Data: 2010-12-26 22:31:56 | |
Autor: M1SLQ | |
kręci się tylko jedno koło | |
Zauważyłem przy ruszaniu na ¶liskim, że kręci się tylko prawe koło, lewe ani drgnie (Clio II). Co może być tego przyczyn± i jaki może być koszt napraw?
Pozdrawiam |
|
Data: 2010-12-26 22:36:18 | |
Autor: Uncle Pete | |
kręci się tylko jedno koło | |
On 2010-12-26 22:31, M1SLQ wrote:
Zauważyłem przy ruszaniu na ¶liskim, że kręci się tylko prawe koło, lewe A kiedy ¶lisko tylko pod lewym kołem, które się kręci? Piotr P.S. Wyguglaj sobie jak działa mechanizm różnicowy (dyferencjał). |
|
Data: 2010-12-26 22:43:37 | |
Autor: M1SLQ | |
kręci się tylko jedno koło | |
A kiedy ¶lisko tylko pod lewym kołem, które się kręci? Je¶li ¶lisko jest tylko pod lewym kołem (zasymulowałem podno¶nikiem), to i tak w ruch jest wprawiane tylko prawe a lewe jest wleczone. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-12-26 22:50:12 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
kręci się tylko jedno koło | |
Hello M1SLQ,
Sunday, December 26, 2010, 10:43:37 PM, you wrote: A kiedy ¶lisko tylko pod lewym kołem, które się kręci?Je¶li ¶lisko jest tylko pod lewym kołem (zasymulowałem podno¶nikiem), to Co¶ zmy¶lasz... -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2010-12-28 09:47:36 | |
Autor: komar | |
kręci się tylko jedno koło | |
W dniu 2010-12-26 22:50, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello M1SLQ, chyba kłamiesz |
|
Data: 2010-12-26 22:52:23 | |
Autor: Jarek | |
kręci się tylko jedno koło | |
Użytkownik "M1SLQ" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4d17b70d$0$2436$65785112@news.neostrada.pl... A kiedy ¶lisko tylko pod lewym kołem, które się kręci? Je¶li ¶lisko jest tylko pod lewym kołem (zasymulowałem podno¶nikiem), to i tak w ruch jest wprawiane tylko prawe a lewe jest wleczone. A które podniosłe¶ - prawe czy lewe? |
|
Data: 2010-12-26 23:08:06 | |
Autor: M1SLQ | |
kręci się tylko jedno koło | |
Je¶li ¶lisko jest tylko pod lewym kołem (zasymulowałem podno¶nikiem), to i tak w ruch jest wprawiane tylko prawe a lewe jest wleczone. Lewe. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-12-27 00:03:36 | |
Autor: Uncle Pete | |
kręci się tylko jedno koło | |
On 2010-12-26 23:08, M1SLQ wrote:
Je¶li ¶lisko jest tylko pod lewym kołem (zasymulowałem podno¶nikiem), Próbuję sobie wyobrazić, co będzie, jak podniesiesz lewarkiem lewe koło, a prawe będzie ci±gnęło samochód. Czytałe¶, co napisałem w P.S.? Piotr |
|
Data: 2010-12-27 00:28:15 | |
Autor: M1SLQ | |
kręci się tylko jedno koło | |
Próbuję sobie wyobrazić, co będzie, jak podniesiesz lewarkiem lewe koło, a prawe będzie ci±gnęło samochód. Czytałe¶, co napisałem w P.S.? Czytałem i zapoznałem się z zasad± działania dyferencjału. Lewarek bez wkładania w zaczepy (żeby nie urwać), lewa strona auta ciut uniesiona, prawe koło poci±gnęło, lewe się nie ruszyło, choć powinno, bo miało mniejsze obci±żenie. Czyli dyferencjał się uszkodził, skoro nie działa jak powinien? Pozdrawiam |
|
Data: 2010-12-27 02:38:16 | |
Autor: BartekK | |
kręci się tylko jedno koło | |
W dniu 2010-12-27 00:28, M1SLQ pisze:
Próbuję sobie wyobrazić, co będzie, jak podniesiesz lewarkiem lewe Dyferencjał działa, skoro ci się jedno koło tylko kręci. Jakby nie działał, to by się kręciły zawsze oba tak samo. Problemem może być np trzymający hamulec z jednej strony (blokujący się tłoczek, nie wracający całkowicie, może przez brud lub kończące się klocki). Na nie-śliskim możesz tego nie czuć (albo jak się zgrzeje to odpuszcza), a na sliskim jednak jedno koło "lekko trzyma" Spróbuj dać na luz, i podnieść cały przód auta by oba koła były w powietrzu. Czy oba będą się lekko kręcić, czy na jednym z nich wyczujesz opór, a drugie luzem? Ewentualnie - czy jak będziesz kręcić jednym, to będzie szło dość lekko, a równocześnie drugie będzie chciało się kręcić w przeciwną stronę? -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2010-12-26 23:05:19 | |
Autor: ToMasz | |
kręci się tylko jedno koło | |
M1SLQ pisze:
Zauważyłem przy ruszaniu na ¶liskim, że kręci się tylko prawe koło, lewePRzyczyn± jest mechanizm różnicowy. naprawa strasznie droga, ale 95% nas jeĽdzi z tak± "usterk±" i jako¶ to wytrzymuje. najgorzej jest na lodzie, ale przywykniesz. ToMasz |
|
Data: 2010-12-27 00:35:55 | |
Autor: krz | |
kręci się tylko jedno koło | |
ToMasz wrote:
M1SLQ pisze: Wymiana skrzyni w Clio II jest taka droga..? :) |
|
Data: 2010-12-27 09:58:06 | |
Autor: Filip KK | |
kręci się tylko jedno koło | |
W dniu 2010-12-26 23:05, ToMasz pisze:
PRzyczyn± jest mechanizm różnicowy. naprawa strasznie droga, ale 95% nas95% aut jeĽdzi z napędem na jedno koło?! Hahahahah, leżę! :D:D Nie ma to jak napęd FWD z napędem na jedno koło ;DDD |
|
Data: 2010-12-29 12:59:19 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
kręci się tylko jedno koło | |
Dnia 27.12.2010 Filip KK <nospam@nospam.pl> napisał/a:
W dniu 2010-12-26 23:05, ToMasz pisze: Jakby nie patrzeć to poza jakimi¶ formami blokad różnicówek, to auto ma napęd na 1 koło :) nawet takie 4x4 ale z dyfrem międzyosiowym :) W przypadku topikowego uszkodzenia to wyobrażam sobie takie uszkodzenie dyfra aby napęd był stale przekazywany na jedno koło. Np zakleszczenie jednej ze satelitek, albo koronowego, przy jednoczesnym jechaniu drugiej satelitki (tej od niepracuj±cego koła) :D -- "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie? Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu". Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę. |
|
Data: 2010-12-29 16:25:56 | |
Autor: Wojtek Borczyk | |
kręci się tylko jedno koło | |
|
|
Data: 2010-12-29 15:55:19 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
kręci się tylko jedno koło | |
Dnia 29.12.2010 Wojtek Borczyk <bori@moon.astro.amu.edu.pl> napisał/a:
A to wytłumacz może po co w takim razie blokady i inne cuda, skoro jest zawsze równy? Bo ja np już wiele razy miałem przypadek że 1 koło miałem w powietrzu i drugie za chrl nie ruszyło auta - dziwne nie prawda? Jest to przypadek skrajny - 1 koło nie ma w ogóle podparcia - ot trawers. |
|
Data: 2010-12-29 17:25:23 | |
Autor: Wojtek Borczyk | |
kręci się tylko jedno koło | |
|
|
Data: 2010-12-29 17:33:03 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
kręci się tylko jedno koło | |
Hello Wojtek,
Wednesday, December 29, 2010, 5:25:23 PM, you wrote: A to wytłumacz może po co w takim razie blokady i inne cuda, skoro jestWła¶nie dlatego, żeby *nie*był* równy ;) Fizyk - podpadasz mi! Niedokładnie - opory! -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2010-12-29 17:49:00 | |
Autor: Wojtek Borczyk | |
kręci się tylko jedno koło | |
|
|
Data: 2010-12-29 18:14:30 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
kręci się tylko jedno koło | |
Hello Wojtek,
Wednesday, December 29, 2010, 5:49:00 PM, you wrote: Ojejciu, nie czepiaj się ;) Z punktu widzenia kogo¶, kto próbuje ruszyćAle co w tym dziwnego? Na obu kołach miałe¶ moment dokładnie równy zeru :)Fizyk - podpadasz mi! Niedokładnie - opory! Ale wiesz, pomijanie prowadzi potem do absurdalnych wniosków jak te slynne obliczenia przepustowo¶ci drogi nieuwzględniaj±ce niezerowej długo¶ci pojazdów... -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2010-12-29 17:30:16 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
kręci się tylko jedno koło | |
Hello Sergiusz,
Wednesday, December 29, 2010, 4:55:19 PM, you wrote: Dnia 29.12.2010 Wojtek Borczyk <bori@moon.astro.amu.edu.pl> napisał/a: A to wytłumacz może po co w takim razie blokady i inne cuda, skoro jest Ale na pewno rozumiesz, co to moment siły? Je¶li jedno koło nie stawia oporu, to jaki - Twoim zdaniem - moment siły ma przekazać mechanizm? -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2010-12-29 20:59:08 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
kręci się tylko jedno koło | |
Dnia 29.12.2010 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał/a:
No ale co mnie moment siły - jedno koło w górze, auto 4x4, wszystkie dyfry zwyłkłe, albo przełączone na zwykłe i auto nie jedzie, silnik napędza 1 (jedno) koło, akurat pech ;) chce że to uniesione ;) |
|
Data: 2010-12-29 22:09:26 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
kręci się tylko jedno koło | |
Hello Sergiusz,
Wednesday, December 29, 2010, 9:59:08 PM, you wrote: No ale co mnie moment siły - jedno koło w górze, auto 4x4, wszystkie dyfryA to wytłumacz może po co w takim razie blokady i inne cuda, skoro jestAle na pewno rozumiesz, co to moment siły? Je¶li jedno koło nie Nadal nie rozumiesz? Je¶li jedno koło w górze, to nie stawia żadnego oporu - nie występuje na nim moment. Skoro nie ma na jednym, to nie ma na żadnym (oczywi¶cie pomijaj±c opory). -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2010-12-30 09:35:22 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
kręci się tylko jedno koło | |
Dnia 29.12.2010 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał/a:
Hello Sergiusz, Ale CO MNIE MOMENT???, pisałem gdzie¶ o momencie? NIE. Pisałem że napędza 1 koło - wszystko. Nie dochodzę przyczyny - chociaż j± rozumiem: w przypadku gdy postawimy już auto na 4 koła, to moment przekazywany jest na wszystkie koła, jest równy i wynosi tyle ile potrafi przenie¶ć koło które ma "najłatwiej" - co skutkuje tym że w jednej chwili całe auto ciagnie to 1 koło. Np staję 1 kołem na gołym lodzie i ma ono jak±¶ szcz±tkow± przyczepno¶ć, daje but w podłogę no i wiadomo to 1 koło się ¶lizga, ale po mału dogryza się do "twardego" i to powoduje że pozostałe koła pozwalaj± mi ruszyć, ale tylko na tyle na ile to JEDNO koło się dogryzło - więc to jedno koło "ci±gnie" cało¶ć. -- "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie? Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu". Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę. |
|
Data: 2010-12-30 10:51:35 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
kręci się tylko jedno koło | |
W dniu 2010-12-30 10:35, Sergiusz Rozanski pisze:
w przypadku gdy postawimy już auto na 4 koła, to moment przekazywany jest na Nie - ci±gn± wtedy 4 koła z równ± sił± - równ± temu "najsłabszemu". Np staję 1 kołem na gołym lodzie i ma ono jak±¶ szcz±tkow± ... napędzane ci±gn±, a każde z sił± równ± temu, które sie slizga. Jedyna różnica jest te inne się akurat nie ¶lizgaj± - bo ta siła nie powoduje u nich jeszcze poslizgu. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci gts /kropka/ pl | lub cało¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2010-12-29 23:26:47 | |
Autor: Robert Rędziak | |
kręci się tylko jedno koło | |
On 29 Dec 2010 15:55:19 GMT, Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@media-lab.com.pl> wrote: A to wytłumacz może po co w takim razie blokady i inne cuda, skoro jest No przecie jest równy: koło obracajace się w powietrzu nie napotyka na żaden opór, więc moment na nim jest blisku zeru (akurat tyle, by pokonać opory łożysk czy trzymaj±cego hamulca). A na drugim jest tyle samo i auto nie chce ruszyć. Mowa oczywi¶cie o otwartym dyfrze. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-12-30 09:38:39 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
kręci się tylko jedno koło | |
Dnia 29.12.2010 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał/a:
On 29 Dec 2010 15:55:19 GMT, Sergiusz Rozanski Ale ja nie zaprzeczam że moment siły nie jest równy! Nigdzie nie pisałem w mojej pierwszej wiadomo¶ci we w±tku o momencie siły tylko o tym że auto ci±gnie 1 koło - wszystko. Wyja¶niesz sytuacje, która jest jasna: auto ci±gnie to 1 koło które ma najłatwiej, a skoro jest w powietrzu co auto nie jedzie :) -- "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie? Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu". Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę. |
|
Data: 2010-12-30 10:55:04 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
kręci się tylko jedno koło | |
W dniu 2010-12-30 10:38, Sergiusz Rozanski pisze:
Dnia 29.12.2010 Robert Rędziak<rekin@gm.wkurw.org> napisał/a: Siła z jak± ci±gnie każe koło jest taka sama. To że jedno się ¶lizga nie ma znaczenia, siła sumaryczna jest 2x (albo 4x) większa. Można więc co najwyżej powiedzieć że koło które się slizga limituje siłę całkowit± - poprzez współczynnik "krotno¶ci" napędu, a nie że tylko ono napędza pojazd. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci gts /kropka/ pl | lub cało¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2010-12-30 10:55:04 | |
Autor: Wojtek Borczyk | |
kręci się tylko jedno koło | |
|
|
Data: 2010-12-30 10:10:03 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
kręci się tylko jedno koło | |
Dnia 30.12.2010 Wojtek Borczyk <bori@moon.astro.amu.edu.pl> napisał/a:
Jak bym nie miał blokad to praktyczna różnica niewielka, ot jedno koło w po¶lizgu i nie jadę :) -- "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie? Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu". Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę. |
|
Data: 2010-12-30 11:22:00 | |
Autor: Wojtek Borczyk | |
kręci się tylko jedno koło | |
|
|
Data: 2010-12-29 16:53:07 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
kręci się tylko jedno koło | |
Hello Wojtek,
Wednesday, December 29, 2010, 4:25:56 PM, you wrote: Jakby nie patrzeć to poza jakimi¶ formami blokad różnicówek, to autoPowielasz mit, nie maj±cy najmniejszego potwierdzenia w rzeczywisto¶ci :) Niedokładnie - nie bierzesz pod uwagę różnic wynikaj±cych z oporów mechanizmu(ów) różnicowego(ych). -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2010-12-29 17:27:39 | |
Autor: Wojtek Borczyk | |
kręci się tylko jedno koło | |
|
|
Data: 2010-12-29 17:34:19 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
kręci się tylko jedno koło | |
Hello Wojtek,
Wednesday, December 29, 2010, 5:27:39 PM, you wrote: Niedokładnie - nie bierzesz pod uwagę różnic wynikaj±cych z oporówAle my nie mówimy o żadnych "torsenach" ani podobnych patentach, tylko o Ale nie s± zerowe. Na dokładkę dochodz± jeszcze opory stawiane przez hamulce - niekoniecznie równe. Ot, niedawny przykład z zablokowanym kołem jednego z pisaczy. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2010-12-29 17:38:38 | |
Autor: Wojtek Borczyk | |
kręci się tylko jedno koło | |
|
|
Data: 2010-12-29 17:46:29 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
kręci się tylko jedno koło | |
Hello Wojtek,
Wednesday, December 29, 2010, 5:38:38 PM, you wrote: Ale nie s± zerowe. Na dokładkę dochodz± jeszcze opory stawiane przezOczywi¶cie masz rację, tylko w kontek¶cie komentarza na który odpowiadałem Ci±gniki z dzielonym pedałem hamulca... -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2010-12-29 18:07:34 | |
Autor: J.F. | |
kręci się tylko jedno koło | |
On Wed, 29 Dec 2010 17:38:38 +0100, Wojtek Borczyk wrote:
Oczywi¶cie masz rację, tylko w kontek¶cie komentarza na który odpowiadałem nie ma to raczej większego znaczenia :) Nota bene, przypomina mi się przy tej okazji "stary jak ¶wiat" pomysł z przyblokowaniem hamulca jednego z kół aby zwiększyć moment napędowy na drugim kole. Ale co - Ursusa masz, ze mozesz przyhamowac jedno kolo ? Czy TCS/ASR :-) J. |
|
Data: 2010-12-29 18:47:49 | |
Autor: Wojtek Borczyk | |
kr?ci si? tylko jedno ko?o | |
|
|
Data: 2010-12-29 23:27:06 | |
Autor: Robert Rędziak | |
kręci się tylko jedno koło | |
On Mon, 27 Dec 2010 09:58:06 +0100, Filip KK <nospam@nospam.pl>
wrote: 95% aut jeĽdzi z napędem na jedno koło?! Hahahahah, leżę! :D:D Wypnij póło¶kę od jednego z napędzanych kół i powiedz jak auto rusza po tej ,,modyfikacji'' (auta zeszperowane nie wchodz± do powyższej grupy, one s± napędzane na więcej niż jedno koło). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-12-27 09:11:22 | |
Autor: daro | |
kręci się tylko jedno koło | |
M1SLQ pisze:
Zauważyłem przy ruszaniu na ¶liskim, że kręci się tylko prawe koło, lewe ani drgnie (Clio II). Co może być tego przyczyn± i jaki może być koszt napraw? Pu¶cił Ci spaw, musisz zaspawać dyfer ;-) -- D. |
|
Data: 2010-12-27 09:43:50 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
kręci się tylko jedno koło | |
W dniu 2010-12-26 22:31, M1SLQ pisze:
Zauważyłem przy ruszaniu na ¶liskim, że kręci się tylko prawe koło, lewe ani drgnie (Clio II). Co może być tego przyczyn± i jaki może być koszt napraw? Pytanie sformułowałe¶ tak, że praktycznie każdy pomy¶lał że po prostu nie masz pojęcia jak działa mechanizm różnicowy - opis pasuje do każdego po¶lizgu kół w czasie ruszania :) Ale je¶li pojazd *jedzie* - choćby kawałek, choćby i pchany, i jednocze¶nie wlecze jedno koło, to znaczy że to koło jest zablokowane. W obecnej aurze stawiam że przymarzł hamulec, najczę¶ciej - ręczny, zwłaszcza je¶li długo stał, ale niekoniecznie. Mnie raz zamarzł po 2h. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci gts /kropka/ pl | lub cało¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2010-12-27 10:38:43 | |
Autor: Robert_J | |
kręci się tylko jedno koło | |
Pytanie sformułowałe¶ tak, że praktycznie każdy pomy¶lał że po prostu Zwróć uwagę że on napisał o tylnych kołach ;-). Ale je¶li pojazd *jedzie* - choćby kawałek, choćby i pchany, i jednocze¶nie wlecze I pewnie tak wła¶nie się stało... |
|
Data: 2010-12-27 10:42:15 | |
Autor: Maciek | |
kręci się tylko jedno koło | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 10:38:43 +0100, Robert_J napisał(a):
Zwróć uwagę że on napisał o tylnych kołach ;-). Gdzie? -- Maciek |
|
Data: 2010-12-27 09:55:46 | |
Autor: Filip KK | |
kręci się tylko jedno koło | |
W dniu 2010-12-26 22:31, M1SLQ pisze:
Zauważyłem przy ruszaniu na ¶liskim, że kręci się tylko prawe koło, leweSamochód z napędem na jedno koło, haha! :D Skakanie na lodzie na jednej nodze :D Przednie napędy rulez! |
|
Data: 2010-12-27 12:25:35 | |
Autor: Wojtek Borczyk | |
kręci się tylko jedno koło | |
|
|
Data: 2010-12-29 08:01:43 | |
Autor: Filip KK | |
kręci się tylko jedno koło | |
W dniu 2010-12-27 12:25, Wojtek Borczyk pisze:
On Mon, 27 Dec 2010, Filip KK wrote:W RWD możesz mieć blok. :) |
|
Data: 2010-12-28 09:51:10 | |
Autor: komar | |
kręci się tylko jedno koło | |
W dniu 2010-12-26 22:31, M1SLQ pisze:
Zauważyłem przy ruszaniu na śliskim, że kręci się tylko prawe koło, lewe ani drgnie (Clio identyczny objaw miałem kiedyś w Renault 19. W każdych warunkach napędzał tylko prawe koło, nawet na suchym asfalcie jak się ruszało "z piskiem" :) to zostawiał tylko jeden ślad. |
|
Data: 2010-12-29 13:46:53 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
kręci się tylko jedno koło | |
W dniu 2010-12-28 09:51, komar pisze:
W dniu 2010-12-26 22:31, M1SLQ pisze: To świadczy tylko o tym że prawe się ślizgało czyli było mniej przyczepne. Bez przeróbki mechanizmu różnicowego nie ma możliwości, żeby nie napędzał lewego koła, poza przypadkiem, że było ono mechanicznie zablokowane - ale wtedy byłoby wleczone. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|