kreatywnej bankowosci w Raiffim ciag dalszy

Data: 2012-10-31 10:07:06
Autor: neoniusz
kreatywnej bankowosci w Raiffim ciag dalszy
Oddzial w Krakowie na Armii Krajowej. Nie wiem ktory to juz raz maja takie jazdy. Chce zamknac konto - panienka z okienka mowi, ze wypowiedzenie 60 dni i nie mozna krocej ani za porozumieniem stron. Prosze przelozonego (dyrektora oddzialu). On to samo. Dodatkowo powiedzial, ze moge zlozyc tutaj dyspozycje tego wypowiedzenie 60-dniowego a pozniej zadzwonic na infolinie i oni to przyspiesza. No to nic, podpisalem. Karty mi oczywiscie nie zastrzegli - "zastrzeze sie po 60 dniach". Ok, wrocilem i dzwonie na infolinie. A tutaj oczywiscie informacja, ze oddzial wprowadzil mnie po raz kolejny w blad i zle interpretuje nowy regulamin - te 60 dni obowiazuje jak bank rozwiazuje umowe. Dodatkowo infolinia dysponuje takimi samymi narzedziami jak oddzial i nie da sie niczego przyspieszyc. Jak zwykle wypytano ktory to oddzial i co dokladnie powiedzieli. Odnotowano w systemie. Ktory to juz raz, a nic sie nie poprawia... Maja oddzwonic za kilka dni i powiedziec kiedy konto zostanie zamkniete. Ja to mam pecha do tego "banku".

Data: 2012-10-31 02:54:30
Autor: ls
kreatywnej bankowosci w Raiffim ciag dalszy
W dniu ¶roda, 31 pa¼dziernika 2012 10:07:06 UTC+1 u¿ytkownik neoniusz napisa³:
[...]

Jedz do RB w Plazie - tam szybko, milo i panie usmiechniete ;)
A karte od razu tna nozycami

--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-31 14:57:06
Autor: neoniusz
On 31.10.2012 10:54, ls wrote:
Jedz do RB w Plazie - tam szybko, milo i panie usmiechniete ;)
A karte od razu tna nozycami

W plazie podpisywalem umowe i rzeczywiscie sie zgodze - tam jest 10000x lepiej. Poszedlem  tu, bo chcialem jeszcze zamknac przed koncem miesiaca i mialem najblizej. Zaluje.

Data: 2012-10-31 10:58:59
Autor: MarekZ
kreatywnej bankowosci w Raiffim ciag dalszy
Użytkownik "neoniusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:k6qpnq$4se$1@node2.news.atman.pl...

Oddzial w Krakowie na Armii Krajowej. Nie wiem ktory to juz raz maja
takie jazdy. Chce zamknac konto - panienka z okienka mowi, ze
[...]

Jak miała na imię panienka? Pamiętasz? :)

Data: 2012-10-31 14:56:14
Autor: neoniusz
On 31.10.2012 10:58, MarekZ wrote:
Oddzial w Krakowie na Armii Krajowej. Nie wiem ktory to juz raz maja
takie jazdy. Chce zamknac konto - panienka z okienka mowi, ze
[...]

Jak miała na imię panienka? Pamiętasz? :)

Bodajze Joanna, ale nie dam sobie glowy uciac. Taka blondyna mloda. Mam jej podpis i pieczatke na wypowiedzeniu, ale nie mam teraz tego ze soba bo wyjechalem na weekend i niestety nie moge sprawdzic - w niedziele sie moze udac ;)

Data: 2012-10-31 15:03:57
Autor: MarekZ
kreatywnej bankowosci w Raiffim ciag dalszy
Użytkownik "neoniusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:k6ralu$m72$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Dobra, bo ja tam je wszystkie znam (ogólnie są całkiem fajne). A może to była Jagoda, skoro blondyna? Będę wiedział z kogo się obśmiać przy najbliższej okazji, więc podrzuć to imię w wolnej chwili! Joanna też jest, ale chyba bardziej czarna w kwestii włosów (przynajmniej jak ja ostatnio ją widziałem).

Data: 2012-10-31 15:24:47
Autor: neoniusz
On 31.10.2012 15:03, MarekZ wrote:
[...]

Mila byla i "fajna" ale wiedzy merytorycznej to jej (i przelozonemu) nie zazdroszcze.
W niedziele napisze albo Ci na priv podesle. Przy okazji jak bedziesz to zapytaj czy zebrali opier$%# z centrali ;)

Data: 2012-11-01 09:54:58
Autor: xbartx
Dnia Wed, 31 Oct 2012 15:24:47 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

Ja to widzę inny powód. Połączyli się z półbankiem, więc teraz są gdzieś w okolicach 3/4 banku a być może szala przechyla się jednak w stronę półbanku dalej :]

--
xbartx

Data: 2012-11-04 20:48:26
Autor: neoniusz
[...]

Jagoda rzeczywiscie, teraz papiery sprawdzilem.

Data: 2012-11-05 00:46:48
Autor: MarekZ
kreatywnej bankowosci w Raiffim ciag dalszy
Użytkownik "neoniusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:k76gq9$u4$1@node1.news.atman.pl...

Jagoda rzeczywiscie, teraz papiery sprawdzilem.

Tak myślałem, że to wyczyn Jagódki. Dzięki. :-)

kreatywnej bankowosci w Raiffim ciag dalszy