nozyczek. Haha.
W owym oddziale dzialy sie jeszcze dzis inne ciekawe rzeczy, ale az szkoda opisywac.

mamy obstawiac? :)
napisz, nie trzymaj w niepewności

kreatywna bankowosc